• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E30/31 ] Деталі кондиціонера Е30

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення

The_Glory

Пользователь
Реєстрація
09.11.2011
Повідомлення
1,233
Город
Киев
Встановлюю штатний кондиціонер в Е30. Зібрав повний комплект оригінальних деталей, при чому, деяких деталей по 2-3 штуки, але чи в робочому вони стані - не відомо. Отже, хотілося б перевірити їх перед установкою. Якщо це можливо, звісно...
По електриці та вентилятору питань нема, тут я сам розберусь.
В першу чергу цікавить компресор, випарювач та конденсатор, так як нові коштують не дешево.
Радіатор пічки, осушувач, звичайно, буде новий аналог. Конденсатор можливо також, хоча якщо оригінальний виявиться робочим, то залишу його.
Отже яким чином можна перевірити компресор та випарювач? І де це можна зробити, якщо це можливо?
Ще питання по фреону - у мене всі деталі під старий фреон R12...я так думаю....але не впевнений. Що потрібно для переходу на фреон R134A? Чи заправляти R12?
 
мдя...спеців по древнім кондиціонерам більше не залишилось? )
 
Вони коли чують, що кондиціонер для е30, то зразу кажуть, що нічим не можуть допомогти )
 
Ничего удивительного. Точно так же нигде ни у кого нет диагностики компьютерной для е30. Нет финансового смысла заниматься и вкладывать деньги в оборудование .
 
Рік тому в мене була проблема на е34 з кондиціонуванням. Як заправити - все працює, місяць максимум. Заправка з "підсвіткою" - також нічого не показує... підозри були на компресор (seiko/seiki). Ремкомплектів на нього нема, перебирали двічі, щось тулили, але без результату. Вирішив купити бу компресор денсо, поршньовий (сейко - лопаточний), на який є ремкомплект. Завіз до генстару, там його перебрали і перевірили на дефекти, встановили ремкомплект. Все, після цього все працює... Історія до того, що якщо все працює і немає витоку - не треба лізти. Якщо є все ж таки бажання лізти наперед - треба переконатись в існуванні/наявності ремкомплектів і по результату можливо думати про зміну типу компресора (якщо таке взагалі можливо для е30). Або колхозить той самий денсо...
 
Рік тому в мене була проблема на е34 з кондиціонуванням. Як заправити - все працює, місяць максимум. Заправка з "підсвіткою" - також нічого не показує... підозри були на компресор (seiko/seiki). Ремкомплектів на нього нема, перебирали двічі, щось тулили, але без результату. Вирішив купити бу компресор денсо, поршньовий (сейко - лопаточний), на який є ремкомплект. Завіз до генстару, там його перебрали і перевірили на дефекти, встановили ремкомплект. Все, після цього все працює... Історія до того, що якщо все працює і немає витоку - не треба лізти. Якщо є все ж таки бажання лізти наперед - треба переконатись в існуванні/наявності ремкомплектів і по результату можливо думати про зміну типу компресора (якщо таке взагалі можливо для е30). Або колхозить той самий денсо...
Дякую, буду мати на увазі. В моєму комплекті теж був компресор сеіко, але його фізично знищили кривими саморобними кронштейнами. Купив точно такий же і ще один бош. Денсо ще не попадався. Бош поршневий чи який, не в курсі?
Мабуть таки буду збирати, заправляти, а там вже як пощастить...
 
Дякую, буду мати на увазі. В моєму комплекті теж був компресор сеіко, але його фізично знищили кривими саморобними кронштейнами. Купив точно такий же і ще один бош. Денсо ще не попадався. Бош поршневий чи який, не в курсі?
Мабуть таки буду збирати, заправляти, а там вже як пощастить...
Про Бош не в курсі.. . Але не думаю, що то так важливо... треба по його номеру/коду/моделі шукать чи є на нього ремкомплект, особливо сальник валу, він хитрий зазвичай. Якщо є - можна ставить.... але якщо навіть немає - можна ризикнуть... все одно в кондиціонуванні є стількох слабких місць, як я зрозумів... А діагностується тільки витоки з дірок в півпальця - то легко... на щось інше сподіватись - то примара, на жаль... щодо випаровувача - мені хтось казав, вони вкрай рідко виходять з ладу... так що компресор ставить і пробувать заправлять після опресування. Відразу за "підсвіткою"... А далі буде видно...
 
Ну і звичайно, якщо є можливість - опресувати все компоненти перед встановленням... особливо випаровувача, на всяк випадок, щоб торпеду/пічку не розбирать ')
 
Якщо честно це той ще квест таким займатись, я б мабуть плюнув на цю затію на старому авто кондей ремонтувати так глобально
 
Якщо честно це той ще квест таким займатись, я б мабуть плюнув на цю затію на старому авто кондей ремонтувати так глобально
Так я його не ремонтую глобально, а встановлюю глобально , - з нуля ) А ремонтувать буду вже потім, якщо не запрацює зразу нормально )
І мабуть, якщо "глобально", то більше шансів, що буде працювать, якщо там майже все нове чи перебране ;)
 
У 14 році робив кондея.....головне : мастило дуже гігроскопічне і тому "завоздушена" система дуже швидко кородує. Тому міняв на нові усі ( без однієї що нема у продажі) трубки. Компрессор - корозія в середині : ротор , статор з клапанами з донога що замовив у китаї ( лотерея але повезло). Сальник на компресор брав на криничній. Перебирав і збирав сам - головне ціле було ущільнення на корпусі компресора .Клапан на випаровувачі замінив під 134 фреон і саме масло pag100 під 134.
9 рокі все гуд....звісно машина тіко літом катається ...
Так, ще купував спец перехідники під 134 систему підключення
 
У 14 році робив кондея.....головне : мастило дуже гігроскопічне і тому "завоздушена" система дуже швидко кородує. Тому міняв на нові усі ( без однієї що нема у продажі) трубки. Компрессор - корозія в середині : ротор , статор з клапанами з донога що замовив у китаї ( лотерея але повезло). Сальник на компресор брав на криничній. Перебирав і збирав сам - головне ціле було ущільнення на корпусі компресора .Клапан на випаровувачі замінив під 134 фреон і саме масло pag100 під 134.
9 рокі все гуд....звісно машина тіко літом катається ...
Так, ще купував спец перехідники під 134 систему підключення
Я думаю може залишити на старому фреоні.... кажуть на ньому краще холодить... Біля мене не далеко є сто по кондиціонерам, там сказали заправляють і R12
 
Я думаю може залишити на старому фреоні.... кажуть на ньому краще холодить... Біля мене не далеко є сто по кондиціонерам, там сказали заправляють і R12
Можливо і так , якщо є перевірені місця де добрим 12м заправлять. Бо чесно кажучи на 134му у сильну спеку чутно що замало холодить....
Я коли свій робив то 12 тіко по гаражах знаходив...не файне враження від тих місць було тому вирішив перейти на сучасний 134. Бо у машини наразі рідних 86 т пробігу - ще довго бігати їй ....
 
Назад
Зверху