УВАГА: Нові правила проїзду кругових перехресть діють!

kokos

Пользователь
Joined
May 24, 2012
Messages
546
Age
38
Город
Киев
Починаючи з 28 квітня 2017 року, у зв'язку з внесенням змін в Закон про дорожній рух, на всіх кругових перехрестях, де організовано круговий рух, перевага надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу. Іншими словами, «хто на "кільці", — той і головний».

Закон №1993-VIII (раніше законопроект №4246 «Про внесення змін до статті 41 Закону України "Про дорожній рух" (щодо пріоритетності транспортних засобів, що рухаються по колу)» опублікований в офіційному виданні Верховної Ради – «Голос України», і вступає в силу наступного дня після оприлюднення.

Слід врахувати, що на багатьох кругових перехрестях ще можуть бути встановлені старі дорожні знаки, на яких головна дорога має власну, «дотичну» траєкторію. На таких розв'язках водіям слід користуватися новим принципом проїзду кругового перехрестя. Разом з цим, щоб уникнути потрапляння в ДТП, варто бути уважним до дій інших водіїв, які можуть бути не в курсі останніх змін законодавства або ж здійснювати маневрування «за старою звичкою». У початковий період дії змін кругові розв'язки варто проїжджати на зниженій швидкості і з підвищеною увагою.

© AUTO.RIA.com
 
Больше всего понравилась пояснительная записка к закону:
"В объяснительной записке к закону сказано, что «из-за сложной экономической ситуации, которая привела к отсутствию разметки на дорогах, а также из-за того факта, что в каждом городе действует свое правило проезда перекрестка растет аварийность, потому изменения давно нужны». Так же подчеркивается, что после введения единой системы движения «Roundabout» в Европе, аварийность уменьшалась на 80%" https://carbook.ua/media/articles/newrules
Ню-ню))))))) Начинаем считать насколько у нас уменьшиться аварийность, особенно поначалу))))))) с учетом, что на половине кругов стоят старые знаки(((
 
Делаем вид, что работаем
 
Дякую за інфу)
Добре, що у нас в Вінниці їх немає (кільцових перехресть, а не законів=) )
 
Слід врахувати, що на багатьох кругових перехрестях ще можуть бути встановлені старі дорожні знаки, на яких головна дорога має власну, «дотичну» траєкторію. На таких розв'язках водіям слід користуватися новим принципом проїзду кругового перехрестя.
Мне вот интересно, это вывод журнолизда, или это комментарий какого-то полицейского?..
Если установлены знаки приоритета, значит, едем по знакам. Если нет знаков - главная дорога по кругу. ПДД-то никто не отменял.
 
Мне вот интересно, это вывод журнолизда, или это комментарий какого-то полицейского?..
Если установлены знаки приоритета, значит, едем по знакам. Если нет знаков - главная дорога по кругу. ПДД-то никто не отменял.
А Ви не забули часом, що ПДД - це постанова кабміну, а закон має більш високу юридичну силу.
 
еще должен быть знак о круговом движении,если знака нет то любой круг надо проезжать как обычный перекресток
 
А Ви не забули часом, що ПДД - це постанова кабміну, а закон має більш високу юридичну силу.

А причём тут более высокую? Здесь нет никаких коллизий. Законом действие знаков приоритета не отменяется.
А вы его вообще читали?
 
А причём тут более высокую? Здесь нет никаких коллизий. Законом действие знаков приоритета не отменяется.
А вы его вообще читали?
Звісно читав. А що робити, коли знаки пріоритету (що затверджені постановою кабиіну) конфліктують із законом?
Наприклад, коли знак на в'їзді на коло каже, що ти на головній, а на колі вже зліва наближається автомобіль і закон каже, що пріоритет має саме той чувак, а не Ви.
 
а якщо вже сталася пригода, то як бути зі знаками пріорынету
 
а якщо вже сталася пригода, то як бути зі знаками пріорынету

Знакі регламентовані постановою кабміну. Закон має більш високу юридичну силу. Я так розумію, що правий буде той, хто вчинив по закону.
 
Давно не заглядывал...
Ребята, вы чё, прикалываетесь?.. Статью 41 ещё раз перечитайте! В неё добавлен абзац, а остального содержимого никто не отменял. В абзаце третьем (до изменений он был вторым) русским по белому написано, что
Порядок початку руху, зміни руху за напрямком, розташування транспортних засобів і пішоходів, вибору швидкості руху та дистанції, обгону та стоянки, проїзду перехресть, пішохідних переходів і залізничних переїздів, зупинок транспортних засобів загального користування, користування зовнішніми світловими приладами, правила пересування пішоходів, проїзд велосипедистів, а також питання організації руху та його безпеки регулюються Правилами дорожнього руху, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Или вы думаете, что часть 2 главнее части 3 этой статьи?

Кстати, много времени прошло. Известны кому-то случаи судебных разбирательств по таким "коллизиям"?
 
Back
Top