• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] BMW e39-m52b28Глохне після хвилини роботи.

Rafikpofik

Пользователь
Joined
Jul 11, 2018
Messages
7
Age
41
Город
Львов
Доброго дня.Підкажіть будь-ласка ,бо голова вже кипить від проблеми.
Завів ,прогрівочних 1200-1300,далі падає до 800,працює чисто,не троїть,не трясе обороти 750-800.Потім приблизно через хвилину -дві починає трясти двигуном і падають обороти,і так секунд 30 потім глохне.
Комп.показав 1ший лямдазонд.Більше помилок немає.
Поміняв,аще датчик колінвала,розпридвала,почистив клапан холостого хода,Дросельну заслонку,форсунки поміняв на них всі резинки,пласмаски.Поміняв свічки (нжк франція)і катушку 3го циліндра(мені не сподобався її стан).Поміняв гофру,фільтри.В паливній рамці 4,5атмосфер в продовж всього часу роботи до поки не заглохне.
Я вже незнаю що ще міняти чи чистити.Буду вдячний за пораду.
 
Можливо манометре трохи дурить(китайский)
 
потім глохне
І? що далі? Заводиться знову без проблем? Чи не заводиться? Чи заводиться після простою?
Від температури двигуна залежить чи тільки від часу роботи?
 
Заводиться як на гарячо так на холоде ,але кали гаряча працює гірше (600-700оборотів).
 
Корекції по паливній суміші які?
Датчики температури адекватно працюють?
Можливо манометре трохи дурить(китайский)
треба переміряти нормальним.
 
Перевірив клапан хол.ходу,вроді працює(закриває-відкриває).
Вона спочатку працює норм а потім перед тим як грохнути я натискаю на газ і вона захльобується.
99%Бензонасос ,буду його «ковиряти» .
Лишається загадка,чому в рамці тиск не міняється ???
Може дійсно манометер гавняний...?
Як розберусь напишу.
 
Комп показав різницю в 1 градус між датчиками я ще і до нього доберусь.
 
"
лишається загадка,чому в рамці тиск не міняється ???
Може тому, що "обратка" не працює. Насос давить "в упор" і з нагрівом двигуна паливо банально закипає в рейці.
 
Поміняв бензонасос,перестала глохнути але при переключенні передач піднімаються оберти і тяга як в ланлса....?
Попробую ще раз перебрати повітряну систему маже зібрав недобре і десь сосе повітря.
 
Злетів трос з дросельної заслонки,поправив,моя Ляля знов літає.
Подивився ще раз на той манометер-стрілка клинить,потрясеш вертаєтся.:-(
 
Навіщо міняти все підряд, особливо те, що не є причиною проблеми?

В паливній рамці 4,5атмосфер в продовж всього часу роботи до поки не заглохне.

Замір проводився "влоб" чи "в розрив"? В першому випадку манометр ставиться в трубку подачі і паливо давить суто в манометр. В другому випадку в магістраль ставиться перехідник під додатковий вихід, і манометр видає показники тиску палива до регулятора тичку в рампі. .
Якщо замір проводився по другому варіанту - варто дивитись причину такого великого тиску, тобто або регулятор тиску палива(перед обраткою), або банально десь або пробка або шланг передавлений.
Якщо я правильно пам'ятаю, то робочий тиск на м52 - 3,5 бар
 
Back
Top