Как ИДПС решил разжиться экзотическим протоколом (пример обжалования в суде)

bpew

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
563
Город
Киев
Ехал как-то я через Львов, и местные ГАЙцы решили втюхать "экзотическое" нарушение, как для крупного города. А именно "обгон транспортного средства" ближе чем 50 м перед пешеходным переходом. По-факту, уверен что нарушения не было. А измеренное глазомером инспектора расстояние мне как-то фиолетово. Тем более на переходе не было ни души. Справа знак "пешеходный переход" закрыт деревом, слева его нет вообще. Разметка на дороге тоже не помогает в идентифицировании этого перехода.
Поэтому решил, с какого хрена я должен отрывать от бюджета семьи с годовалым ребенком 425 гривен из-за прихоти ГЕЯ?

Написал заяву, приложил доказательства (огромное спасибо lehae34m50b20 за снятое видео улицы, которое пошло в материалы дела). Сходил в суд. Удивился желанию судьи выслушать меня со всеми подробностями. Суммарно все мои спичи заняли около 10 минут, кто в курсе поймет, что для админдела по отмене постановления, такого простого, как мое – это просто очень много.

Судья хотела поймать на стандартный "крючок":
- Так ви просто не помітили знак?
- Ні, ваша честь, я не порушував правил. Але якщо припустити що інспектор правий, то в мене не було ніякої можливості не порушити з огляду на технічне обладнання цієї ділянки, а саме наявність і видимість знаків і стан розмітки.

Если бы сказал, что не заметил, то гарантированно отказали бы в удовлетворении иска.

До Шевченківського районного суду міста Києва
04655, м. Київ, Вознесенський спуск, 10-б
(044) 272-32-85​
Позивач:
XXXXX
XXXXX, м. Київ, вул. XXXXXX, XXX, кв. XX
Номер засобу зв’язку: моб. (044) XXXXXXX
E-mail: XXXXXXX@gmail.com

Відповідач:
ІРДПС ДАІ при ЛМУ ГУ МВС України у Львівській обл.
ст. сержант міліції XXXXXX
79015, м. Львів, вул. Городоцька, 124
Тел: (032) 238-40-14​
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування Постанови ВС1 № XXXXXX
по справі про адміністративне правопорушення
від 07 вересня 2013 року​

Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
«07» вересня 2013 року близько 17 год. 55 хв. у місті Львів я рухався автомобілем БМВ-316, державний номерний знак XXXXXX, по автомобільній дорозі вул. Кульпарковою. Після проїзду перехрестя з вул. Скісною, здійснив обгін маршрутного таксі, яке рухалося зі швидкістю не більше 20 км/год. Біля перехрестя з вул. Любінська мене зупинив інспектор ДПС XXXXXX. Як виявилось, причиною зупинки, зі слів інспектора, стало порушення мною вимог пункту 14.6 Правил дорожнього руху України, а саме, «Обгін заборонено:… ближче ніж за 50 м перед пішохідним переходом у населеному пункті…», за що передбачена відповідальність згідно ст. 122 КУпАП. У відповідь на мої заперечення стосовно того, що я завершив маневр на багато раніше ніж 50 метрів, інспектор попросив надати посвідчення водія та реєстраційні документи на автомобіль для складання протоколу про адміністративне правопорушення серії ВС1 №XXXXXX від 07.09.2013.
Після складання протоколу, інспектор XXXXXX виніс Постанову в справі про адміністративне правопорушення ВС1 №XXXXXX від 07.09.2013 за накладанням стягнення у розмірі 425 грн.
Пізніше, я проаналізував цю ситуацію і дійшов висновку, що порушити ПДР, як це здалося інспектору XXXXXX я не міг. Відстань між вищевказаним перехрестям та пішохідним переходом складає близько 130 метрів. Простий математичний розрахунок показує, що рухаючись зі швидкістю 60 км/год (близько 17 м/с), для обгону маршрутки, яка рухалась зі швидкістю близько 20 км/год (6 м/с), мені потрібно не більше 3 секунд. За цей час моє авто долає на 33 метри більшу відстань, ніж автобус, довжина якого близько 7 метрів. Цього достатньо, щоб абсолютно безпечно здійснити обгін. Тобто, до пішохідного переходу після виконання маневру, було якнайменше 80 метрів (130-50=80). Яким чином інспектор вирахував відстань між моїм авто і переходом мені невідомо.
Cлід звернути увагу з якими грубими порушеннями держстандартів України обладнано цей пішохідний перехід.

  1. Перехід не обладнано дублюючим знаком 5.35.2 «Пішохідний перехід» з лівої сторони (це видно на фотографіях Додатку 3), хоч цього і вимагає Національний Стандарт України. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування. ДСТУ 4100-2002:
10.7.33. Знаки 5.35.1 і 5.35.2 «Пішохідний перехід» повинні застосовуватись для позначення місць, призначених для організованого переходу пішоходів через проїзну частину, якщо інтенсивність руху автотранспорту перевищує 300 авт/год в обох напрямках та більше 100 пішоходів перетинають проїзну частину хоча б в одну годину будь-якого дня тижня.
Знак 5.35.1 повинен установлюватись праворуч від дороги, знак 5.35.2 — ліворуч. На дорогах з розділювальною смугою, де кожна з проїзних частин має дві і більше смуг руху, знак 5.2 повинен установлюватись ліворуч від кожної з проїзних частин на розділювальній смузі.


  1. Знак 5.35.1 прихований за деревами і з місця водія його можна побачити тільки на відстані 30 метрів від пішохідного переходу (що чітко видно на відеозапису з Додатку 5), а Правила дорожнього руху України містять норму про те, що:
«8.2-1. Дорожні знаки застосовуються відповідно до цих Правил і повинні відповідати вимогам національного стандарту.
Дорожні знаки повинні розміщуватися таким чином, щоб їх було добре видно учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби. При цьому дорожні знаки не повинні бути закриті повністю або частково від учасників дорожнього руху будь-якими перешкодами.
Дорожні знаки повинні бути видимими на відстані не менш як 100 м за напрямком руху та розміщеними не вище 6 м над рівнем проїзної частини.»


  1. Згідно того ж ДСТУ 4100-2002:
«10.3.33. Знак 1.32 «Пішохідний перехід» поза населеними пунктами повинен установлюватись перед усіма позначеними знаками 5.35.1, 5.35.2 і (або) розміткою 1.14 нерегульованими пішохідними переходами, а в населених пунктах — перед переходами, відстань видимості яких менша ніж 150 м.»
Але, попри ці вимоги, попереджувальний знак про наближення до пішохідного переходу не встановлений взагалі (також видно на відеозаписі з Додатку 5).

До того ж, самі інспектори, в тому числі і XXXXXX порушили вимоги ПДР, а саме, зупинили свій патрульний автомобіль, в якому вони складають адмінпротоколи та виносять постанови, одразу після цього переходу, в зоні дії знаку 3.34. «Зупинку заборонено». Вважаю, що інспектори, на яких покладений контроль за виконанням водіями ПДР, взагалі не мають морального права складати протоколи в цих обставинах.
Також цікавим є факт того, що в цьому місці були дві патрульних машини і чотири інспектори складали протоколи один за одним. Це свідчить про те, що це так зване «хлібне місце», де водії часто порушують ПДР, в більшості випадків – мимоволі, тому що дорожня інфраструктура у вигляді знаків, світлофорів і розмітки в цьому місці збудована з порушенням стандартів. Мабуть, саме цим і користуються інспектори виконуючи тут «план по протоколах», а можливо і «план по хабарям», замість того, щоб надати дорожнім службам інформацію по усуненню цих недоліків.
Маючи на вихованні дитину 2012 року народження, я не маю можливості витрачати 425 грн з сімейного бюджету, щоб фінансувати таке «виконання плану».
Рухаючись вул. Кульпарківською, я не порушив жодного пункту Правил дорожнього руху. Протокол серія ВС1 №XXXXXX від 07 вересня 2013 року складений інспектором ДПС XXXXXX виключно на власних уявних фактах. Жодного доказу мого порушення мені не надано.
Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова серія ВС1 №XXXXXX по справі про адміністративне правопорушення від 07 вересня 2012 року є необґрунтованою та підлягає скасуванню.

ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
2. Скасувати Постанову серія ВС1 №XXXXXX по справі про адміністративне правопорушення від 07 вересня 2013 р.
3. В разі необхідності запросити копії оригіналу Протоколу і Постанови у відповідача, тому що надані мені копії заповнені нерозбірливо і можуть привести до деяких, не суттєвих, невідповідностей.
4. В разі моєї відсутності на судовому засіданні, провести його без моєї участі.

Додатки:
1. Копія Протоколу серія ВС1 №XXXXXX про адміністративне правопорушення від 07.09.2013.
2. Копія Постанови серія ВС1 №XXXXXX по справі про адміністративне правопорушення від 07.09.2013.
3. Фрагмент мапи м. Львів і вул. Кульпарківська з виміряною відстанню.
4. Фотографії пішохідного переходу по вул.Кульпарківська.
5. Компакт-диск с відеозаписом руху по вул. Кульпарківська з салону автомобіля.

«17» вересня 2013 року

View attachment 340415

View attachment 340416

[video=youtube_share;6AdSh1wasBg]http://youtu.be/6AdSh1wasBg[/video]

View attachment 340414
 
Last edited:
Теперь на основании п.2.22 Приказа МВД №77 можно привлечь идпс к дисциплинарной ответственности, приложив к заявлению на имя начальника идпса копию постановы суда.

2.22. У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки.
 
Державтоінспекція УМВС України
у Вінницькій області
вул. Ботанічна, 24,
м. Вінниця,
21000

ського М.Г.
вул. Б. Хмельницького, 00/00,
м. Калуш,
Івано-Франківська область,
77300


Направляю Вам копію постанови Калуського міськрайонного суду від 31.07.2013 року по справі № 134/2881/13-а про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення, до відома та прийняття рішення відповідно до п 2.22 Наказу МВС України
№ 77 від 26.02.2009 р. «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху».

Додаток: копія постанови Калуського міськрайонного суду від 31.07.2013 року по справі №134/2881/13-а про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення,- на 1 аркуші по 2 сторінках.

00.00.2013 року _______________________________________ вський М.Г.
 
Last edited:
Back
Top