Тонировка, нештатные ксенон и ДХО скоро будут под запретом

  • Автор теми Автор теми Krema
  • Дата створення Дата створення

Krema

Пользователь
Реєстрація
06.11.2012
Повідомлення
762
МВД предложило на обсуждение проект изменений в Закон про милицию и Закон о дорожном движении, предусматривающие не только законодательный запрет на тонировку, незаводской ксенон и ДХО, но и проведение технического контроля транспортных средств в процессе эксплуатации авто.
По аналогии с Россией предлагают ввести предписания на устранение неисправностей и в случае повторного выявления несоответствий установленным нормам, эксплуатация авто запрещается и авто отправляется на штрафплощадку.

Проект

ЗАКОН УКРАЇНИ
"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі види порушень
у сфері безпеки дорожнього руху"


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122; Відомості Верховної Ради України, 2009 р., № 10-11, ст.137; 2011 р., № 38, ст. 382; 2012 р., № 5, ст. 34; 2012 р., № 42, ст. 52:

1) в статті 121:

у частині першій після слів і знака "норм і стандартів," доповнити словами та знаками "а так само тонування стекол, що не відповідає встановленим вимогам,";

в абзаці другому частини першої слова "від двадцяти до двадцяти п'яти" замінити словами "від тридцяти до сорока";

в абзаці другому частини п’ятої слова "від трьох до п'яти" замінити словами "від десяти до двадцяти";

2) в статті 122:

у частині другій слова "використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів" замінити словами "встановлення цих приладів, що не відповідає конструкції транспортного засобу, або їх використання чи переобладнання з порушенням норм, правил і стандартів";

в абзаці другому частини другої слова "від двадцяти п'яти до тридцяти" замінити словами "від тридцяти до тридцяти п’яти";

3) у частині першій статті 139 після слів "в тому числі" доповнити словами та знаками "встановлення на проїзній частині предметів, що перешкоджають проїзду транспортних засобів чи їх зупинці або стоянці (крім випадків огородження місць скоєння дорожньо-транспортних пригод, проведення робіт на проїзній частині, здійснення цільових заходів відповідними підрозділами Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, заборони чи обмеження руху відповідно до рішень уповноважених на це державних органів, а також обмеження в’їзду в пішохідну зону),";

4) абзац другий частини першої статті 188-28 викласти в такий редакції:

"тягне за собою накладення штрафу на громадян від сорока до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

2. У пункті 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20; Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 1, ст. 1; 2009 р., № 10-11, ст. 137; 2012 р., № 5, ст. 34):

1) в абзаці четвертому після слів "безпеки дорожнього руху" доповнити знаками і словами ", у встановленому порядку видавати приписи на усунення виявлених порушень;".

2) доповнити новим абзацом наступного змісту:

"здійснювати в порядку, установленому Міністерством внутрішніх справ України, контроль технічного стану колісних транспортних засобів під час їх експлуатації;".

3. У Законі України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338; 2002 р., № 26, ст.176; 2009 р., № 10-11, ст. 137; 2012 р., № 5, ст. 34):

1) статтю 37 доповнити частиною четвертою такого змісту:

"Порядок заборони експлуатації транспортних засобів встановлюється Кабінетом Міністрів України.";

2) у статті 52-1:

в абзаці другому частини першої після слів "та його учасників" доповнити знаками і словами ", а також встановлення порядку контролю технічного стану колісних транспортних засобів під час їх експлуатації;";

у частині другій після слів "вулично-дорожній мережі" доповнити словами "та їх технічним станом під час експлуатації".

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України в шестимісячний строк з дня опублікування цього Закону:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону;

забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність до цього Закону.


http://www.sai.gov.ua/ua/law/54.htm
 
Все таки дибилизированное у нас правительство...
 
Во всех странах тонировка, ксенон в противотуманках под запретом, а у нас полная анархия в этом плане. Народ уже в фонари заднего хода ксенон стал ставить.
 
Правильно!!! Понапихивают колхозники этого би-ксенона во все щели и радуются...., или вообще вынос мозга - тонированы наглухо стопы, их ночью не видно, а днем тем-более. ИМХО...
 
давно пора....ксенон не в линзе,реально жесть.
 
вот и я о чем!когда проедешь ночью 1000км с такими встречными,глазам реально капец(
 
давно пора....ксенон не в линзе,реально жесть.

Линза конечно спасает, но не панацея. Есть ксеноновые фары и без линз, а есть наоборот линзованные, но не подходящие для ксенона.
 
ну это понятно,но может хотя бы поснимают ксенон с вазов и то дело)
 
ну это понятно,но может хотя бы поснимают ксенон с вазов и то дело)

Да было бы шикарно, если бы авто проходили настоящий техосмотр, не для выколочки денег, а для реального обеспечения безопасности на дорогах. Я не понимаю только зачем запрещать тонировку так скажем "в меру" - это реально удобно и практично.
 
Я категорически ЗА тонировочку, как тогда в носу ковыряться в пробке?... И летом салон раскаленный становится.. А против жигулистов с ксеноном думал лоб тоже закатать пленкой
 
И летом салон раскаленный становится..

так наклей пленку, типа климаткомфорта, есть такие уже. Не пропускают ультрафиолет и прочее, и салон не греется.
 
Без тонировки, как рыбка в аквариуме:( Хотя бы такую, чтоб было видно силуэт человека и не более.
 
таке питання. А як саме вам заважає чуже тонування?
 
Я категорически ЗА тонировочку, как тогда в носу ковыряться в пробке?... И летом салон раскаленный становится.. А против жигулистов с ксеноном думал лоб тоже закатать пленкой

я ковыряюсь в носу без проблем и тонировки.. могу это сделать демонстративно:)
 
таке питання. А як саме вам заважає чуже тонування?

Да тонировка ничем не мешает, (лично мне неуютно в прозрачной машине), тут вопрос о том когда особо упоротые лобовуху в ноль тонируют.
 
Да тонировка ничем не мешает, (лично мне неуютно в прозрачной машине), тут вопрос о том когда особо упоротые лобовуху в ноль тонируют.

и ксенон во все щели чтоб хоть что то видно было
 
пакращення... движемся в Европу. Интересно, что в США тонировка не запрещена.
 
Так они ж вверх ногами живут, у них все наоборот.

На autoua пишут что гаишники вспомнили старое и уже сейчас стали придираться и штрафовать за тонировку - http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=7142175
 
это не совсем удобно....если в движении))).......до педалей не достаешь)))))))))))))))))))

точно-точно) а то смысл катать чужую жену на заднем сиденье, когда ты сидишь впереди) на шару что ли))))
 
Да было бы шикарно, если бы авто проходили настоящий техосмотр, не для выколочки денег, а для реального обеспечения безопасности на дорогах. Я не понимаю только зачем запрещать тонировку так скажем "в меру" - это реально удобно и практично.
и сколько процентов дтп просиходит из за неисправности авто? 2% максимум
 
а мне еще вот этот пункт понравился
3) у частині першій статті 139 після слів "в тому числі" доповнити словами та знаками "встановлення на проїзній частині предметів, що перешкоджають проїзду транспортних засобів чи їх зупинці або стоянці (крім випадків огородження місць скоєння дорожньо-транспортних пригод, проведення робіт на проїзній частині, здійснення цільових заходів відповідними підрозділами Міністерства внутрішніх справ України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, заборони чи обмеження руху відповідно до рішень уповноважених на це державних органів, а також обмеження в’їзду в пішохідну зону),";

это что касается установки спотыкачей и т.п. людьми, которые думают что они имеют какие-то права на места в общественных дворах и т.п.
 
и сколько процентов дтп просиходит из за неисправности авто? 2% максимум

Не веду статистику - это в департамент ГАИ. Авто должно быть полностью исправно - это важный критерий для безопасности на дороге. А то у одного протектора уже нет, у второго кузов прогнивший насквозь у третьего ГБО установленное самопально без разрешения, у кого колодки с разборки, у кого фары затонированны и т.д.
Уверен, что множество неприятных и опасных ситуаций на дороге можно было бы избежать при условии, что авто на дороге будут исправными.

это не совсем удобно....если в движении))).......до педалей не достаешь)))))))))))))))))))
Так она если будет "делом занята" на переднем сидении, то какая разница есть тонировка или нет - все равно ее лица не видно:biggrin:
 
и жлобский тюнеГ запретить отдельным пунктом :biggrin:
 
с ксеноном несанкционированным полностью согласен.от тонировки не хочется отказываться.если только передние тонировать запретили б, то норм.
 
если только передние тонировать запретили б, то норм.

дак только передние и запрещены. И лобовое тоже. Задние дверки и заднее стекло тонируйте на здоровье, только не зеркальной тонировкой (тоже запрещена вроде).
 
Назад
Зверху