в мене підгазовувало чим більше вверх з тим більшими підсосами повітря
1.зимоб доходило до 2к тис обертів при старті - знайшов підсос - не було вакууму на РДТ, злетів шланг з колектора, пофіксим - піднімались оберти до 1300-1400
2. через місяць повністю накрився КВКГ (при старті машина глохла...
судячи з відео, то для зняття стрілки економетр не потрібен спец девайс і ту стрілку просто можна відколпати і вставити як треба
https://www.youtube.com/watch?v=moZ0ctQxWNY
мені треба стрілку повернути по часовій стрілці, тобто з 1,5 поділки на 0... але коли вимкнене запалювання, то стрілка вперта в упор зліва біля нуля. Я щось не дуже зрозумів як мені після упору стрілку повернути
в ЕБУ чомусь була помилка по сигналу економетра на приборці, хоча він ніби працює, тільки стрілка замість нуля стоїть як на фото, при розгоні повзе далі, аніж шкала
хм... сучасні машини прошиваються через обд роз"єм, нічого навіть знімати не треба
а помимо пробігу ще можуть лазити, наприклад, шлейф бігучої стрічки замінити...