• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E70/71 X5/X6 ] Ломающаяся / спинка підвищеного комфорту BMW / comfort seats

Mykola Pe

Пользователь
Joined
Aug 14, 2019
Messages
16
Страна
Украина
Город
Львов
Найкраща і найпотужніша опція не працювала саме на водійському сідінні з дня покупки (Смішно, що розглядав купівлю саме цієї машини через ті спинки а протестив їх на пасажирському а не на водійському),
на сервісі цією задачою заморочуватісь не захотіли, в інтернеті такого сервісу я не знайшов (до речі, якщо є сервіси, які ремонтують саме механізми сидінь БМВ дайте знати) і одного дня після чергової невдачі із знаходженням ремонту по сидухах БМВ вирішив глянути що там, інфи в інтернеті по DIY ремонту саме цієї опції чомусь немає а диллер взагалі впихував мені нове крісло,

Цей DIY не воскрешає моторчик і так далі а показує як "мануально" заломати спинку у верхній позиції що і було моєю ціллю №1 тому я задоволений.

Інструменти для роботи:
1. Насадка Т27
2. Пласкогубці

Крок №1: Сідаємо позаду, знімаємо верхній пластик (пальці заходять зверху пластика, легкий різкий рух на себе, коли верхні кріплення відійшли легкий рух вверх - чотири кріплення, два зверху, які стоять паралельно до вас, два знизу які заходять вниз) - та ж конструкція на нижньому пластику, повторюємо це для нижнього пластика.




IMG_2117.JPG

Насадка Т27 і відкручуємо по одному болту по обох сторонах сидіння
IMG_2147.JPG

IMG_2122 2.jpg

Випресовуємо пластикову коробочку по обох сторонах сидіння - вашими рухами ви зможете переконатись що верхня частина сидіння почала заламуватись вперед-назад,
IMG_2120.jpg

Починаємо з правої сторони - беремо пластикову коробочку і відкручуємо її, наша ціль підняти пластикову коробочку - кріплення для нашої заломленої спинки, для себе я відкрутив по максимуму (максимальне положення в сторону водія)
Коли ви достатньо відкрутили коробочку-кріплення насадіть її назад на кріплення сидіння з правого боку. Від зараз крісло вже в максимальному заломлені до переду.


Тепер час провести ту ж операцію на лівій стороні (із прокручуванням пластикової коробочки яке з"єднує кріплення крісла із механізмом заломлення спинки)
З лівої сторони буде суттєвий опір і лімітований простір для роботи, скористайтесь пальцями лівої руки для попереднього прокручування коробочки а пласкогубцями в правій завершуйте рух і так по колу, поки ви не досягнете максимальної (або будь-якої іншої) позиції заломлення, вставте коробочку назад - проблем не буде, ці коробочки доволі міцні.
IMG_2121.JPG

Таким чином ви досягаєте довершеність досвіду з володіння BMW і ефектом сидіння в м"якому першокласному ковші/коконі
 

Sniper

Пользователь
Joined
Nov 15, 2011
Messages
1,302
Страна
Украина
Город
Киев
При заломі верха сідінь максимально вперед зазвичай починає боліти у грудях. Не раджу.


А чому не розібрались чому воно не регулюється? Два мотори синхронно не виходять з ладу.
 
Top