• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E38 ] Тріщини на передніх стаканах bmw e38

kretovich

Пользователь
Joined
Jan 26, 2012
Messages
181
Age
43
Город
Тернополь
Всім привіт !!! Авто e38 730d 2000 рік. Замітив тріщини на передніх стаканах, в районі отворів кріплення опорного підшипника. Думаю, що причиною стали розбиті передні стійки на наших дорогах. Планую заміну стійок, але як правильно зупинити/заварити тріщини і чи потрібно звертатися до експертів ?

IMG_20160211_143950.jpg IMG_20160211_144058.jpg IMG_20160211_144117.jpg
 
Сделай шайбу, размерами с опору и снизу подложи. На м3 такие стоят. А трещины можно заварить аккуратно.
 
Сделай шайбу, размерами с опору и снизу подложи. На м3 такие стоят. А трещины можно заварить аккуратно.

Дякую, але ж опора так само прилягає до стакана як і буде прилягати шайба. Чи я чогось не розумію... І як краще варити, зверху чи знизу стакана ?
 
Вари трещины

а вот под номером 15 шайбу, которую необходимо изготовить
j19.png
 
Last edited:
6106472s-960.jpg


можно без внутреннего бортика
 
Може я зараз напишу щось дурнувате :) , але як варіант можна взяти металеву чашку старого опорного підшипника ?
 
металеву - да, алюминиевую не бери. стальную только
 
металеву - да, алюминиевую не бери. стальную только

Я всерівно планую міняти опорніки, от би з старих і підігнав необхідне. В руках їх ще не тримав, але на фото виглядають ніби металеві...
 
На Е38 такого ще не бачив.Причиною мабуть послужило повне складання амортів.

Зі старих мабуть не піде.Краще шайби точити,при чому максимального діаметру,яки впишеться в рамки площини.Діаметр рідної опори менший приблизно на 1см.Хоча якщо заварити,а після поставити звичайні аморти з новими,або не просівшими пружинами,то і шайби не потрібні.
 
На Е38 такого ще не бачив.Причиною мабуть послужило повне складання амортів.
Так, аморти від недавна вже застукали нормально. А ще по дорозі з Львова таку яму хапнув, що думав диск трісне. Диск не тріснув, а от стакани походу "відгребли"
 
Когда амортизаторы пустые, то разбивает все как кувалдой
 
Разделать и проварить сверху трещины. Аккуратно зачистить в районе гаек. И под гайки подложить большие шайбы.
 
В мене було таке, тільки на Е32 і ззаду.
Десь так було:
18868026.jpg

Точніше це після імітації ремонту одного рукожопа та піскоструйки.
18868043.jpg

й зашліфували (грунт, звісно)
18868045.jpg

Але через три роки знов з'явились тріщини.
Теж вирізав з сталі товщиною десь 2мм шайбу з отворами під кріплення подушки й приварював знизу. Має бути норм (поки ресурсні випробування ще не можна вважати завершеними)) ).
 
Нормально прорвало... В суботу планую знімати стойки, тоді огляну що робиться знизу, який доступ. Думаю також якесь металеве кольцо ставити, як радять на форумі.
 
Back
Top