По мотору на власному досвіді: (у мене м57д30 з пробігом до 200 тис, як казав продавець)
Ремонт форсунок дуже дорогий. Їхній стан треба перевіряти на стенді, попередньо їх знявши. Тому бажано мати якусь $1000 в резерві для їх ремонту.
Вони можуть встати як заміною розпилювача так і повного капітального ремонту, як це сталось у мене, при тому всіх 6 форсунок.
А так:
Може прийти пора ремнів, роликів, натяжителів - 3000 грн
І резинки та прокладки - десь також до 3000 грн, якщо на АВТ брати
(Впуск та випуск колектор, кільце на вакумник, резинка на теплообмінник, прокладку клапанної кришки і ще щось і ще я купив клапан картерних газів лабіринтного типу (від 60 кузову (1100 грн місяць назад), але це не обов'язково)
У мене ще гавкнувся щеплення компресору кондиціонеру та підшипник
(Знаходив за 85$ муфту в зборі)
І в 2000 грн мені стала перебока турбіни (був люфт лопасті)
А так все гуд. Машина супер, мотор бомба
Мотор сухий.