Tuningovaniy
Пользователь
- Joined
- Aug 18, 2013
- Messages
- 6
- Город
- Обухов
Всім привіт. Знаю що тема строкера 2.6 вже обговорювалась і розжовувалась 100500 разів. Але скільки шукав, ніде не можу знайти інформацію про 2.0ТУ. В основному кругом пишуть за М50Б20 та М52Б20.
І так: Хочу зробить на базі свого м52б20ту строкер 2.6. Для цього мені потрібно колінвал та шатуни М52Б28ТУ. Портинг ГБЦ також буду робить.
Дуже хочеться почути поради саме від тих, хто строїв такі строкери та хто їздить на такому.
Яка в результаті получиться степінь стиснення? Бо по моїм підрахункам получається близько 14:1, це якось багато получається( або я щось не правильно вирахував).
Чи потрібна доработка поршнів по висоті. Що потрібно ще міняти крім КШМ? Впускний коллектор на 2.8ТУ? Форсунки на 2.5 чи 2.8? Розходомір повітря? Які вали краще підійдуть під цю конфігурацію? І може ще щось потрібно?
Буду вдячний за поради, просто реально не можу знайти інформації по ТУ-шним 2.0 моторам.
Дуже прошу не писати про те що: краще купи 2.8, чи якщо робить строкер то 3.0 на базі М50. Дякую.
І так: Хочу зробить на базі свого м52б20ту строкер 2.6. Для цього мені потрібно колінвал та шатуни М52Б28ТУ. Портинг ГБЦ також буду робить.
Дуже хочеться почути поради саме від тих, хто строїв такі строкери та хто їздить на такому.
Яка в результаті получиться степінь стиснення? Бо по моїм підрахункам получається близько 14:1, це якось багато получається( або я щось не правильно вирахував).
Чи потрібна доработка поршнів по висоті. Що потрібно ще міняти крім КШМ? Впускний коллектор на 2.8ТУ? Форсунки на 2.5 чи 2.8? Розходомір повітря? Які вали краще підійдуть під цю конфігурацію? І може ще щось потрібно?
Буду вдячний за поради, просто реально не можу знайти інформації по ТУ-шним 2.0 моторам.
Дуже прошу не писати про те що: краще купи 2.8, чи якщо робить строкер то 3.0 на базі М50. Дякую.