• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Що могло случитися з подсвіткою БК?

  • Автор теми Автор теми renge
  • Дата створення Дата створення

renge

Пользователь
Реєстрація
04.02.2012
Повідомлення
95
Вік
38
Город
Киев
що могло случитися з подсвіткою БК на Е34 520І, стоїть не повний БК все прикрасно працювало, після того як вийняв його з розйому через пару минут вставив підсвітка перестала світитися, часи дата температура все працює показує но без підсвітки почті нічого не видно:shok:?
 
Замена лампочек подсветки
 
що могли згоріти всі 3 лампочки зразу, від того що я його вийняв? і де їх тоді купити вони ж мабуть разом з фішками ідуть?
 
OBCbulb6.jpg
 
вони продаються на авто ринку, чи де їх купляти? і якщо я їх поставлю вони не згорять як ті що стояли, чи може нада АКБ відключати?
 
нитка розжарювання ламп, що довго працювали, стає дуже чутливою до механічних впливів. перед покупкою нових ламп варто перевірити свої.
 
cпс завтра якщо буде час подивлюся до лампочок.
 
Лампочка мощностью 1,2 ватта, стоит она 5грв , и есть практически во всех автомагазинах, бывают с цоколем, бывают без.
 
А на ще одне питання дасте відповідь машинка Е34 М50В20 90р.? Якщо я хочу поставити замість мого БК повний БК, що для цього потрібно? проводів до підключення БК іде нормально штук 20 не менше, гонг під кришкою над педалями стоїть правда незнаю чи є OBC Horn relay (реле сирены БК), но проблема в приборкі вона ще з механічним показником пробігу що понадобиться для поставки електронної?
 
ты правельно заметил что три лампочки,ток одна идет на подсветку ж/к дисплея,а две других на подсветку кнопок!и эти две загораются включением габоритов,(поклацай габариты и присмотрись)а на счет б/к то в большенство случяев подход индевидуален,для полного б/к,разем должен быть весь заполнен проводами,кроме одного крайнего пина!ну а прореле ты сам знаеш!с твоей приборкой кодер понадобится!а ваще по поводу подключения бк сток уже описано!!!поищи поиском!!!!удачи.
 
а на розборках БК без кодера продаються, чи він як пишуть по поводу підключення нада купляти тільки по ВІн коду? А що робити з приборкою оставляти мою просто ставити БК, чи можна якось поміняти приборку з переключательом? Чи для цього нада міняти проводку приборки?
 
треба БК з кодером від машини з таким же двигуном. проводку торпедо треба міняти
 
Я тут вичитав статейку що можна хайт приборку мені поставити нада тільки провода з моїх двох фішок перекласти на чотири фішки і поставити ще один датчик температури з 525, тоді кодер не понадобиться на БК чи всеодно нада буде і на скільки це реально? може хтось робив?
http://www.e34.su/forum/index.php?/topic/19307-приборка-сводная-информация/
 
реально все,но геморно!у меня приборка была есче с мех одонометром (лоу)!поставил (хай)если будеш менять и приборку то кодер тебе не нужен!он уже стоит в приборке!основной гемор заключяется в (подторпедной,и подкапотной проводки)они все разные!(в большенстве случяев),чтоб поставить хай приборку нужно будет менять подкапотную проводку!с нее будет идти один из четырех штекеров которые ты потом подключиш в приборку!ече с новой проводки будут идти штекера к которым подключяется включятели гоборитов,и туманок (в твоем лучяи скорее всего эти штекера идут в подторпедной проводке) а вабще мой совет,если всеж решишся заморочится,то бери все с одной машины!!подкапотную,и подторпедную! а внутрисалоную впринцепе и твоя пойдет,может понадобится протянуть пару проводов,да и не путай подкапотную,с моторной! моторная тебе не нужна,ну и электрика с неограниченым временем!!! есче одно на счет бк с машины с такимже двиглом,не обязательно,бортовику всеравно какой у тебя мотор!он снимает показания с датчиков!
 
cпс за інфу.
 
якщо я все це переберу сам фішки датчики релюшки і воно нічого не заробить, в Києві є до когось потім обратитися?Бо вся проблема в кодері, чи його прийдеться перепрошивати чи не, кажуть що вроді ненада він вже буде стояти в приборкі, а знімати всі показання БК буде з датчиків?
 
Назад
Зверху