Всім привіт!
На дворі вже кінець 2014 року, а ми їздимо на авто 10-15 -річних авто.
Ясно, що нічого вічного не буває і колись настає час робити форсунки.
настав час на мою ласточку робити всі 6 форсунок. Як виявилось після діагностики треба робити повний ремонт із заміною всього,
окрім корпусу та електромагніту.
Мені радили робити в тих майстернях, де стоїть БОШовське обладнання.
1. В Києві - це Аверс. 150 грн діагностика, від 2400 ремонт (із заміною тільки розпилювача)
2. Також в Києві є майстерні з обладнанням аналогу БОШу, там ремонт від 800 грн + запчастини. В інтернеті легко знайти.
Прекомендували в Дніпропетровську компанію (з оригінальним БОШовським обладнанням) ДІМЕД (http://dimed.com.ua) по критерію ціна/якість.
(Там 50 грн діагностика та ремонт від 750 грн., але мені нарахували повний ремонт за 3115грн х1 форсунка).
Набігає кругленька сума(
Хто стикався з цим питанням?
Хто що може сказати про ціни, де робили, яка якість робіт?
Як я зроблю - обов"язково відпишусь.
На дворі вже кінець 2014 року, а ми їздимо на авто 10-15 -річних авто.
Ясно, що нічого вічного не буває і колись настає час робити форсунки.
настав час на мою ласточку робити всі 6 форсунок. Як виявилось після діагностики треба робити повний ремонт із заміною всього,
окрім корпусу та електромагніту.
Мені радили робити в тих майстернях, де стоїть БОШовське обладнання.
1. В Києві - це Аверс. 150 грн діагностика, від 2400 ремонт (із заміною тільки розпилювача)
2. Також в Києві є майстерні з обладнанням аналогу БОШу, там ремонт від 800 грн + запчастини. В інтернеті легко знайти.
Прекомендували в Дніпропетровську компанію (з оригінальним БОШовським обладнанням) ДІМЕД (http://dimed.com.ua) по критерію ціна/якість.
(Там 50 грн діагностика та ремонт від 750 грн., але мені нарахували повний ремонт за 3115грн х1 форсунка).
Набігає кругленька сума(
Хто стикався з цим питанням?
Хто що може сказати про ціни, де робили, яка якість робіт?
Як я зроблю - обов"язково відпишусь.