• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Хтось міняв сайленти задніх аморів на е34???

VaS_Ko

Пользователь
Joined
Jan 9, 2012
Messages
381
Age
35
Город
Тернополь
Доброго дня всім!

Підкажіть, якщо хтось мав справу, які сайлентблоки підходять в задні амори 34-ки? А то оригінальна програма не деталізує. Шкода амортизатори хороші викидати із-за сайлентблоків.
Буду вдячний за допомогу!
 
это те что внизу в ушке аморта стоят? так они вроде вварены, и идут только с новыми. отдельно нет
 
так, саме ті що в вушку амортизатора. Вони там впресовані вроді. Тому і стоїть питання чи хтось міняв їх.
 
я менял из убитого аморта достал в живой впресовал вприципе не чего сложного сложно найти живой сайлент
 
я менял из убитого аморта достал в живой впресовал вприципе не чего сложного сложно найти живой сайлент

+1. Мене от якраз більше цікавить де взяти ті сайленти або від чого вони ще підходять? Перепресувати то вже не проблема... Вбитих аморів нажаль немаю((
 
от форда транзита(не помню какого года),была моя тема на старом сайте,езжу по сей день.
 
от форда транзита(не помню какого года),была моя тема на старом сайте,езжу по сей день.
Стають 1 в 1 чи шось треба ше хімічити? Вони також з тими втулками шо в цапфу заходять? Можливо пам"ятаєте?
 
Лююююдииии! Ше хтось мав подібну практику чи тільки йти на базар і перебирати транзітовські сайленти?
 
я ставив сайленти від реактивної тяги жигуля (більші) втулку впресовував рідну, сайлент жигульовський треба трохи обрізати по краям (зробити конус), коли запресував сайлент, тоді запресовував втулку (її теж треба сточити скраю конусом, можна й без того, але так легше), з обох сторін ставив шайби і так то всьо діло прикручував на місце... так вже їздить друга БМВ, шкода що тему пізно побачив... минулого тижня робив, міг би пофоткати
 
grogul, просто золота порада. Більше нічого й придумувати не треба. Мені такий варіант підходить на всі 100. Сайленти жиговські є, все решта також. А з процесом сам розберусь.
шкода що тему пізно побачив... минулого тижня робив, міг би пофоткати
Ще не пізно)))) Дуже навіть вчасно. Якраз завтра буду міняти пружини то й сайленти перепресую заодно.

Щиро вдячний за допомогу і поради!!!:thank_you2:
 
469 УАЗ втулки рессор.
 
grogul, просто золота порада. Більше нічого й придумувати не треба. Мені такий варіант підходить на всі 100. Сайленти жиговські є, все решта також. А з процесом сам розберусь.

Ще не пізно)))) Дуже навіть вчасно. Якраз завтра буду міняти пружини то й сайленти перепресую заодно.

Щиро вдячний за допомогу і поради!!!:thank_you2:

О,и пофоткай:good3:,и маленький отчет выложишь.Я думаю многим тут будет интетесно.:yes:
 
Пружини поміняв. Сайленти іншим разом поміняю, так як заміна пружин зайняла багато часу (страшно позакисали нижні болти кріплення аморів та втулки аморів - жахи))), а треба було терміново їхати. Про фотозвіт прочитав, коли вже все було зроблено, сам якось не подумав, та й спішив, тому не зробив, вже вибачайте. Іншим разом треба брати з собою фотік.

По ходу роботи мною було виявлено 2 дуже цікавих факти:
1. Зліва і зправа - 2 різні амори. Зліва - sachs, зправа - boge.
2. Лівий амор, тобто сакс - має дві чашки: верхня - під пружину, а під нею, десь 3 см нижче - ще одна, трохи більшого діаметру. Правий амор - боге - одна чашка під пружину.

Цікавить питання: хто знає що за амор був зліва і для чого ті 2 чашки?

Доречі, зправа пружина пішла спати в двох місцях через те, що хтось з попередніх власників зправа, на аморі боге, хотів зробити також 2 чашки, щоб було як на лівому аморі (колхоз страшний). Було знято чашку з іншого амора, зроблено отвір і тупо надіто на амор. Получилося 2 чашки одна на одній з відстанню між ними в 3-4 см. Довжина штока в такому випадку скоротилася, тиск на пружину збільшився. Як результат - пружина вломана зверху і знизу.
 
Back
Top