• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Калібровка радару АСС

mvibmw

Пользователь
Joined
Nov 22, 2011
Messages
4,116
Age
45
Город
Червоноград
Від моменту покупки авто залишилась у мене одна не вирішина проблема.Тобто одна з глобальних,яка відображалась і в помилках.Мені не так той дістронік потрібен на моїх автобанах,як позбавлення від помилки.
Ось помилки з моїм радаром (фото зробив ще при покупці авто):



Ітак сьогодні отримав радар АСС.Встановив.Видало помилку по АСС:



Я пройшовся по плану і при грубій калібровці ввів навмання які не будь цифри щоб проти налаштування.Помилка по АСС зникла.Те що АСС буде працювати не адекватно я в принципі розумів,калібровка ж була :facepalm1:.Але надіявся що хоча б запрацює.Я виїхав на дорогу і попробувас активувати круїз.На щитку відобразилось АСС _ _ км і все.Круїз не запрацював.

Але відразу після установки радару в "плані перевірки" було ось таке повідомлення:



Потрібно проводити кодування?Тобто те що помилок немає це не показник?


Тепер щодо калібровки.Метод з рейнгольда відпадає :biggrin:.Знайшов на просторах ось таке описання калібровки:



Пробував хтось такий метод?Лист метр на метр 3мм вже придбаний і чекає)))))

Ось фото знятого з авто:



А ось куплений:



Номери не співпадають.Номер який пробивається по віну http://bmwfanatics.ru/etk/index.php...e=20030200&lenkg=L&getr=A&vin=sicher=Nsicher=

Які будуть думки з цього приводу?Як довести все до кінця?

В суботу планую продовжити боротьбу.
 
Я б навІть не подумав що це така важка справа.Боремся далІ.Мене рейнс трохи в оману ввів.Видав малюнок від АСС2 для регулювання гвинтів для грубого налаштування.

А має бути ось так:



Плюсще потрібно кодувати.

При спробі активації за кермом вже видає:



І рейнс пише що "датчик не выверен"...
 
Запустите в рейне процедуру калибровки и проставьте везде средние значения.
Круиз заработает, правда будет неоткалиброван на самом деле и вести себя может неадекватно - захватывать попутные машины с другой полосы, терять впереди идущую машину в повороте.
А по хорошему - только у официалов есть такой стенд.
 
Чтобы заработал асс, нужно только к официалам. Вернее только на Лепсе, потому как там целая система из зеркал, по которым делают калибровку. Делов в том, что отклонение в 1мм и асс уже не будет работать.
 
Запустите в рейне процедуру калибровки и проставьте везде средние значения.
Круиз заработает, правда будет неоткалиброван на самом деле и вести себя может неадекватно - захватывать попутные машины с другой полосы, терять впереди идущую машину в повороте.
А по хорошему - только у официалов есть такой стенд.

Я вже що тільки не вводив в рейнсі.Я два дні просидів.Толку нуль.Я так зрозуміа його потрібно ще й закодувати під мою машину.Бо він знятий щ Е60.
А той що просто налаштовується,це АСС2.Там з листом металу самому можна на раз два.А в мене АСС ще першого покоління.Думаю тут діло дійсно в кодуванні насамперід.А так він дійсно повинен запрацювати,я ж його можу і в небо направити теоретично,для пробиби.Він так хоча б повинен активуватись.
 
Хто може у офіціалів прояснити хоча б будь які значення,щоб я міг хоча б від чогось відштовхнутись?Там потрібно ввести 4 параметри.
 
Ну там параметры указаны с допусками плюс минус. Вот средние и поставьте.

А ваще если он после такой "калибровки" все еще просит откалиброваться, попробуйте рукой, жестко ли закреплен кронштейн линзы и сама линза в нем?

Ну и закодируйте конечно. Раз рейнгольд освоили, нцс эксперт тоже должен быть установлен.
 
Там немає середнійх значень.Там пусто і просить ввести дані з допуском 0.1мм і все.І потрібно ввести 4 показники.Груба калібровка в мене ідеальна,я вже два рази знімав бампер і перепровіряв.З кодуванням поки не подружився :blush:.НЦС встановлений і випробуваний,правда не мною.Я ніяк не відважусь :(.Але в суботу думаю випробуєм.А сама конструкція жорстка,лінза теж жорстко стоїть.Кріплення рівне.
Потрібно ще знати хоча б які небудь дані,щоб ввести і мати від чого відштовхуватись.Я впевнений,якщо все запрацює і навіть буде працювати некоректно,то я методом тику доведу до нормальної роботи.Я знаю як АСС має працювати з попередньої машини,так що навіть після десятка випробовувань на трасі,я його налаштую.
 
по НЦС эксперту, как решитесь - звоните, подскажу))
 
Ok...Дякую.
 
Back
Top