Чиж520
Пользователь
- Joined
- Jul 23, 2020
- Messages
- 14
- Страна
- Украина
- Город
- Тернополь
Вітаннячко всім власникам чудового автомобіля BMW в кузові Е34. Одна з багатьох позитивних причин купити данний автомобіль це- легкий доступ для ремонту «підкапотки».
З приходом сезону дощів в нас виникає проблема з «Зависанням Склоочисників» по центру лобового скла або в повному циклі (вертикально). Зависають вони по різному: на декілька секунд, далі роблять хід і знову зависають або й взагалі пів ходу і мертво стоять, ще й взагалі не відповідають на їхню потребу.
«Ремонт починаємо» з самого простого, на сервісі вже б трапецію двірників міняли ато щеб кулісу і термостат і всю ходову дописали під заміну))) Піднімаємо капот, знімаємо чорну пластикову кришку з панелі запобіжників (з сторони водія) і рукою достаємо з «постєлі» роз’єм підключення склоочистників (Роз’єм видно через декоративну решітку знизу лобового скла). Дістали, він буде окислений, легко розєднати папку від мамки не вийде. Беремо 2-і сухі, цупкі тряпки ними тримаємо фішки розєму папку і мамку і обережно розрухуємо в сторони та виймаємо (за проводки не тримайте бо повідриваєте). Зсередини обох фішок бачимо там куча зеленої жижі (окислення), беремо WD-40 і запшикуємо обидві фішки, пару хвилин та «притираємо» щоб якомога краще зняти наліт з контатів. Притерли, на чисту витерли, і ще ВДшки, не витирати вона контактам не шкодить - випарується, зразу підключили - провірили склоочисники - працюють, а як же!
Далі всі оголені дротики що підходять до фішок, ВДшкою пшик, заізолювати. Взяти «пакет» «ізоленту» і не плотно все замотати та вивести під панель запобіжників або як на фото. Ремонт завершений.
Всім легких доріг та не ламатись, якщо щось звертайтесь!)
З приходом сезону дощів в нас виникає проблема з «Зависанням Склоочисників» по центру лобового скла або в повному циклі (вертикально). Зависають вони по різному: на декілька секунд, далі роблять хід і знову зависають або й взагалі пів ходу і мертво стоять, ще й взагалі не відповідають на їхню потребу.
«Ремонт починаємо» з самого простого, на сервісі вже б трапецію двірників міняли ато щеб кулісу і термостат і всю ходову дописали під заміну))) Піднімаємо капот, знімаємо чорну пластикову кришку з панелі запобіжників (з сторони водія) і рукою достаємо з «постєлі» роз’єм підключення склоочистників (Роз’єм видно через декоративну решітку знизу лобового скла). Дістали, він буде окислений, легко розєднати папку від мамки не вийде. Беремо 2-і сухі, цупкі тряпки ними тримаємо фішки розєму папку і мамку і обережно розрухуємо в сторони та виймаємо (за проводки не тримайте бо повідриваєте). Зсередини обох фішок бачимо там куча зеленої жижі (окислення), беремо WD-40 і запшикуємо обидві фішки, пару хвилин та «притираємо» щоб якомога краще зняти наліт з контатів. Притерли, на чисту витерли, і ще ВДшки, не витирати вона контактам не шкодить - випарується, зразу підключили - провірили склоочисники - працюють, а як же!
Далі всі оголені дротики що підходять до фішок, ВДшкою пшик, заізолювати. Взяти «пакет» «ізоленту» і не плотно все замотати та вивести під панель запобіжників або як на фото. Ремонт завершений.
Всім легких доріг та не ламатись, якщо щось звертайтесь!)