• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E38 ] Питання по блоку "аірбегів"

  • Автор теми Автор теми mvibmw
  • Дата створення Дата створення

mvibmw

Пользователь
Реєстрація
22.11.2011
Повідомлення
4,116
Вік
45
Город
Червоноград
Ситуація така.При діагностиці з"явилась помилка "Внутрішня помилка блоку"(так перевів електрик),але лампочка в щитку гасла.Взяв такий самий блок поставив,включаю запалення,лампочка засвітилась.Підключаєм сканер,а він взагалі не може зв"язатись з блоком (навіть при діагностиці всіх блоків,в перечні його навіть нема.Та й окремо на нього не можливо вийти).Ставлю назад свій ,лампочка засвітилась,зв"язується з компом,витягується його номер (в перечні всіх блоків він є),помилка та сама "Internal control unit fault".Але лампочка вже не гасне,ніяк.До заміни блоку гасла навіть з вищевказаною помилкою (до моменту заміни на інший),що заставляло думати що лампочку "заставили" гаснути.
Глубоко електрик ще не вникав,відклали на суботу.Але як так можливо,і чи є якісь нюанси?
Чи можливо в блоках все таки є різниця?
Щиро дякую!!!!
Мій блок

і блок донар,який комп навіть не бачить.
 
обидва блоки мертві. перший ще клінічно, майстри зможуть відкачати. другий складніше...
 
обидва блоки мертві. перший ще клінічно, майстри зможуть відкачати. другий складніше...
Так само мені й електрик сказав.Тому свій я йому залишив,сказав подивиться.А другай сказав в "кропиву" викинути ))).
І правда що блок міг навернутись їз-за сівшого акумулятора чи ще якихось проблем з напругою?
 
Чем читаем?
 
Предполагаете что ncsexpert и inpa не видит из за неверного ZCS/FA в этом блоке ?

откуда в блоке мрс ФА или ЗЦС?????????????

даже если в авто "притулен" блок не от него, на фото же видно, что блоки ОДИНАКОВЫЕ по железу. и если один читается, то и второй должен, если жив. и пофиг на самом деле, чем читать в данной ситуации.
 
откуда в блоке мрс ФА или ЗЦС?????????????

А у него есть ! Что ты прицепился к человеку ?!

Форум, это место, где глупость одного оболванивает миллионы, с чем собственно он великолепно и справляется. А потом приезжают люди, и начинают рассказывать такие сказки что на голову не налазит, и говорить - ну как же, в интернете же НАПИСАНО !!!:diablo:
 
А у него есть ! Что ты прицепился к человеку ?!

Форум, это место, где глупость одного оболванивает миллионы, с чем собственно он великолепно и справляется. А потом приезжают люди, и начинают рассказывать такие сказки что на голову не налазит, и говорить - ну как же, в интернете же НАПИСАНО !!!:diablo:

Я просто спросил ;) нервные вы наши диагносты електронщики :biggrin:

А почему спросил ? помню что тоже не мог достучаться до такого блока = ncsexpert выдавал ошибку(по памяти пишу - а то щас и в этом придеретесь) аля "wrong vincode" и инпа также ... а вообще я без програматора к таким MRS не подхожу (если че ;) ) ... ну и схемотехника там не супер навороченная - чтобы его по кустам раскидывать (если есть блоки на запчасти темболее) ... был бы смысл и финансы у клиента ..

Ну да вам виднее ..Киевские гуру = они такие... суровые ... :angel:
 
В огороде бузина, а в Киеве дядько.... Ну при чем здесь одно к другому то ? :diablo: Диагностика, кодирование, программирование - это РАЗНЫЕ вещи, ну неужели непонятно ???
 
нервные вы наши диагносты електронщики
Kиевские гуру = они такие... суровые ...

вот скажите, плиз. я где-то в своих сообщениях давал оценки личным качествам или свойствам характера форумчан? я не припомню. стараюсь вести дискуссию строго в пределах материальных аспектов темы. очень вас попрошу воздерживаться от перехода на личности. увидите в моих постах неправду или несоответствие - укажите, я постараюсь или развеять сомнения, или признаю неправоту.

спасибо
 
вот скажите, плиз. я где-то в своих сообщениях давал оценки личным качествам или свойствам характера форумчан? я не припомню. стараюсь вести дискуссию строго в пределах материальных аспектов темы. очень вас попрошу воздерживаться от перехода на личности. увидите в моих постах неправду или несоответствие - укажите, я постараюсь или развеять сомнения, или признаю неправоту.

спасибо
Я тоже стараюсь сдерживаться ..но к примеру чем кончились перепалки про светодиод ? я точно подсчитал и доказал возможность - ктото извинился ? Написал как работает кикдаун на автомате = пришел тотже pashka_523iA, обосрал не внимательно прочитавши что я имел ввиду (про переключения с 3000rpm и понижения передачи) = он извенился ? я уже начинаю думать что у меня АКПП барахлит с его слов ..не хотит при 3000 на нижнюю переходить почемуто при кикдауне .. Вот его и призывайте к порядку .. мне как новичку всеже простительней ошибаться чем гуру со стажем ..
 
Я тоже стараюсь сдерживаться ..но к примеру чем кончились перепалки про светодиод ? я точно подсчитал и доказал возможность - ктото извинился ? Написал как работает кикдаун на автомате = пришел тотже pashka_523iA, обосрал не внимательно прочитавши что я имел ввиду (про переключения с 3000rpm и понижения передачи) = он извенился ? я уже начинаю думать что у меня АКПП барахлит с его слов ..не хотит при 3000 на нижнюю переходить почемуто при кикдауне .. Вот его и призывайте к порядку .. мне как новичку всеже простительней ошибаться чем гуру со стажем ..
я то тут при чем? я тут не модер и не арбитр. отвечаю только за СВОИ слова и поступки.
 
якщо є ймовірність що на фото блок не "мій",то скину Вінкод.Зможете опреділити?І якщо так,то який потрібно?
 

Сканер "АВТОБОС".Пробували як мінімум по 3 рази кожен блок.Один читається,другого нема взагалі.

Але що саме цікаве,як на неробочому блоці гасла лампочка?крім заміни блоків ніяких маніпуляцій не проводили.А тепер світиться як і повиння.можливо є якась "хитрість"можливо із-за неї інший блок не видно?Просто коли буду в електрика підскажу на що звернути увагу.
 
Останнє редагування:
не хочете тут писати,напишіть в ПП. додзвонитись не можу до вас (один не бере,інший за кордоном,в третього телефон не працює),написати не можу бо пошта переповнена.Одному написав,поки мовчить.
 
питання в тебе які залишилися???
1. якщо номера на блоках співпадають, то повинні читатися обидва.
2. на лапочку уваги не звертай.
3. помилка "внутрішня помилка ебк" також вказує не несправність блока
4. коли знайдешь робочий блок - його потрібно на твоїй машині кодувати
5. після кодування видалити помилки

по якому пунку питання??
 
Поки все зрозуміло.завтра приїде аж два таких блоки,будем пробувати.Виникнуть питання,буду звертатись.А поки що дякую!
 
Вирішив завершити тему.
На тижні отримав два блоки.Оба виявились робочі.Один був під комплектацію під 6 подушок,другий під 10.В мене 10.Пробували оба ради експерименту.Той що під 6 читався з помилками і не "обнулявся",що й логічно.Блок під 10 подушок встановили,затерли помилки сканером і все гуд.
Всім дякую за поради і за прислані блоки!!!!!!
 
блоки однакові. кількість подушок визначається кодуванням
 
Ну якщо б не рішилось все простим встановленням з затиранням помилок сканером,то залишилось б кодувати.А так все усунули хвилин за 5.
Дякую ще раз!!!
 
Вирішив завершити тему.
На тижні отримав два блоки.Оба виявились робочі.Один був під комплектацію під 6 подушок,другий під 10.В мене 10.Пробували оба ради експерименту.Той що під 6 читався з помилками і не "обнулявся",що й логічно.Блок під 10 подушок встановили,затерли помилки сканером і все гуд.
Всім дякую за поради і за прислані блоки!!!!!!
По сути конечно без разницы на какое количество подушек блок, он кодируется хоть под 6, хоть под 10...
Я рад что проблема твоя решилась. Обращайся еще если что ;)
 
PARTS-BMW окреме спасибі.Відправив мені 2 блоки,хоча міг цього в не робити.Сьогодні другий відправлю йому назад.
 
Назад
Зверху