• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Подскажите по кондиционеру на е34

neka525

Пользователь
Joined
Mar 30, 2014
Messages
49
Город
Киев
Всем привет. Есть е34 525тдс. Вопрос такой: все мануалы и различные форумы пишут что в систем данного автомобиля 1500гр фриона, а в мою влезло только 800грам, и при этом кондер нормально работает, на выходе 6-8 градусов. А в самой системе давление 17 атмосфер, и кондерщик побоялся впихивать еще.Порекомендовал помыть радиаторы и тогда возможно влезит больше. Какое нормальное давление в системе? Кто знает?
 
когда у меня была полностью пустая система,влезло как и написано на наклейке под капотом 1250,на дизеле наверное меньше,так как радиатор кондиционера меньше,из-за того что стоит интеркулер.
в любом случае у вас кондиционер не включится при избыточном давлении,и при малом,лишнее стравит через клапан трв
 
когда у меня была полностью пустая система,влезло как и написано на наклейке под капотом 1250,на дизеле наверное меньше,так как радиатор кондиционера меньше,из-за того что стоит интеркулер.
в любом случае у вас кондиционер не включится при избыточном давлении,и при малом,лишнее стравит через клапан трв
Спасибо за внятный ответ)
 
Всем привет. Есть е34 525тдс. Вопрос такой: все мануалы и различные форумы пишут что в систем данного автомобиля 1500гр фриона, а в мою влезло только 800грам, и при этом кондер нормально работает, на выходе 6-8 градусов. А в самой системе давление 17 атмосфер, и кондерщик побоялся впихивать еще.Порекомендовал помыть радиаторы и тогда возможно влезит больше. Какое нормальное давление в системе? Кто знает?
Що значить влізло? Це система сама під вакуумом втягнула стільки?
Впхати можна скільки завгодно.
Тільки якщо "кондерщик" впіхіваєт фреон, то це явно "майстер" в лапках.
Нема такого поняття як "нормальний тиск в системі". Він взагалі різний на стороні високого й низького тиску. Залежить від температури повітря, обертів, стану компресора, чистоти конденсатора і т.д. Тобто Ваше питання з розряду "якого розміру шини ставити на зелений автомобіль?".
 
когда у меня была полностью пустая система,влезло как и написано на наклейке под капотом 1250,на дизеле наверное меньше,так как радиатор кондиционера меньше,из-за того что стоит интеркулер.
в любом случае у вас кондиционер не включится при избыточном давлении,и при малом,лишнее стравит через клапан трв
Тиск в системі дуже слабо залежить від її наповненості. Якщо там є хоч одна молекула рідкого холодоагенту, то на вимуненій системі тиск бвде однакомий, при будь якій кількості.
ТРв - це взагалі не той клапан, через якийсь шось стравлюється, це вентиль, що регулює холопродуктивність випаровувача.
Не пишіть, будь ласка, єресі. Не давайте людям неправдивих технічних даних. Автор і так ніц не розуміє в матчасті кондиціонера, а Ви йому ще казок нарозповідаєте зараз.
 
Спасибо за внятный ответ)

Я б Вам порадив знайти нормального майстра, а не впіхівателя фреону, що боїться дозу заправити.
Якщо хочете нормальних порад - дайте якихось даних. Який тиск на високій й низькій стороні, яка температура трубки подачі, які при цьому налаштуванні на панелі керування пічкою\кліматом, що в оглядовому склі (бульби, піна, рідина)? Це все на холостому й обертах 1500-2000.

Все інше - лікування по фотографії. А те що є якийсь холод при половині дози - не дивина. Але не значить, що норма.
 
Тиск в системі дуже слабо залежить від її наповненості. Якщо там є хоч одна молекула рідкого холодоагенту, то на вимуненій системі тиск бвде однакомий, при будь якій кількості.
ТРв - це взагалі не той клапан, через якийсь шось стравлюється, це вентиль, що регулює холопродуктивність випаровувача.
Не пишіть, будь ласка, єресі. Не давайте людям неправдивих технічних даних. Автор і так ніц не розуміє в матчасті кондиціонера, а Ви йому ще казок нарозповідаєте зараз.
спасибо за поправку,можно было и без предвзятого отношения.
 
спасибо за поправку,можно было и без предвзятого отношения.
Вибачте, якщо зачепив. Просто ваш пост просто напічканий технічним невіглаством. Ні, я не намагаюсь Вас образити. Система кондиціонування - це та частина авто, відносно якої чуть менше, ніж всі автолюбителі не знають ніфіга. І от навколо цього ніфіга й починаються плодитися легенди й міфи, що дуже шкодять, коли хтось починає сам цікавитися питанням. Зазвичай про кондей всі такої думки, шо воно як м'ячик, накачав газом з певним тиском і вуаля - він попригав. Звідти й питання "а 17 бар -норм" фіг зна, може й норм, може й багато, а може й мало, дивлячись, що за умови. Знов таки, все одно як спитати "а для мого зеленого седану 205/65R15 - норм?"
Образити мети зовсім не мав й не маю.
 
Back
Top