lyubomyr
Пользователь
- Joined
- Nov 23, 2011
- Messages
- 285
- Город
- Львов
Доброї всім пори доби!!!
Підскажіть, будь-ласка, чому після заміни нове масло БМВ пінеться і виливається через бачок?
Декілька днів тому була та сама історія, но підтікали самі шланги. Я іх перепресував і замінив на нові оригінальні всі 4 болти і 8 шайб. Компесором видув залишок масла у ГУР і у рульовій колонці, залив нове БМВ, прокачав, долив. Завів, поїздив по гаражах - все в порядку, піни небуло (було чути лише легке потріскування на послідньому оберту руля, думаю терпимо). Сьогодні поїхав в місто щоб розвоздушити остаточно, і вже в місті зажужав, запінився і грам 50-100 вийшло через пробку бачка. Приїхав в гараж, машина 5-10хв попрацювала - піна пропала і "жуки" затихли і відповідно руль почав знову легко крутитися.
Підскажіть, будь-ласка, чому після заміни нове масло БМВ пінеться і виливається через бачок?
Декілька днів тому була та сама історія, но підтікали самі шланги. Я іх перепресував і замінив на нові оригінальні всі 4 болти і 8 шайб. Компесором видув залишок масла у ГУР і у рульовій колонці, залив нове БМВ, прокачав, долив. Завів, поїздив по гаражах - все в порядку, піни небуло (було чути лише легке потріскування на послідньому оберту руля, думаю терпимо). Сьогодні поїхав в місто щоб розвоздушити остаточно, і вже в місті зажужав, запінився і грам 50-100 вийшло через пробку бачка. Приїхав в гараж, машина 5-10хв попрацювала - піна пропала і "жуки" затихли і відповідно руль почав знову легко крутитися.
Last edited: