Увага шахрай!!
getrag1980
Домовились про купівлю турбіни, обіцяв повернення грошей якщо вона не підійде! Турбіна не підійшла, гроші повертати відмовляється, падає на мороз!
Ось ссилка на його оголошення...
сьогодні прийшов новий датчик колінвалу, прикрутив його по середині регульовочного отвору на кронштейні, І о чудо)) двигун запрацював як належить. Ще є ряд проблем і моментів які потрібно пропрацювати але основна проблема вирішена. Всім дякую і особливе спасибі JJJORI за підтримку і настанови...
з роспіновкою поки глухо. Сьогодні вирішив зняти датчик колінвалу і подивитись що там, результат на фото. Датчик пошкоджено, по ходу зазор там важливий.
від якого датчика до блока управління? самодіагностика на автоматі запускається при старті? значок форсунки і щось типу запровачної колонки - вони запалюються і гаснуть. А вот чому там зєднання поплавилось, може десь замикає.. Ще згадав, не праюцє підсвітка приборки і тахометр.
результати сьогоднішніх тестів: 1)бігунок реагує на включення запалення рухом в крайнє праве положення і при виключенні повертається назад; 2) двигун заводиться без датчика колінвалу; 3) пробував люфтити датчик колінвала, він практично не зміщується по осі; 4) знайшов поплавлене двохконтактне...
згідний, картину відразу треба було подати повністю.. Маховик з того ж двигуна. Датчик купив новий(фірми EPS), встановив його на штатне кріплення і думаю що він там стає тільки так як треба, про зазор на цьому датчику перший раз чую. Бігунок завтра перевірю...
для справки - збираю е30 з афігенного і абсолютно голого кузова 85р.в. і донора 91р.в, отже компютера і всі інші запчастини так сказати рідні між собою. Датчик колінвала я вже замінив на новий. Вище описані процедури попробую зробити завтра, хоч і не вірю що це допоможе. Що могло статися з тнвд...
дирки нема точно. є одна в яку втикається датчик коліна. стартує вже на підвищених і розганяється я не перевіряв максимум - глушив.. но до 4тис точно. Двигун на донорі працював суперово і всі комплектуючі з проводкою були переставлені в інший кузов. до топливного взагалі не ліз.
ще раз всім привіт! почав з мітки на колінвалі сумістив її з міткою на кришці, колінвал не болкував (під датчиком коліна дирки нема). Зняв кришку ременя і заблокував топливиний, отрвір на шківі тнвд співпали з отвором в корпусі, після того зняв клапанну кришку. Оба клапана першого циліндра буи...