Нужна помощь по аудиоподготовке Е34.

  • Автор теми Автор теми Andreynt
  • Дата створення Дата створення

Andreynt

Пользователь
Реєстрація
24.01.2012
Повідомлення
1
Город
Киев
Здравствуйте меломаны.
Штатная акустика уже никудышняя. Вот поставил саб, усилок на 300 Вт (пионер) и на зад 20 см колонки (тоже пионер). Ну а спереди хочу 3-ехполосный звук, но так чтобы не менять торпеду (мидбас везде по 10 см, ая ищу 6). Звук конечно хочу класный, но больше 400 у.е. за комплект давать жаба давит. Может кто себе ставил что-то, посоветуйте. Впринципе если передний сцены для хорошего звучания мало, я б и сзади кое чего изменил. Но в разумных пределах и, не хочу портить изначльный вид (на подиумы согласен лишь спереди, "в ногах").
Заранее благодарен.
 
Переглянути вкладення 78403В е34 очень неплохо становятся мидбасы ДЛС те что 10 сантиметров купольные. И звучат просто супер!

А дальше тебе решать - вот на фотке up 35 a. Но если не изменяет память был комплект DLS 6R3, я не знаю производят ли его сейчас, но 2 года назад были в продаже точно. В нем шли эти среднечастотники, и эта же пищалка + 16-ый динамик мидбас. Ставили все это на перед и играло очень и очень... Запитывали от усилителя DLS CA 22.


Фотоотчета к сожалению нет
 
Останнє редагування:
Не став створювати нову тему, вирішив продовжити цю.

Планую перебудувати акустику в машині, все буде на штатних місцях, ніяких подіумів. Головний пристрій Alpine CDA-9887. На машині від початку стоїть Хай фай БМВ, тобто 6 динаміків спереду, та 4 ззаду.
На задок, в стандартні каструлі, планую поставити щось таке
http://hotline.ua/auto-avtomobilnaya-akustika/hertz_ecx_1302/

На передок:
в кік панелі, в ногах, планую через фанерну плиту поставити 16"
http://hotline.ua/auto-avtomobilnaya-akustika/hertz_ecx_1652/

А от з динаміками в торпеді постає питання... Або ліпити туди якісь 8" з невеликою глибиною, аби тільки вліз, або затикнути повітряходи і вліпити щось на 10". Але лякають розповідями про те, що взимку вікно буде недостатньо обдуватись.
post-239-0-09515300-1317298808_thumb.jpg
чи так
bmw520_02.jpg

І туди ліпити також коаксиальні, чи однолінійні, а пищалки вже запихнути в стандартні пірамідки, які в кутках на дверях стоять.
також планується ставити саб. Корпус скоріш за все буде робитися власноруч, якщо не знайду такий який треба. Динамік десь 10-12", з вузеньким підвісом і широким куполом. Бокс буде по ширині як спинка сидіння, з таким самим нахилом, що б став впритул до спинки, ширина корпусу в основі ну десь сантиметрів до 20. Динамік буде дивитися в підлокітник, фазінвертор ще поки невідомо куди...
Планую все це живити ось таким підсилювачем
http://hotline.ua/auto-avtousiliteli/helix_db_five/
А тепер питання:
1)Як все таки поступити з динаміками в торпеді?
2)чи вистачить потужності підсилювача, що б тягнути 4 динаміки на передку? Чи може краще дрібноту в торпеді заживити від самої магнітоли, там обіцяють непогані підсилювачі в ній(хоча і мікросхемні)
3)чи потрібен буде конденсатор?
4)як вберегти апаратуру від наводок? Екрановані кабелі у всіх напрямках, чи вистачить тільки до підсилювача від магнітоли?
5)магнітола має власний ДСП процесор, і її можна налаштовувати через спеціальне алпайнівське обладнання(думаю Сокол допоможе з цим), чи підуть комплектні кроссовери чи буде потрібно купувати окремі?
 
Останнє редагування:
Поговорите с Игорем iBMW, он в своей е34 подобрал серединки в штатные места, а подиумы делал минимальные в кик-панелях для НЧ-динамиков.
Помоему какую-то Иволгу использовал купольную, но модель уже не помню. Звук просто отменный получился.
 
Назад
Зверху