[ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

Ingenieur

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
2,624
Age
40
Страна
Украина
Город
Киев
Після продажу компакта в око впала е90/91 і після місяця пошуків куплена е91.
12.2007 пробіг 204 тис км. бензин мотор N43B20A на механіці
сервісна книжка з печатками з Німеччини до 170 тис км
останні 6 років в Польщі в одних руках.
з мінусів машини це плавають холості обороти на гарячому моторі, але про це далі.
Фотки одразу після купівлі.
camphoto_758783491.jpgIMG_5742.JPGcamphoto_1254324197.jpgcamphoto_1903590565.jpgIMG_5748.JPGIMG_5835.JPG
 
Last edited:
Підчас купівлі горів чек. діагностика показала помилку по Ваносам Р13В4.
І одразу було поміняно:
- гальма з заду + рідина
- масло в моторі з фільтрами
- дачтик положення колінвала
- датчики положення розпредвалів
- свічки запалювання
- катушки запалювання
- клапани Ваносів
- різні прокладки довкола мотора...

скидував помилку, і якось дивно, бо як мотор холодний то все ок, а як нагріється на світлофорах обороти стрибають інколи падають до 500 і авто може заглохнути на світлофорі, і помилка з'являється знову. Єдиний порятунок це їздити з включеним кламатом. З кліматом авто тримає обороти.
чи є в когось якісь ідеї чому так може бути?
IMG_5961.JPGIMG_5962.JPGIMG_5876.JPGIMG_5878.JPGIMG_5885.JPGIMG_5965.JPGIMG_6035.JPG
 
Було таке з оборотами як в тебе (тікі клімат не допомагав), у оффів зробили сброс якийсь через їх комп і все вирівнялося, правда до цього замінив патрубок дирявий на турбіну. Після заміни патрубка обороти все одно плавали, доки не зробили отой сброс., хз…)
 
я власне читав в інеті про якусь калібрацію дроселя, бо знімав і чистив, але думав це все казки.
доведеться їхати на бмв-шну діагностику.
 
я власне читав в інеті про якусь калібрацію дроселя, бо знімав і чистив, але думав це все казки.
доведеться їхати на бмв-шну діагностику.
Як що не помиляюся, вони скинули там шось до начальних показників.
 
P13B4 код ошибки говорящий о несоответствии положения распредвала по отношению к коленвалу,в процессе регулировки посредством привода VANOS!
К физической проблеме датчиков распредвала и коленвала не имеет отношения(заменили впустую).
Причины две:
1)слабое давление в масляной магистрали(сам насос,управление насоса)
2)заедание управляющих клапанов VANOS (мусор в приводах VANOS,мусор в масляной магистрали). Замена на новые клапана не решает ситуацию!
3) Некорректные фазы ГРМ.
Подобные проблемы обсуждались не один раз по моторам N46,N52,N54,N62...на N43принцип тот же....
После проведения операций с элементами смесеобразования(дроссельная заслонка,форсунки,топливный насос,расходомер воздуха,впускной тракт) и элементами привода ГРМ(замена цепи,приводов VANOS ) проводится сброс АДАПТАЦИЙ!!! Только дилерским прибором а не говнолаунчем.
 
Датчик коленвала менял бо била ошибка по нем и трудно заводилась.
Датчики распредвалов поменял на всякий случай, потому что прокладки не держали и все в масле били.

за остальное спасибо, поедем на диагностику BMW, .

интересует вот третий пункт - как давно менян грм я не знаю, но в теории, если би перепутали ГРМ на 1 зуб цепь влево/вправо? или будут другие симптоми?
 
интересует вот третий пункт - как давно менян грм я не знаю, но в теории, если би перепутали ГРМ на 1 зуб цепь влево/вправо? или будут другие симптоми?
Вопрос не в "перепутали" на зуб а в растяжении цепи по пробегу(ТО ГРМ делается до 120000-150000 км.)
Смещение начальной установки ГРМ, в результате растяжения цепи, приведет к регистрации кода ошибки P13B4...
 
Спасибо.
Прийдется таки гри менять
 
Я купував по свагу комплекти ціпок то спилений прийшов оригінал. Цепи те що ставили на завод. Забув виробника.
Купував на n46 та м43.
 
Так, я вже цікавився, є комплектами.
Тепер треба знайти майстра і час вільний у майстра. З цим тут туго.

Сьогодні була перша поїздка в 600 км, з кліматом і більшість на темпоматі по 6.2 л на 100 км вийшло.
IMG_6130.jpeg
 
Back
Top