Яке саме питання? Які ньюанси? Я не "підколюю", розумію що таке твої пошуки, сам був в подібній ситуації, але ЛЕВОВА ЧАСТКА автомобілів з Європи йдуть під кузова (так зване переобладнання) і їздять собі. Це перше.
Друге: до якого стану розбирати, залежить від рівня зв'язків і обізнаності того "рішала", якого ти наймеш привезти тобі автомобіль (я ж сподіваюся, ти не думаєш сам зайнятися цією кухнею).
Але це якщо ти вирішиш шукати авто в Європі, замовляти саме його і чекати (а це не дуже швидко і спокійно)). Як варіант все таки шукати собі автомобіль серед тих, що вже в Україні готові продаються. Перевірити його "свіжопригнаність" елементарно (по розмові з продавцем/гонщиком, по документах, що мають бути з автомобілем, звірити записи з номером кузова, тимчасовими номерами, записи у сервісній книзі в якому місті обслуговувалась і продана і т.д і т.п.). Перевірити його стан це святе, і не просто оглядом, а приладами і інструментами, електроніку обов'язково на професійному сканері, які помилки є, які були (вони всі зберігаються в пам'яті), на якому пробізі, всі "слабкі місця" промацати (турбіна, інтеркулер, подушки, коробка і.д.), товщину фарби, підвіску на ямі чи підйомнику.....