• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Тиск в рампі BMW e34???

VaS_Ko

Пользователь
Joined
Jan 9, 2012
Messages
381
Age
35
Город
Тернополь
Всім доброго вечора!
Машина е34 m50b25 МКПП без ваноса.
Міряв сьогодні тиск в паливній рампі.
Результати:
на холостому - 3
при знятій трубці з редукційного клапана на рампі - скачок до 3.5
при прогазовці - різко піднімається приблизно до 3.2-3.4 і зразу знов падає до 3, навіть тримаю стабільно 3-4 тис.об - 3.
Клапан тиск в рампі тримає. За 20 хв. тиск впав на 0.2 атм.
Хто шо скаже по описаній ситуації? Результати в нормі?
 
Всім доброго вечора!
Машина е34 m50b25 МКПП без ваноса.
Міряв сьогодні тиск в паливній рампі.
Результати:
на холостому - 3
при знятій трубці з редукційного клапана на рампі - скачок до 3.5
при прогазовці - різко піднімається приблизно до 3.2-3.4 і зразу знов падає до 3, навіть тримаю стабільно 3-4 тис.об - 3.
Клапан тиск в рампі тримає. За 20 хв. тиск впав на 0.2 атм.
Хто шо скаже по описаній ситуації? Результати в нормі?

Все отлично , катайся ))
 
Не тут то було. Я не просто так міряв.
Причина заміру - машина їде то як 2.0 то як 2.5. Таке враження шо насос не докачує. Тисну газ, а вона в"яло розганяється, тупить. І буває деколи заведеться і не піднімає обороти, потрясе на 250-300 об. і глохне, як бензи нема. Так буває 2-3 рази підряд. Потіп нормально заводиться.
І ше, коли вона нормально працює, то при заводці ранком піднімає обороти до 1100, прогрілась і падає. А коли працює "не так" то заводжу - обороти зразу 750 і не піднімає не падає. Короче барабашка якийсь в машині.
 
Выход один . вывести манометр с то место где его будет видно ,лучше пассажиру ,так как тебе надо смотреть на дорогу )))) и смотреть как ведет себя давление в движении ,это что бы проверить насос ! Но может быть множество других причин ((( Ни чего что на русском ? ))))) Могу и на Украинском )
 
паливний насос не єдина причина несправності двигуна. насос первірив - все ок. тепер далі....
 
Выход один . вывести манометр с то место где его будет видно ,лучше пассажиру ,так как тебе надо смотреть на дорогу )))) и смотреть как ведет себя давление в движении ,это что бы проверить насос ! Но может быть множество других причин ((( Ни чего что на русском ? ))))) Могу и на Украинском )
Можна по-російськи, все зрозуміло))). Про то, шоб вивести манометр десь в салон також думав, шоб поміряти під нагрузкою який тиск дає. Покишо не пробував. Може ше продуктивність насоса поміряти??
Був на комп діагностиці, показало лямду. Через неї може бути така поведінка чи мало ймовірно? Якшо проблема в ній, то при її відключенні повинна добре їхати чи як її провірити?
 
Вчора і сьогодні нормально їхала. Шо за фігня? Люди, підкажіть шось. Куда рити?
 
может лямбда, ещё как может. тем более диагностика ее показала
 
І я думаю шо може. Але на скільки знаю, то лямда бере участь в регусюванні суміші при прогрітому моторі, та й розхід би мав вирости.
Зараз 11-12 місто.
 
які ше варіанти?
 
Був на комп діагностиці, показало лямду. Через неї може бути така поведінка чи мало ймовірно?
На пуск не влияет.
Посути ДПКВ!
 
есть закономерность проявления от количества топлива в баке? чаще проявляется когда жарко? - это по поводу бензонасоса. его вообще с манометром надо мучить как минимум пару часов и потом он всё про себя расскажет. ещё как вариант, может глючить датчик температуры.
 
Last edited:
может глючить датчик температуры.
И часто Вы сталкивались с таким дефектом?
 
есть закономерность проявления от количества топлива в баке? чаще проявляется когда жарко? - это по поводу бензонасоса. его вообще с манометром надо мучить как минимум пару часов и потом он всё про себя расскажет. ещё как вариант, может глючить датчик температуры.

Від кількості палива в баку не залежить, від темперетури надворі також.
А про датчик температури в мене також думка проскакувала, але поки його не провіряв.
 
Ше 1 признак несправності - майже завжди на холодно ( поки стрілка температури не вийде з синьої зони) машина не їде, короче слабо реагує на педаль газу, якось ривками. То я її і не мучу - доки не вийде за синє їду до 2.5 тис об.
А коли вона (машина) "нормальна" - то тільки заведу - і зразу валить так як має бути. Вот прикол.:unknw:
 
останні пару днів їздим добре... Чекаю наступного "заскоку")))
 
А если попробовать поездить с отключенной лямбдой пару дней? у меня правда М50В20, тоже тупила при разгоне, на диагностике показало лямбду, пока ездил за новой отключили фишку машина поехала совсем по другому
 
Як почнеться знову, то попробую без лямбди, покишо нормально їздить то і не чіпаю нічого)))
 
Сьогодні знову почалось...В 3.30 ранку їхав на рибалку. Завів, виїжаю з гаража і чую, шо вернулась моя проблема. Короче їхав ніби з причіпом 2т. Вертався назад, то 2 км від дому знов почала нормально їхати. Завтра попробую без лямбди якшо повториться.
 
Last edited:
Back
Top