• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Хто-небудь шліфував головку дизеля M21?

VaS_Ko

Пользователь
Joined
Jan 9, 2012
Messages
381
Age
35
Город
Тернополь
Всім доброго вечора! Суть питання в тому, що в "Руководстве по эксплуатации" вказано, що ГБЦ шліфовці не підлягає. Цікаво чи хтось мав з таким справу і чи є хтось, що вже шліфував.
Цікавлюсь, бо мою потрібно шліфувати і не знаю що робити.
 
Якщо її до того не шліфували,то можна.Не знаю як на цей мотор,но на деякі дизельні мотори,навіть прокладки ідуть із збільшеною товщиною,щоб можна було шліфувати.
 
Last edited:
На М21 є 3 варіанти товщини прокладки головки: 1.55, 1.69, 1.86. Тому також думаю що за рахунок прокладки можна буде зіграти, хоча тут товщина має відношення ще до виступу поршнів відносно площини блока. Хотілося би щоб хтось поділився власним досвідом.
 
Я особисто два раз шліфував одну і туж головку.перегрівав
Поміряй товщину своєї старої прокладки і будеш мати від чого відштовхуватись.
А взагалі я був найшов мінімальну товщину головки,тобто до якого моменту можна шліфувати.
 
Last edited:
Back
Top