• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E53 ] Пневма помилка

Shturman_E39

Пользователь
Joined
Oct 12, 2014
Messages
281
Страна
Украина
Город
Ровно
Панове, маю Е53 на повній пневмі в котрій перед поставили на пружини, магісталь заглушили і відквлібрували залишки, пів року авто їздило і все ок, аж потім вилетіла помилка «давление в ресивере растет при перемещении вверх за счет ресивера», частіше всього помилка випадає на швидкості більше 60, куди копати? IMG_0454.jpeg
 
з компресором все ок, тиск 15.5, качає гарно і не перегрівається
 
Исправляйте утечки и калибруйте заново!
 
Исправляйте утечки и калибруйте заново!
В цьому плані ніби все ок, як мінімум зад не здувається, тест блоки по клапанам проходить і на перший погляд все в нормі, але прогляну додактово всі зʼєднання і балони
 
Помилка, пов'язана зі зростанням тиску у ресивері під час руху вгору, може мати кілька можливих причин:
  1. Проблеми з повітряними пружинами або пневматичною системою: Якщо ваш автомобіль був на пневматичній підвісці, перехід на пружини може викликати проблеми з системою пневматичної підвіски. Можливо, потрібно перевірити стан повітряних пружин, клапанів, компресора і інших компонентів пневматичної системи.
  2. Проблеми зі сенсорами або датчиками: Наявність проблеми може бути пов'язана з несправністю датчиків або сенсорів, які відповідають за вимірювання тиску в пневматичній системі або руху автомобіля.
  3. Несправності в електричній системі: Проблема може також виникнути через несправності в електричній системі, що контролює пневматичну підвіску.
  4. Неправильно виконані роботи з переходом на пружини: Якщо роботи з перехідним процесом на пружини не були виконані правильно, це також може призвести до проблем з пневматичною системою.
Для вирішення проблеми рекомендується звернутися до кваліфікованого механіка або сервісного центру, які зможуть провести діагностику пневматичної системи, перевірити стан компонентів і визначити причину помилки. Намагатися самостійно виправити цю проблему може бути складно і не безпечно без відповідного досвіду і обладнання.
 
Back
Top