• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Поможіть розшифрувати помилки

Vitaliy230

Пользователь
Joined
Jul 28, 2014
Messages
2
Город
Красное
Всім привіт.

Допоможіть розшифрувати помилки. Автодіагностикою дало такі помилки "d78118" "bfc87d" "c87100" "8b8200" "f58400" . Машина BMW 520D e39 , мотор m47 2000 року випуску.
 
Last edited by a moderator:
это что за прибор дает такие шифры ??
 
итак подведём итоги САМЫХ РАСПРОСТРАНЁННЫХ ОШИБОК,напомню первые 2 цифры(буквы )означают код ошибки, последние ативна(всё что отличается от трёх нулей) или пасивна(000) та или иная ошибка.
-С7 по датчику топлива левый
-D7 по датчику топлива правый эти две ошибки проявление проблемы питания,севший АКБ или его не правильное отключение.
-СЕ ошибка по внешнему датчику температуры(распространена особенно когда теряют датчик)
-90 ошибка по гонгу 1
-8B -ошибка по гонгу 2
- 91 ошибка по гонгу 4
-92 ошибка по гонгу 3
-CF просроченный ойл сервис
-D3 - ошибка по датчику температуры охлаждающей жидкости
- BC - brake fluid level
- BE - light module-EEPROM error-чаще всего проявляется при смотке пробега когда контрольные суммы потом не совпадают!!!

Именно эта ошибка BE 81 и говорит о смотке пробега!!!

Автор the_crow c белорусского бмв форума
Ну а дальше мучайтесь сами или таки наконец купить кабель или таки съездить на диагностику :)
 
також не можу розібратися що до чого
 

Attachments

  • 20140801_213153.jpg
    20140801_213153.jpg
    46.3 KB · Views: 39
  • 20140803_143745.jpg
    20140803_143745.jpg
    29 KB · Views: 26
  • 20140803_143807.jpg
    20140803_143807.jpg
    28.6 KB · Views: 15
  • 20140803_143821.jpg
    20140803_143821.jpg
    28.2 KB · Views: 8
  • 20140803_143835.jpg
    20140803_143835.jpg
    29.7 KB · Views: 10
  • 20140803_143849.jpg
    20140803_143849.jpg
    26.5 KB · Views: 14
і де ви тільки знаходите таку "діагностику", після якої потрібно ще самому по інтернету шукати відповіді??? Нахіба за таку "роботу" платити?

На першій картнці російською мовою написано, что помилка звучить як "внутрішня несправність блока керування подушками безпеки". Метод ремонту - заміна блока. Куди ж детальніше?

На інших картинках абсолютно нечитабельні "чеки" німецькою мовою.

При всій повазі, не повірю, что в славетному місті Львові немає адекватного спеціаліста з нормальним обладнанням по БМВ.
Хоча перша картинка зроблена саме з ДІСу. Чому інші з другого аппарата накшталт лаунча???
 
це одноклубник сканував мені. До спеціалістів обовязково поїду. Просто спеціалістів багато, а реально шороших мало.
 
так одноклубник міг все просканувати тим, з чого перша картинка.
 
не встигли, батарея в ноуті сіла. Маю їхати зайнятись тими проблемами і виправити їх. Хотів почути чи хтось з таки помилками стикався. На рахунок помилки з термостатом, чув наприклад не від одного що це нічого страшного, в тих машинах це стандартне явище. Але помилку вибиває. Такоє мав проблему помилка 49 з АКПП, тепер правда стерли і все ок. Коли мені міняли тормозні колодки, "умільці" погано закріпили датчик АБС і він через пару км, просто перетерся об диск. Я їхав і на ходу засвітилося все, як гирлянда. І abs, і dsc, одним словом все що звязано з тими системами. Рули чогось почало закусувати особливо коли приторможуєш майже до повної зупинки, також коли розвертаєшся, курмо само не хоче повертатися в свою позицію. Вчора придбав нові датчики, як на перід так і назад, поїду міняти передні амортизатори, все встановлю, обнулять помилки і далі буду бачити, що з помилок є, а що залишилося. Також була помилка дроселя. Я його на днях почистив. Хоч стоїть фільтр в штатне місце K&N, всеодно там було досить грязно. Може ще до того як я його встановив, а може це міф, що нульовик кращий!
 
На рахунок помилки з термостатом, чув наприклад не від одного що це нічого страшного, в тих машинах це стандартне явище
А я особисто бачив кілька автівок з випаленою проводкою та блоком керування двигуном, через к.з в термостаті, про що помилкою сигналізувало вже давно.

а може це міф, що нульовик кращий!
Кращий для чого? Для його продавців - однозначно. Для спорсменів, для котрих долі секунд на фініші дорожчі двигуна - можливо.
 
Помилки на простинях це продукт INPA на німецькій мові.
98 - клапан вентиляції паливного бака
140 - термостат
13 - підігрів лямбда-зонда 1 сторона пасажира (дивись проводку, якщо не вона, то ЛЗ під заміну)
117 (P0120) - дросельна заслонка або датчик положення педалі
attachment.php


119 (P0221)

attachment.php
 

Attachments

  • Безымянный.jpg
    Безымянный.jpg
    87.3 KB · Views: 129
  • Безымянный.jpg
    Безымянный.jpg
    103.5 KB · Views: 130
Back
Top