• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Пневмопідвіска.Спускає стойка ліва.

mvibmw

Пользователь
Joined
Nov 22, 2011
Messages
4,116
Age
45
Город
Червоноград
Всім привіт.За ніч спускає стойка.Ше не розбирався шо і до чого,бо тільки взяв машину.Вже другий деньперечитую різні форуми.Інфи не можу знайти.Людина яка займайється ремонтом стойок мерса і ауді каже що балон можна зняти.Але в природі їх він окремо не бачив.Я знайшов стойку в зборі,але вона без EDC.У мене ж з рег.жосткості.Так от хто точно знає можна балони поміняти чи ні?Дякую.
 
Неплохо бы диагностировать, в чем причина. Я где-то читал, что может быть 3 варианта:

1. Глючат датчики уровня кузова. Попробовать поменять местами.
2. Клапана компрессора. Тоже можно попробовать поменять местами трубки.
3. Сама стойка......с едц очень дорого.
 
Не лучшая машина для Червонограда, был у вас там вчера.
 
Не лучшая машина для Червонограда, был у вас там вчера.

мне интересно что ты сказал бы побывав там лет так пару назад!!??
 
Пару лет назад, я думал, я туда не доеду))) Вспомнить страшно)
 
Туди де я їзджу дороги нормальні :).Ну то таке.Балон можна зняти чи ні?
 
Неплохо бы диагностировать, в чем причина. Я где-то читал, что может быть 3 варианта:

1. Глючат датчики уровня кузова. Попробовать поменять местами.

Як вони можуть глючити вночі на сплячій машині?Поки катаюсь все ок.На рівень колеса,арка рівняється годин за 6 приблизно.За ніч сідає мабуть повністю.
 
Балон наверно можно снять, тис в помощь.
Я обрисовал 3 типичные причины про которые читал, сам не сталкивался, может кто лучше посоветует.
 
Если имелось ввиду пневмо-балон отдельно от стойки, то наверно нет.
 
Балон наверно можно снять, тис в помощь.

Там написано,якщо навіть пошкоджений лак на клапані пневмостойки,то її під заміну :biggrin:.Про балон і мови нема.Але ж фірми їх міняють.Цікавить чи хтось знімав без застосування якихось заводських технологій і станків.
 
Мені тут вчора стойку подарували пошкоджену.Ну і я провів вскриття.Про це іншим разом.Але відразу звернув увагу на пошкоджену опору (сайлентблок).Вирішив я провірити свою.Добрався я заодно і компресора,щоб там від"єднати для накачки,ну і виключити клапана.Накачав і почав пшикати мильним розчином на опору.І,пішли бульбашки,досить інтенсивно.



Так як був це вже вечір,то демонтаж відклав на сьогодні.І сьогодні поміж роботою зняв я її.Відкрутив гайкуна штокові і був м№яко кажучи в шоці :shok:.Сайлентблок розірваний навпіл.



Все обезжирив і склеяв клеєм для автошкла.Зверху поставий велику шайбу і все зжав.Забра вдосконалю заводске недоопрацювання :biggrin: і буду тестувати.

Ту що подарували,теж по опорній подушці спускала.Я її в воду всю опускав і накачував до 8 атмосвер.Не витримують опорні доріг наших,особливо коли підвіска налаштована на жорсткий режим.
 
А проблема со стойками, с коробкой и дизелем - это все на одной машине? :shok:
 
А проблема со стойками, с коробкой и дизелем - это все на одной машине? :shok:

:biggrin: Ні,це різні машини.
 
Пройшло вже більше місяця після "вдосконалення" :) опори.Все пряцює відмінно.Навіть після 5-ти денного простою немає ні натяку на просідання авто.Неділі дві тому проробив те ж саме з правою стойкою.Хоча вона не спускала,знявши і провівши огляд,виявилась та ж проблема.На днях зберусь з духом і викладу фотозвіт.
 
А я стал замечать у себя, что за ночь левая задняя стойка тоже стала опускаться на 2 см (утром с рулеткой померял). Как завелся, все стало на свои места.
У тебя на сколько сантиметров проседала машина?
 
А я стал замечать у себя, что за ночь левая задняя стойка тоже стала опускаться на 2 см (утром с рулеткой померял). Как завелся, все стало на свои места.
У тебя на сколько сантиметров проседала машина?

Я думаю повністю спускала.
 
Як і обіцяв викладаю фото:

І так при демонтажі було ось так:



Все обезжирив і намастив герметиком-клеєм для шкла,приклеїв відірвану частину сайлентблока,чи як його правильно назвати :)



Знашов ось таку шайбу.Внутрішній отвір повинен бути більшим за металеву втулку.



З верху на неї встановив рідну оригінальну шайбу і закрутив на 50%.Так щоб не витиснути весь герметик.Залишив висихати на ніч,біля масляного обігрівача.



На слідуючий день зняв обидві шайби і промастив герметиком все з верху щоб додатково загерметизувати і приклеїти шайбу для підсилення конструкції



Шайбу на швидкоруч виготовив ось таку,з 3мм металу.Внутрішній отвір як видно більший за зовнішній даметр металевою втулки сайлента.Зовнішній практично такий же як і зовнішній рідної шайби.Ну може на мм більший.Я міряв по отвору в стакані,щоб не торкалась при роботі.



Встановив рідну шайбу і затиснув все як і повинно бути.





Ну і на останок зробив ось так,ну щоб по феншую виглядало :biggrin: А насправді,я так зробив ну вже як кажуть на хлопський розум,в такому вигляді сам стакан буде втримувати зовнішню частину гуми сайлента




В такому вигляді обидві стойки їздять вже 2 місяць,не спускають ні на мм.
 
Якщо рахуєте корисним,то можна і в DIY добавити останній пост.
 
А какого года эта стойка и сколько пробежала? За отчёт спасибо!!!
 
А какого года эта стойка и сколько пробежала? За отчёт спасибо!!!

Де глянути рік випуску?Подивлюсь і відпишу.
 
Я не знаю, может клеймо какое есть или наклейка. Просто интересен их ресурс. Я думал они тыс 150-180 ходят.
 
І так продовження епопеї з пневмою.Помітив що за день-два простою машина чуть сідає на правий бік.Думаю ну все,мій тюнінг з опорами знову виліз.Знімаю стойку.Накачую аж 8 атм,а по опорі все ок.Ну думаю клапан.Але щось мене підщтовхнуло зняти всі захисні пильники.І причина видала себе.Почало пропускати по обжиму на опорі.



Я озадачив токара і було виготовлено ось таку приблуду:



Обжав:



Накачав,перевірив в ванні,ні бульбашки.

п.с. Думаю тепер опори можна самому міняти.
 
І так продовження епопеї з пневмою.Помітив що за день-два простою машина чуть сідає на правий бік.Думаю ну все,мій тюнінг з опорами знову виліз.Знімаю стойку.Накачую аж 8 атм,а по опорі все ок.Ну думаю клапан.Але щось мене підщтовхнуло зняти всі захисні пильники.І причина видала себе.Почало пропускати по обжиму на опорі.



Я озадачив токара і було виготовлено ось таку приблуду:



Обжав:



Накачав,перевірив в ванні,ні бульбашки.

п.с. Думаю тепер опори можна самому міняти.


Так а дальше что? Ты проклеивал там под этим прессом? С этой приблудой же на место не поставишь стойку)))
 
Так а дальше что? Ты проклеивал там под этим прессом? С этой приблудой же на место не поставишь стойку)))

Я поставив з тою приблудою))))
Я бжав кільце сильшіше яке обжимає рукав на на опорній подушці і з під рукава перестало спускати.
 
не думал, что оно поместится))))

было бы круто выложить чертеж приблуды в теме и, с твоего разрешения, перенести тему в diy)
 
не думал, что оно поместится))))

было бы круто выложить чертеж приблуды в теме и, с твоего разрешения, перенести тему в diy)

З кресленням проблема(.Не пам"ятаю де оригінал.Але зможу ще раз накреслити.
В diy?Та на здоров"я як кажуть.))))
 
В мене є знята опора,пошкоджена.Ще б десь знайти людей які лиють поліуретан.Щоб гуму рвану замінити поліуретаном.Тобто відреставрувати.Обжимні кільця можна виточити.І замінювати.Бо в 99 випадках з 100 спучкає по опорі.Рукав пошкоджується тільки коли їхати на спущеній повністю стійці,ну або коли пошкоджений пильник і пісок попадає під нього.Пісок в свою чергу тупо перетирає рукав.
 
Та на prom.ua поиском "литье полимеров" можно найти, думаю.
 
Back
Top