Закінчив ремонт.
Потім зробили кодування: фари, безпека, карти, мова, частоти, АКБ, ну і інші дрібнички по дзеркалам, закриттю з ключа і т.д.
Встинг проїхати декілька тисяч км.
Отримав сертифікат, поставив на облік.
Деякі враження:
1. Після е92 автомобіль має ряд нових функцій. Комфортний доступ, автоматична дотяжка дверей, камери, зручно та цікаво. Клімат працює значно комфортніше. Взимку буде комфортніше дітям позаду (підігрів всіх сидінь+ окремі налаштування клімату) + водію за кермо буде братися приємніше.
2. N55B30 та 8 ст. ZF значно краще e92 з N55B25+ 6ст. ZF. Навіть враховуючи, що Х значно важчий, вищий, більші важкі колеса, та повний привід - їде х6 краще. Особлива велика різниця в тому, що турбомотор тягне з 1700 обертів. На трасі при 100 км/г на тахометрі 1500 обертів. Витрата пального по трасі вийшла рівно 10,0 при 120 км/год. Це з включеним кліматом. Середня по місту 15.
3. Жостковато. Я загалом дуже люблю щоб автомобіль був зі спортивним характером, але 20" колеса + 275/40/20 + 315/35/20 ранфлет гума = не найкраща зв"язка. Ні, но новій дорозі на Львів та Полтаву - все круто. Але коли їхав на Чернігів - то вже думав по зміну гуми на звичайну.
4. Комфортний огляд. Класні великі дзеркала. Вночі їхати стало значно зручніше - фари + висока посадка.
5. Сам тип кузову - це те що мені було потрібно.
Є 1 проблема. Автомобіль оснащений
S456A Сиденье повыш.комфортн. с памятью полож. - але у мене почала боліти спина. В нижній частині. Кожного разу після того як їду хоча б 1 годину безперервно, - з"являється ниючий біль. І це на зараз проблема №1, так як у мене ніколи не боліла спина ні в е36/39/46/92. НІколи ні при яких обставинах навіть після 18 годин безперервно.
Я вже пробував по різному. Поки що не знаю що робити.
І ще, 1 питання. Хто нормально відрегулює праву фару ? Вона світить вище за ліву і сліпить.