треба порада. vw b5 чи е39

italianez41

Пользователь
Joined
Mar 16, 2012
Messages
105
Age
53
Город
Тернополь
пассатом користується жінка 2 роки. 98 рік 200 тис. за 2 роки : газ ,акумулятор, ходова,щеплення і тд.кожен тиждень щось свіже. не машина а чорт. знайшов такий варіант е39 2,5D 2001р.,320 тисяч пробігу.за 1000євро. дайте пораду, що мене чекає по ремонту після 320тис.багато це чи ні.макарон каже що масло не бере. 5 літ на 100км. підскажіть що робити міняти чи ні. 20141130_095611_Unnamed Rd.jpg20141130_095532.jpg20141130_095457_Unnamed Rd.jpg20141130_095428_Unnamed Rd.jpg20141130_094911_Unnamed Rd.jpg
 
не знаю . самому цікаво. а який реальний росхід?
ну може і так, якщо він по автобану не більше 90 км на год. катає)))
 
Зробити добру діагностику е39 це ідеальна машина за такі гроші,має бути жива е39 ,бо як купиш трупа то відразу вжитті не схочеш бмв,зверни увагу на рульлву рейку,кузов,мотор,ну і на комплектацію,мої слова, кращої машини за 12-15тис не існує ,39 то добрий варіант,машина зроблена на якість,ане на кількість як сьогоднішні нові авта:)
 
Зробити добру діагностику е39 це ідеальна машина за такі гроші,має бути жива е39 ,бо як купиш трупа то відразу вжитті не схочеш бмв,зверни увагу на рульлву рейку,кузов,мотор,ну і на комплектацію,мої слова, кращої машини за 12-15тис не існує ,39 то добрий варіант,машина зроблена на якість,ане на кількість як сьогоднішні нові авта:)

машина на сиціліі. чуже місто. стара машина тут. діагностики мені ніхто не дасть робити.мені скажуть, хочеш бери хочеш не бери. дуже довго пояснювати чому тут так є. свого майстра взяти ,хоче 400 євро за 2 дні.сам можу провірити тільки чи добре дворніки труть ))). тому і хочу скористатись вашим досвідом , і с того буду приймати рішення.
 
5 литров на трассе будет...по городу 8-9 где то.....если проверить нельзя на сто тогда проехаться послушать чтобы стука не было по ходовой (если что то будет то сразу минусуй цену)....мотор послушай ( на сколько замечал то дизель должен красиво тихо, ровно работать если хороший еще)....ну и по кузову глянь....вообщем решай что тебе и как..е39 крепкая машинка
 
1000 евро там ? а за пригон сколько ? (это так ради интереса)

А по сути - скажу что 2,5 ТДИ не самый надёжный дизельный БМВ, самым надёжным считается 3,0 ТДИ

+ на форуме есть темы, где максимально понятно для обывателей расписано как САМОМУ оценить дизельный двиг..
 
1000 евро там ? а за пригон сколько ? (это так ради интереса)

А по сути - скажу что 2,5 ТДИ не самый надёжный дизельный БМВ, самым надёжным считается 3,0 ТДИ

+ на форуме есть темы, где максимально понятно для обывателей расписано как САМОМУ оценить дизельный двиг..

вот машина. сторгувався на 1000.http://www.subito.it/auto/bmw-serie-5-e39-2001-siracusa-107985262.htm .гнати мені не треба,мені 300км додому. подивлюсь ще раз в пошуку.
 
Мотор провір обовязково,чи форсунки не лиють,чи турбіна дихає,бери її не підійде то за 1200евро можна по запчастинах продати на Україні,коробка 600s,мотор 700s і вже в плюсах фари 300 ітд:)можу за200 + ковбаса з хлібом:) з тобою поїхати:)
 
Last edited:
Так человек вроде как в Италии живет))

100% ви праві. тому і хочу поради від наших, бо тут радитись немає сенсу.
 
Если пробег реальный, то ничего страшного не будет с ней.
За такую цену тем более.
Если на диагностику хозяин не хочет ехать, то визуально посмотрите чтобы течей масла не было, послушайте мотор, не валит ли сизый дым из трубы, ну и проехаться не мешает пару километров.
Обычно на турах стоят задние стойки с подкачкой, стоят они наверно как вся машина, так что смотрите как они себя ведут.
Расход будет при живом моторе: трасса 6.5-7.0, город от 8.0.
Да и посмотреть показания БК никто не мешает.
 
Права сторона у неї пом'ята чи це мені здається? В межах дверей і крила передніх
 
Если пробег реальный, то ничего страшного не будет с ней.
За такую цену тем более.
Если на диагностику хозяин не хочет ехать, то визуально посмотрите чтобы течей масла не было, послушайте мотор, не валит ли сизый дым из трубы, ну и проехаться не мешает пару километров.
Обычно на турах стоят задние стойки с подкачкой, стоят они наверно как вся машина, так что смотрите как они себя ведут.
Расход будет при живом моторе: трасса 6.5-7.0, город от 8.0.
Да и посмотреть показания БК никто не мешает.

пробіг реальний. ніхто тут не мотає, крім наполітаньців. жопа не впала,стоїть рівно. чи це не показник ? ланц міняється після 300тис,чи ще можна їздити? сьогодні взнавав скільки все обійдеться :машина 1000, переписка 700, транспортний податок 300, техогляд 65, страховка 2500 .
 
Права сторона у неї пом'ята чи це мені здається? В межах дверей і крила передніх

так бік помятий , це робиться навмисно. коли людина думає продавати машину , роблять маленьку аварію , з ким договориться щоб підставити машину. роблять аварію. получають гроші 5тис,10тис. поділили гроші і всі довольні.:)
 
По мотору на власному досвіді: (у мене м57д30 з пробігом до 200 тис, як казав продавець)

Ремонт форсунок дуже дорогий. Їхній стан треба перевіряти на стенді, попередньо їх знявши. Тому бажано мати якусь $1000 в резерві для їх ремонту.
Вони можуть встати як заміною розпилювача так і повного капітального ремонту, як це сталось у мене, при тому всіх 6 форсунок.

А так:
Може прийти пора ремнів, роликів, натяжителів - 3000 грн
І резинки та прокладки - десь також до 3000 грн, якщо на АВТ брати
(Впуск та випуск колектор, кільце на вакумник, резинка на теплообмінник, прокладку клапанної кришки і ще щось і ще я купив клапан картерних газів лабіринтного типу (від 60 кузову (1100 грн місяць назад), але це не обов'язково)
У мене ще гавкнувся щеплення компресору кондиціонеру та підшипник
(Знаходив за 85$ муфту в зборі)

І в 2000 грн мені стала перебока турбіни (був люфт лопасті)

А так все гуд. Машина супер, мотор бомба
Мотор сухий.
 
Если пробег реальный, то ничего страшного не будет с ней.
За такую цену тем более.
Если на диагностику хозяин не хочет ехать, то визуально посмотрите чтобы течей масла не было, послушайте мотор, не валит ли сизый дым из трубы, ну и проехаться не мешает пару километров.
Обычно на турах стоят задние стойки с подкачкой, стоят они наверно как вся машина, так что смотрите как они себя ведут.
Расход будет при живом моторе: трасса 6.5-7.0, город от 8.0.
Да и посмотреть показания БК никто не мешает.

а если там на БК не наш язык???
 
Back
Top