заряджати через підкапотні клеми, щоб IBS бачив заряд. А ще краще замінити акумулятор на новий.
На Е70 рест, якщо мене не підводить память, блок FRM часто вигорає, так що треба акурано, не допускати глибокого розряду акумулятора.
Хочете вірне, хочете - ні)
Ви ще врахуйте що Ви в Києві живете, а я ні, і пробок у мене тут куди менше.
А на рахунок F25 - мав такий ще до ковіду, зимою при поїздках на роботу і назад з прогрівами було отак
Якби була середня як у Вас 44 то мабуть розхід би 9 з копійками вийшов))))
Та не їде він на більш ніж двохтонній машині так як ви думаєте. На трійці, пятірці - так, пушка. На Х5 і Х6 - ну таке, до сотні ще більш менш вдавлює, до 160 плюс-мінус розганяється, далі просто сидиш і думаєш що сильніше реве- мотор чи розсікаємий машиною "з аеродинамікою кірпіча" вітер ;) Це...
Ось нарізка з айклауду, фото конкретно розходу ніколи не робив, але в цілому ситуацію зрозуміти можна (те фото де розмито літнє там розхід чуть менший, решта зимові)
Ціни впали, до війни до тридцятки був один хлам який місяцями висів на продажі. Тут все просто - на копарті/іааі нормальні екземпляри розліталися як пиріжки, нижче 15 не продавалися. Все що дешевше було або сильно вгашене, або топлене. Через це і ціни нижче 30 за живий Х5 фізично бути не могло...
Угу, 35ix бензин. Все залежить від умов і стилю їзди. Я більше пенсіонер, наступаю тільки іноді на трасі. Два роки назад при середній ближче до сорока (37-38, точно не пам'ятаю, треба пошукати фото) було рівно 11.5/100.
Впринципі я цілком готовий заплатити подвійну ціну Sniper'у за перешивку ebc під євро (при умові що це офіційний заводський софт, а не якась кастомна дефорсована прошивка) якщо:
1. Середній розхід в моїх умовах впаде хоча б на 1 літр при тій самій сер. швидкості (нагадаю що за останніх багато...
Вангую що Sniper напише що у США поганий бензин і БМВ перестраховується і під ринок США міняє кореції щоб була більш багата суміш :) Бо інакшої причини мати 3л/100км (20%, Карл!!!) різниці між по суті тим же мотором на євро- і американському ринку нема. У БМВ ж не ідіоти сидять, та й дизельгейт...
Також цікаво, шо за магічна європрошивка така що мінус 3 літри дає? Є у товаришів 520і європа і 528 биток США, то розхід середній між ними 0.3л різниці. Це при тому що у 528-ї на добрих 60 конячок більше.
Тільки не останніх років, а шукайте плюс-мінус 2013-2014, якраз початок рестайлу. По опціях не втратите взагалі нічого (крім мабуть CarPlay), а по ціні виграш буде ну дуже замітний.
У нас тут на 5 седанів F10 заледве одна F11 найдеться... Кожен раз коли бачу Ф11 це як маленьке свято :) Америка поміняла моду, памятаю як тільки прийняли пільгову розтаможку у 2016-2017 то одні туринги 520d по місту їздили, седани на пальцях можна було порахувати. А зарав все перевернулося з...
Щоб було 20+ то це треба зимою на роботу їздити по 3км в одну сторону з постійними прогрівами. Або в Києві по пробках тягатися з включеним A/C. В себе ніколи таких цифр не бачив, максимум що було це 16 в жару по місту. А про середній розхді написав вище.
А - ну і середній розхід траса/місто порівну за останні 20тис кілометрів стабільно висить на 12л на сотку, виїдеш десь в Європу - падає до 11л, сидітимеш довше в місті - стане 12.5л. За ці рамки не вилізає як не старався ;)
Нормальний мотор, основне не купити уже убитий то буде їздити. На Ф15 цей мотор уже підлікований і всяка дитяча дичь як відламані болти ваноса вже не вискакує. Турбіна вже з електронним управлінням а не вакуумна.
З проблем - ну прокладки практично всі почнуть текти рано чи пізно, для такого...