Recent content by Pawko

  1. P

    (прохання видилати) Куплю насос ГУР е60 та Дросель М62

    Насос ГУР е60 (дизель) на 135 бар із шківом під ремінь на 6 ребер і бачком - 100% справний Справний дросель від М62 із мех-приводом та датчиком положення + КХХ із кронштейном кріплення самого клапану (обвів на фото) Усім дякую! Усе придбав ;)
  2. P

    (прохання закрити) Шків колінвала М52, 8 катушок М62/52

    Доброго дня. Цікавлять ці три позиції. Шків колінвала М52 із реперним диском під ремінь із 6 ребер, із цілим, не провернутим, демпфером. (куплено) Як на фото 8 катушок М62/52 із фішками/без, можна без наконечників 100% справні (куплено ) Дякую!
  3. P

    [ E39 ] Сколько обойдется капиталка двигателя m62 v8 и где ее лучше сделать?

    піти на ринок, взяти мікрометр, попросити комплект кілець на ту і нонту і поміряти ;) Діаметри ідентичні, я думаю висота кілець також ідентична. Або знайти поршень із не ТУ мотора і поміряти канавки під кільця... я думаю поршень на розборці БМВ знайти вийде (для промірки)
  4. P

    [ E39 ] SWAP мотора M62b44 на N62b48

    там і без шаблону можна обійтись) головне усе в осі виставити і приварити)) якщо приварити не виставляючи, дуже швидко мре підшипник первинного вала і ссяє маслом))) Я тому і кажу, є два варіанти адекватні, перехідна плита та зварка))) перше я уже робив, друге якраз зараз роблю)) :dirol:
  5. P

    [ E39 ] SWAP мотора M62b44 на N62b48

    ахах) а як же тоді таке творіння називати іще?) Так, під капотом V8) Колокол весь спроектрований і зроблений мною та товаришем, варити я тоді іще не вмів)
  6. P

    [ E39 ] SWAP мотора M62b44 на N62b48

    Саме так, головне мати на це усе час і гроші)))) Корч - звичайна Волга (https://www.drive2.ru/r/gaz/288230376151829501/)
  7. P

    [ E39 ] SWAP мотора M62b44 на N62b48

    У мене на корчі зараз стоїть 262 гетраг на моторі ЗМЗ-5311. (із нуля виготовив картер щеплення) У запасі під інший проект на цьому ж блоці лежить GS6-53))) (під перехідну плиту) + у роботі під схрещення ЗМЗ-406 + гетраг 260. (зварка оригінального картера із картером гетрага) Як можна зрозуміти...
  8. P

    [ Все|другие модели ] Переделка м52в28ту на один ванос

    плюсую!))) А по теме, если по-дешмански, просто вклинить один ванос и вуаля. Смысл перехода с двух на один?
  9. P

    [ E39 ] SWAP мотора M62b44 на N62b48

    турбо)) дві ТД04 и грамотного настройщика)) ВАУ ехфект при відносно не великих капіталовкладеннях просто забезпечений)) тоді будь-яка, але не болтон, а за допомогою зварки за якісь 200 у.е. все встане на М62))
  10. P

    [ E60/61/64 ] Установка МКПП или все же ремонт АКПП 6HP19 на BMW 530i e60 2004?

    Простіше поремонтувати АКПП, виходячи із симптоматики коробка лажає у гідроблоці, там є гідроакумулятори і плунжери, які із часом не дуже гарно починають ходити, підклинюють, просідають і авто починає "битись сидінням"... Я думаю бюджет із деталями на ремонт - 1000 у.е., і це буде переборка...
  11. P

    [ E39 ] Свап задньої підвіски від е39 touring в корча

    Ну що ж, справа не стоїть на місці. За цей час що минув було перечитано купа тем, передивився купу варіантів встановлення подібних речей і у результаті я у голові отримав консолідований результат що і як повинно виглядати для того щоб якомога точніше мати можливість виставити задню підвіску...
  12. P

    [ E38 ] плохая заводка м62

    Симптоми точно як у датчика колінвала. Відхилення у роботі ДПКВ чи ДФ(ДПРВ) можна побачити тільки мотортестером/осцилографом ;) Ну це за умови що датчик як у топікстартера подає признаки життя іще
  13. P

    [ E32/34 ] Нужен совет!!! Работает как газон,сечет воздух!уже нет сил(((

    Ви хоча б відео зняли зі звуком. Там справа модливо і не у колекторі
  14. P

    [ E39 ] Свап задньої підвіски від е39 touring в корча

    Так, я уже давно вагаюсь що мені більше подобається, сам процес чи результат)) Я думаю ці дві речі у мене ідуть пліч-о-пліч, в противному випадку я б довірив роботу комусь на стороні) Дякую ;)
Back
Top