• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Холостий 1000-1100 об. M50B25???/ВИРІШЕНО!!!/

VaS_Ko

Пользователь
Joined
Jan 9, 2012
Messages
381
Age
35
Город
Тернополь
Привіт всім! Відредагував тему.

Проблема в вискоких оборотах на ХХ. Після прогріву машини обороти не падають. Стаю на світлофорі чи будь-де - обороти 1000-1100.
Близько місяця тому промивав РХХ, не піднімалися нормально обороти після заводки, підтроювала... Після промивки стало краще, після заводки обороти піднімаються, працює рівно.
Один момент: якщо заглушити двигун і завести ще раз - ХХ в межах 750 об., проїхатись - знову 1000, знову заглушити-завести - 750...
Прошу допомоги у вирішенні проблеми. АВТО Е34 M50B25 без ваноса, 90 р.в., МКПП, мізки BOSCH.
Всім наперед дякую.
 
Last edited:
В даний момент залито 10w40.

Жёр масла есть!?

Если нет, то можно попробывать 5в40, а 5в30 там нафиг не нужно ИМХО.
 
Жёр масла есть!?

Если нет, то можно попробывать 5в40, а 5в30 там нафиг не нужно ИМХО.

Розхід масла - 1.5 л на 8 тис. км, враховуючи підтікання.
Трохи не повністю розкрив суть питання. Якби я стояв перед вибором, яке масло купити - 5в30 чи 5в40, то звичайно, що 5в40. А в мене інша ситуація: маю 5в30 (не купляв), лити собі його і не паритись, чи краще продати і купити 5в40?
 
Если на нем есть допуск BMW - почему не залить (тем более на зиму)? Подтекания могут увеличиться через уставшие прокладки/сальники.
 
если пробег больше 300тыс то нет смысла
 
Лей и не парься !
 
мотору хуже не будет. сожрать может больше на те же 8 тыщ
 
Вже був вирішив, що буду ляти, але подивився на банку, почитав допуски і передумав.
Масло Total Quartz INEO ECS SAE 5W-30 - виявляється спеціально для Пежо/Сітроен а також, цитую: "Удовлетворяет техническим требованиям TOYOTA". Більше ніяких допусків - ні фольц, ні МВ, ні БМВ, ні порше.

Напевно краще 5в30 продам, а натомість куплю 5в40.

Спасибі всім, хто відгукнувся!!!
 
Змінено суть теми.
 
Привіт всім! Відредагував тему.

Проблема в вискоких оборотах на ХХ. Після прогріву машини обороти не падають. Стаю на світлофорі чи будь-де - обороти 1000-1100.
Близько місяця тому промивав РХХ, не піднімалися нормально обороти після заводки, підтроювала... Після промивки стало краще, після заводки обороти піднімаються, працює рівно.
Один момент: якщо заглушити двигун і завести ще раз - ХХ в межах 750 об., проїхатись - знову 1000, знову заглушити-завести - 750...
Прошу допомоги у вирішенні проблеми.
Всім наперед дякую.
ищи подсос воздуха на впуске,перед клапаном хх.
 
Привіт всім! Відредагував тему.

Проблема в вискоких оборотах на ХХ. Після прогріву машини обороти не падають. Стаю на світлофорі чи будь-де - обороти 1000-1100.
Близько місяця тому промивав РХХ, не піднімалися нормально обороти після заводки, підтроювала... Після промивки стало краще, після заводки обороти піднімаються, працює рівно.
Один момент: якщо заглушити двигун і завести ще раз - ХХ в межах 750 об., проїхатись - знову 1000, знову заглушити-завести - 750...
Прошу допомоги у вирішенні проблеми.
Всім наперед дякую.
Похоже на залипание шторки в РХХ .. сильно хорошо вымыл и обезжирил наверно ..ей все таки смазка нужна чуть-чуть (хотябы вд40 немножко на места соприкосновения шторки к корпусу смажь) ..
 
ищи подсос воздуха на впуске,перед клапаном хх.
Також думав про підсос, але чому тоді після процедури "заглушив-ще раз завів" холостий в нормі?
 
Похоже на залипание шторки в РХХ .. сильно хорошо вымыл и обезжирил наверно ..ей все таки смазка нужна чуть-чуть (хотябы вд40 немножко на места соприкосновения шторки к корпусу смажь) ..

Після промивки змащував силіконовою змазкою шторку. А ще сьогодні з діагностичного прибора проводив активацію РХХ, клапана абсорбера, реле підігріву лямбда зонда - РХХ працює, тобто клацає (думаю це шторка відкривається-закривається), все решта також.
Може бути температурний датчик? Тобто "мозги" постійно думають, що двигун не прогрітий, дають команду на збагачену суміш, в результаті завищені обороти...чи ні?
 
Після промивки змащував силіконовою змазкою шторку. А ще сьогодні з діагностичного прибора проводив активацію РХХ, клапана абсорбера, реле підігріву лямбда зонда - РХХ працює, тобто клацає (думаю це шторка відкривається-закривається), все решта також.
Може бути температурний датчик? Тобто "мозги" постійно думають, що двигун не прогрітий, дають команду на збагачену суміш, в результаті завищені обороти...чи ні?

Если есть под рукой диагностический прибор = посмотрите им показания температуры ДТОЖ непосредственно как ее видит DME ..также пошевелите в этот момент разьем на дачтике ДТОЖ (одновременно смотря на сканере показания температуры .. вдруг там неконтакт) ..

Также посмотрите гофру после расходомера на наличие трещин ...

Если все нормально, но обороты все равно глючат = попробуйте РХХ управлять со сканера в снятом виде (оно при тесте делает полный ход туда-сюда, может и не залипать, а вот если медленно пальцем создавать давления "типа воздуха" и тем временем открывать-закрывать шторку=можно почуствовать заедание) ..
 
Last edited:
Если есть под рукой диагностический прибор = посмотрите им показания температуры ДТОЖ непосредственно как ее видит DME ..также пошевелите в этот момент разьем на дачтике ДТОЖ (одновременно смотря на сканере показания температуры .. вдруг там неконтакт) ..
Сьогодні у вільний час ще раз "почаклував" з діагностичним прибором. По результатах сканера ДТОЖ робочий, адекватно відображає температуру по мірі прогріву двигуна.
Также посмотрите гофру после расходомера на наличие трещин ...
Гофру провіряв ще раніше, коли скидав РХХ - ціла.
Если все нормально, но обороты все равно глючат = попробуйте РХХ управлять со сканера в снятом виде (оно при тесте делает полный ход туда-сюда, может и не залипать, а вот если медленно пальцем создавать давления "типа воздуха" и тем временем открывать-закрывать шторку=можно почуствовать заедание) ..
До РХХ сьогодні не брався - вже не мав часу.
Дякую за поради!
Пізніше напишу ще деякі ньюанси.
 
При скануванні мною (я не спеціаліст), виявлено наступне:

1. при відключенні лямбди - ноль реакції по роботі мотора, при підключенні також те саме. Як на мене - дивно, що після цього не викинуло помилки по лямбді. Доречі, раніше тим самим сканером декілька разів сканував - кожного сканування була лише 1 помилка - по лямбді. Зараз, як на диво, по ній ніразу не було помилки... Як так - незнаю!

2. при знятті роз"єму з розходоміра - обороти падають до 700-750, робить тихо, рівно, аж почув як форсунки клацають)))
Погазував - знову впали до 750. Тільки без розходоміра з низьких оборотів провал сильний, а вже від 1000 і далі - ок. Доречі сьогодні з від"єднаною фішкою додому поїхав(поекспериментувати) - провал сильно відчутний, рушати погано,а так їде десь так само як і з фішкою, може гірше трохи. По дорозі став, підключив, розхід без фішки по економайзеру сильно збільшився... Доречі при їзді з відкл. ДМРВ обороти падали до 750, але тільки при повній зупинці і десь через 2-3 с. Тобто зупинився, обороти 1000, 2 с. і впали до 750. А якшо кинути на нейтральну і котитися - не падають. Цього всього мені також не зрозуміти.

3. Датчик темп. в впускному колекторі також справний.

4. TPS Sensor стабільно показує 0.5 V. Тут ок?
Є ще дані сьогоднішнього сканування в приблизних цифрах, якщо потрібно буде, напишу.
В кого які варіанти? Що можна сказати на даному етапі?
 
Last edited:
Или расходометр,или где-то хороший подсос воздуха...если действительно РХХ чистый....
как чувствуют себя шланги сапуна?там толстый и тонкий,и колечко на делале № 9 поживает?
22.png


и датчик положения дросельной заслонки как там..?
 
Last edited:
Или расходометр,или где-то хороший подсос воздуха...если действительно РХХ чистый....
как чувствуют себя шланги сапуна?там толстый и тонкий,и колечко на делале № 9 поживает?
22.png


и датчик положения дросельной заслонки как там..?

Конкретно пошуком підсосу ще не займався, тому не знаю як там колечко під номером 9 поживає. По шлангах сапуна також не скажу, якшо мається на увазі чи не потріскані. Думаю, що щоб нормально пошукати підсос повітря, треба скинути впускний колектор і провірити все. Нажаль, поки такої можливості нема. Але планую це зробити за тиждень-два, як потепліє.
ДПДЗ як взалі провірити?
 
стабільно при натисканні педалі газу????
Стабільно на холостому. Чесно, як сканував, то ще не знав, що TPS Sensor і є ДПДЗ. Тому не звертав особливої уваги на його показники.
 
Стабільно на холостому
В пределах нормы но внимание необходимо было обращать на статус положения дроссельной заслонки!Определяет ли DME положение ХХ!?
А вообще налицо проблемы качества смеси.Конкретно можно определить только проанализировав показания лямбда-зонда(если жив конечно).
 
Было такое попробуй поменять xx и посмотри изменения у меня тоже 90 г и мотор был без взноса таже хрень и только при замене прошло ., попробуй разъем до конце за щелкнулся такое тоже было .
 
В пределах нормы но внимание необходимо было обращать на статус положения дроссельной заслонки!Определяет ли DME положение ХХ!?
А вообще налицо проблемы качества смеси.Конкретно можно определить только проанализировав показания лямбда-зонда(если жив конечно).

Статус положення дросельної заслонки - ??? Тобто на скільки вона була відкрита? Якщо ви про це, то сканер не давав можливості подивитися цей параметр. Там просто було 2 пункти:
TPS switch - ON
TPS sensor - 0.5 V (на холостому).

Як оприділити чи живий лямбда-зонд? Як я вже писав вище - помилок по ньому не було, навіть коли я на заведеній машині його відключав і підключав.
Дані з сканера:
O2 SENSOR VOLTAGE - показник скаче: 0.09 V тоді 0.75 V, далі знов 0.09-0.1 V тоді 0,75 V . Це на прогрітій машині на холостому.
Air Flow Sensor - 2.35 V - 2.51 V - 2.3 V.... Коли зняв фішку знього - стабільно 1.9 V.

Хтось може щось сказати по тих цифрах, бо я реально холодний в тому. Чи по них взагалі не реально шось оприділити?
 
Там просто було 2 пункти:
TPS switch - ON
TPS sensor - 0.5 V (на холостому).
Чем вы вообще диагностировали?
 
Покищо процес пошуку поломки припинений - їжджу на іншій машині. Як тільки "лід скресне" - займуся тим питанням.
 
Машина стояла десь 2 тижні в гаражі зі знятою клемою. Вирішив промити форсунки перед виїздом.
Форсунки промив, все зібрав, завів - поробила, погазував, ніби все ок. Після того вже десь 2 тижні їжджу - обороти в нормі. Незнаю в чому було діло, хіба з-за форсунок....?
Повернулася стара проблема - про неї тут
 
Last edited:
АВТО Е34 M50B25 без ваноса, 90 р.в. блок 405 или 402 расодомер нитиевый
1-проверь расходомер воздуха вольтметром в движении (контакт 6 на круглой фишке) напряжение должно меняться в пределах 2,35-5 вольт и не выходить из этого диапазона если падает в 0 или больше 5 вольт то расодомеру капец. или
2-регулятор хх сопротивление между центральным и боковыми контактами 20 ом
3-датчик положения заслонки контакты 1 и 2 или 2 и3 крайние положения 1 кОм и 4,3 кОм (обыкновенный переменный резистор)
как вариант ДТОЖ но если при выключении двигателя и повторном пуске обороты восстанавливаются 750 это не он
при таких симптомах это не лямбда
напряжение на лямбде 0,1-1 вольт смотреть осцилографом должна рисовать форму сигнала близкую к синусоиде f~1кГц при прогазовке скважность импульсов увеличивается

Какое напряжение на 6 контакте расходомера при завышенных оборотах?
 
АВТО Е34 M50B25 без ваноса, 90 р.в. блок 405 или 402 расодомер нитиевый
1-проверь расходомер воздуха вольтметром в движении (контакт 6 на круглой фишке) напряжение должно меняться в пределах 2,35-5 вольт и не выходить из этого диапазона если падает в 0 или больше 5 вольт то расодомеру капец. или
2-регулятор хх сопротивление между центральным и боковыми контактами 20 ом
3-датчик положения заслонки контакты 1 и 2 или 2 и3 крайние положения 1 кОм и 4,3 кОм (обыкновенный переменный резистор)
как вариант ДТОЖ но если при выключении двигателя и повторном пуске обороты восстанавливаются 750 это не он
при таких симптомах это не лямбда
напряжение на лямбде 0,1-1 вольт смотреть осцилографом должна рисовать форму сигнала близкую к синусоиде f~1кГц при прогазовке скважность импульсов увеличивается

Какое напряжение на 6 контакте расходомера при завышенных оборотах?

violator_a, дякую за допомогу!
Проблему вирішив - банальний підсос повітря на оборотному клапані вакуума. Сосало з трубочки на клапані. Заглушив її і все стало на свої місця.
Інформація, надана вами, для мене дуже корисна. Хочу тепер для профілактики провірити хоть деякі датчики - ДМРВ, ДПДЗ, лямду. Решту провіряв при пошуку проблеми.
 
Back
Top