• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

ГПР Бмв Е34 М51

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
Доброї всім пори доби!!!
Підскажіть, будь-ласка, чому після заміни нове масло БМВ пінеться і виливається через бачок?
Декілька днів тому була та сама історія, но підтікали самі шланги. Я іх перепресував і замінив на нові оригінальні всі 4 болти і 8 шайб. Компесором видув залишок масла у ГУР і у рульовій колонці, залив нове БМВ, прокачав, долив. Завів, поїздив по гаражах - все в порядку, піни небуло (було чути лише легке потріскування на послідньому оберту руля, думаю терпимо). Сьогодні поїхав в місто щоб розвоздушити остаточно, і вже в місті зажужав, запінився і грам 50-100 вийшло через пробку бачка. Приїхав в гараж, машина 5-10хв попрацювала - піна пропала і "жуки" затихли і відповідно руль почав знову легко крутитися.
 
Last edited:

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
коли я замовляв нові болти, виявилося що у мене немає охолодження масла гідропідсилювача. Тобто таой шланг що іде з рульової колонки мав би іти на радіатор, а згодом у бачок. А в мому випадку він іде прямо в бачок. Чи могло це вплинути на ізнос ГПР зважаючи на те, що я вже мін 2роки їздив без нього і питаннь до ГПР небуло. Взимку він накрився і я його поміняв на б/у, який проїздив нажель 3 міс (1000км) до ці\ї історії??????
 

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
після довгих роздумів рішив замінити ГУР. Цікавить який саме краще взяти:
- новий оригінал,
- новий "під оригінал" (замінник),
- відреставрований з гарантією (ще не вкурсі де це можна зробити, терміни і ціна),
- б/у???
Цікавить як інші власники марки БМВ вирішували дане питання???
 

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
Що ні в кого гідрак не вмирав?
 

aneg2008

Пользователь
Joined
Nov 14, 2011
Messages
3,174
Город
Киев
Про реставрацію була вже тут тема. 3 рази їздив до них, але так нічого і не зробили.
б/у це лотерея, може повезе, а може....
новий, він і в Африці новий, але ціна...

Можеш домовитись про реставрацію, але при тобі хай все поставлять на місце і при перевірці, щоб було все Зеер Гуд, а там вже дивись сам.
 

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
і на який ти поміняв, б\у?
 

aneg2008

Пользователь
Joined
Nov 14, 2011
Messages
3,174
Город
Киев
Я би наприклад брав б/у, но за умови, що вони його знімають, реставрують і ставлять на місце, ще і гарантія 0,5-1 рік, дають, якщо все працює даєш їм гроші і їздиш спокійно.
 

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
я рішив щ окраще доплатити, і їздити спокійніше. Найшов хлопаків, які реставрують, але не в нас, а в Харкові здається. Мені відреставрований привезуть по ціні 1200-1300 грн. Найшов трубки охолодження за 150грн і скоро надіюсь виїду.
 

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
сьогодні вкупив трубку охолодження жидкості ГПР, правда не знаю де вони точно повинні кріпитися. В мене є підозри що за бампфером. Я правий?
 

lyubomyr

Пользователь
Joined
Nov 23, 2011
Messages
285
Город
Львов
трубку я таки поставив, ГУР також поміняв на новий Італійський. Але на цьому не закінчилось. Також прийшлось замінити демпферний шків. Помив мотор і щоб переконатися що нігде не підтікають шланги. І вуа-ля. Мотор став тихіше працювати і гідрак працює як годинник! :yahoo:
 
Top