• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] м52 однованосний. Не нульовий розхід на економайзері на холостих

heartbeat

Пользователь
Joined
Jul 5, 2012
Messages
19
Город
Вишневое
Привіт!

Авто купив недавно, почав замічати, що на ХХ як на нейтралі, так і на драйві миттєва витрата пального на економайзері показується на 2гій поділці, при швидкості 80 км/год стрілка показує за 1 поділку від 10л

Що б це могло означати?

a2ae1c3ee5a1.jpg
 
Може те, що двигун споживає паливо?

вын то споживає, ясна річ, але показувати починає при швидкості 8 миль на годину, що в кілометрах десь біля 15ти...
+ після увімкнення запалювання стрілка показує не нуль, а 2 чи 4 л...
 
+ після увімкнення запалювання стрілка показує не нуль, а 2 чи 4 л...
Є підозра, що самі стрілки знімали коли вам чарівні 200 тис змотували, та неправильно посадили на місце. Треба просто переставити стрілку.
 
Є підозра, що самі стрілки знімали коли вам чарівні 200 тис змотували, та неправильно посадили на місце. Треба просто переставити стрілку.

про чарівні 200к самому теж слабо віриться, розхід масла покаже, але хіба для прощивання пробігу потрібно знімати і розбирати приборку?
про стрілки теж думав, бо при педалюванні стрілка просто заходить далі шкали
 
Мікросхема з пробігом під шкалами. Можна і не знімати, але не всі знають де паятися. В переважній більшості випадків знімають. Але якщо руки з плечей - то і ставлять нормально на місце.
 
Мікросхема з пробігом під шкалами. Можна і не знімати, але не всі знають де паятися. В переважній більшості випадків знімають. Але якщо руки з плечей - то і ставлять нормально на місце.

хм... сучасні машини прошиваються через обд роз"єм, нічого навіть знімати не треба

а помимо пробігу ще можуть лазити, наприклад, шлейф бігучої стрічки замінити...
 
хм... сучасні машини прошиваються через обд роз"єм, нічого навіть знімати не треба
Мова йде про БМВ?

В е39 на платі 35080 (якщо приборка без блоку причіпного на задній кришці), гугліть що це і як перешивається. Через діагностику можна поправити тільки в дорестайл панелях і модулі світла. В ключах - ні.
а помимо пробігу ще можуть лазити, наприклад, шлейф бігучої стрічки замінити...
Згоден.
Але в будь-якому випадку, кваліфікація людей, що не здатні стрілки нормально назад поставити, викликає питання...
 
Запустите тест приборки и станет ясно криво поставлена стрелка или нет
 
в ЕБУ чомусь була помилка по сигналу економетра на приборці, хоча він ніби працює, тільки стрілка замість нуля стоїть як на фото, при розгоні повзе далі, аніж шкала
 
короче дійшов висновку, що при збиранні приборки не правильно виставили стрілку
 
хто підкаже в києві людину, яка виставить стрілки на приборці?
 
Якщо просто не виставлена - можете самі поправити. просто провернувши стрілку після упору.
 
Якщо просто не виставлена - можете самі поправити. просто провернувши стрілку після упору.

мені треба стрілку повернути по часовій стрілці, тобто з 1,5 поділки на 0... але коли вимкнене запалювання, то стрілка вперта в упор зліва біля нуля. Я щось не дуже зрозумів як мені після упору стрілку повернути
 
судячи з відео, то для зняття стрілки економетр не потрібен спец девайс і ту стрілку просто можна відколпати і вставити як треба
[video=youtube;moZ0ctQxWNY]https://www.youtube.com/watch?v=moZ0ctQxWNY[/video]
 
Вам не знімати потрібно, а провернути. Просто крутіть пальцем до упору, а коли упреться - то ще доверніть на стільки, на скільки потрібно скорегувати положення
 
Back
Top