• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Як провірити ДМРВ M50B25? [Проблему вирішено]

VaS_Ko

Пользователь
Joined
Jan 9, 2012
Messages
381
Age
35
Город
Тернополь
Доброго здоров"я, форумчани!

Як можна провірити ДМРВ? Чи робочий він? Є підозра, що він не працює.
Симптоми наразі в машини такі:
1. не їде, тупить на розгоні практично у всьому діапазоні оборотів, нема тяги, страшно на обгін йти.
2. не зовсім добре заводиться. Переважно з першого разу, але не чітко, деколи з 2-го, 3-го, поки на газ не нажму. Особливо на гарячо. Вчора в пробці стояв - заглушив, постояв, заводити - завелась з 3-го разу при нажиманні на педаль газу. Схватує, обороти десь 200, тих-тих-тих - заглохла.
3. розхід також завищений - десь 13-14 л. в спокійному режимі.

Машина Е34 525 МКПП, без ваноса, 90 р, мозги Бош.

Поки цікавить питання стосовно ДМРВ. Підставити робочий з іншої машини наразі можливості не маю.
 
Last edited:
в сторону нескінченності, за 30 л.
 
Суть теми змінено.
 
Поки цікавить питання стосовно ДМРВ. Підставити робочий з іншої машини наразі можливості не маю.
Какминимум отключите разъем расходомера и поймете причину "тупости" ДВС...
Если прием появится то вывод очевиден,нет-ищите суть проблемы.
 
Сьогодні по дорозі додому став та зняв роз"єм з ДМРВ - різницю почув відразу, машина поїхала набагато веселіше!
От тільки з низів - провал.
Можна ставити йому діагноз вже, чи ще не факт, що це він?
Хто що скаже?
 
А в Тернополе нет ни одного места где бы можно было бы диагностику сделать ? Или неделями тыкать пальцем в небо дешевле ?
 
А в Тернополе нет ни одного места где бы можно было бы диагностику сделать ? Или неделями тыкать пальцем в небо дешевле ?

Швидше куплю Інпу і сам зі всім розберуся, якщо тут не отримаю допомоги.
Краще б по суті щось відповіли.
 
різницю почув відразу, машина поїхала набагато веселіше!
Судя по всему не так как должна!? Тогда проблема не в этом.
 
Якщо у Вас е час та натхнення то перевиряйте Ваши пидозры . Тильки Инпою погрожуваты на Е34 непотрибно - важкувато буде. (Пробачайте за видсутнисть укр литер)
 
А вообще , если бы ко мне попал автомобиль с такими жалобами , то разумно было бы поступить по стандартному протоколу -
1 . Выкрутить свечи и по характеру нагара сделать выводы о процессах в камере сгорания ( промежуточные , клиенту не оглашаются )
2. Проверить бензонасос и катушки ( по необходимости с записью визуализации э-м поля )
3. Общий осмотр впускного тракта ( подсосы и течи ) - устраняется сразу .
4. Чтение ошибок компьютером , с уточнением статических ( например , действительно неисправен сепаратор топливного бака , или просто какой-то умник его отключил )
5. Проведение статического теста ( с попутным вынесением резюме по состоянию форсунок )
6. Чтение потоков данных с их анализом ы вынесением резюме по базовой диагностике согласно пунктов 1 -5 .
7. По необходимости дополнительные работы , как то демонтаж бензонасоса , проверка валов , демонтаж форсунок , с проверкой на стенде и т.д.
 
Якщо у Вас е час та натхнення то перевиряйте Ваши пидозры . Тильки Инпою погрожуваты на Е34 непотрибно - важкувато буде. (Пробачайте за видсутнисть укр литер)
Натхнення стосовно ремонту авто завжди є, тому й ніколи не звертаюсь на СТО, хіба сходження зробити, все решта - сам)). Хіба з часом трохи проблематичніше. Але так як є друге авто, то по мірі вільного часу займаюсь пошуком проблеми на БМВ.
 
А вообще , если бы ко мне попал автомобиль с такими жалобами , то разумно было бы поступить по стандартному протоколу -
1 . Выкрутить свечи и по характеру нагара сделать выводы о процессах в камере сгорания ( промежуточные , клиенту не оглашаются )
2. Проверить бензонасос и катушки ( по необходимости с записью визуализации э-м поля )
3. Общий осмотр впускного тракта ( подсосы и течи ) - устраняется сразу .
4. Чтение ошибок компьютером , с уточнением статических ( например , действительно неисправен сепаратор топливного бака , или просто какой-то умник его отключил )
5. Проведение статического теста ( с попутным вынесением резюме по состоянию форсунок )
6. Чтение потоков данных с их анализом ы вынесением резюме по базовой диагностике согласно пунктов 1 -5 .
7. По необходимости дополнительные работы , как то демонтаж бензонасоса , проверка валов , демонтаж форсунок , с проверкой на стенде и т.д.

З переліченого вами: бензонасос провірений, форсунки промиті, на підсос провірено, РХХ - промитий, тиск в рампі міряв, зчинував помилки - відсутні. Правда сканер не має можливості подивитися розхід повітря на ХХ та при нагрузці. Є підозра, що розходомір незправний.

Ще таке питання - коли авто переходить в аварійний режим при неробочому розходомірі, то які дані про розхід повітря беруться ЕБУ при роботі - задані табличні, чи середні з попередніх даних розходоміра?
 
коли авто переходить в аварійний режим при неробочому розходомірі, то які дані про розхід повітря беруться ЕБУ при роботі - задані табличні, чи середні з попередніх даних розходоміра?
Табличные с пересчетом по датчику положения дроссельной заслонки.
 
Табличные с пересчетом по датчику положения дроссельной заслонки.

Дякую, зрозумів!
Зняв розходомір, доречі стоїть BOSCH 0 280 213 011, пооглядав, хотів розібрати, передумав, саморізи не відкручуються))))Напевно ще рідний і ніхто не розбирав. Нитка вроді ціла. Покишо розходомір залишу в спокої. Взяти би десь його заводські характеристики, щоб провірити хоть якось....

Зняв котушки, свічки. Два наконечники на свічках потріскані, кінці їх взагалі як миші погризли)))) Завтра поміняю.
Свічки не маю можливості провірити на стенді, але порівняв їх зазори з зазорами на нових - трохи збільшені. Колір свічок здебільшого біло-рожевий, білий. Наразі не маю можливості зробити фото.
 
Короче насвічники поміняні. Ще декілька разів зчитував помилки сканером - часом викидає лямбду, але не завжди. По показниках сканера ще раз прослідкував за роботою датчиків темперетури та ін.:
- температура на впуску - адекватно відображає
- температура охолоджуючої рідини - також в нормі.
Пробував навіть міняти місцями фішки на датчиках температури на головці (думав, можливо, неправильно підключені) - по роботі двигуна різниці не відчутно вроді в той момент коли скидав, правда некоректно температура на приборці показувала. Поміняв назад, як було.

Ще такий момент: на холодно (як заведу, поробить секунд 30-50) не набирає обороти вище 2.5 тис. Починає шось там пчихати. Тобто, якшо завів і одразу їхати - то потрібно переключати передачі на 2 тис. об. або чекати, щоб трохи прогрілась. Але так не завжди.

Шо з нею сталось...?
Напевно ближчим часом полізу в бак - подивлюся чи не забита сітка грубої очистки.
Чи що порадите?
 
Походу проблема вирішена. Але не буду спішити з висновками, завтра нормально проїдусь - буду знати остаточно, НАПИШУ. А то тільки 2 кола нарізав недалеко від дому, дальше сьогодні не можна їхати)))) Поки все супер!

БМВ-істи, питання на засипку: скажіть, будь-ласка, для чого служить тоненька трубочка на оборотному клапані вакуумного підсилювача гальм, номер 11 на ілюстрації??
View attachment 243099
 
Last edited:
Вложений не видно.
Я подозреваю что она уходит в салон. Тогда это для датчиков температуры салона (печка).
 
Вложений не видно.
Я подозреваю что она уходит в салон. Тогда это для датчиков температуры салона (печка).

Виправив, думаю тепер має бути видно.
 
Сьогодні по дорозі додому став та зняв роз"єм з ДМРВ - різницю почув відразу, машина поїхала набагато веселіше!
От тільки з низів - провал.
Можна ставити йому діагноз вже, чи ще не факт, що це він?
Хто що скаже?

У тебя должен бошевский стоять .. для начала померь тестером напряжение ( а лучше осциллографом) на 6 ноге разъема расходомера (серо-голубой провод) ... если напряжение (на заглушенной при включенном зажиганий) больше 1.2в, то такой датчик подлежит замене....

p/s ДМРВ Bosch 0280213011, то (по информации Tolerance Data):

На ХХ вольтаж: 2.22-2.28 В (2.330-2.350 уже много)
При включеном зажигании: 0.9-1.03 (1.2 уже много)

При снятий фишки на бошевском расходометре так и есть = едет нормально, но провал на низах ...
 
Это процедура проверки расходомеров типа HFM2,HFM5 и к расходомеру на м50 не имеет отношения...
 
Это процедура проверки расходомеров типа HFM2,HFM5 и к расходомеру на м50 не имеет отношения...

Я недавно мерял на безваносном m50b25 (номера его не записывал) но на включенном зажиганий 1.02в было ... собственно у 0280213012 также http://forum.pilotpowersupply.com/attachment.php?attachmentid=1026&d=1363153807

хм ... ну тут также ребята пишуть http://www.carhelp.info/forums/showthread.php?t=7557&p=706123&viewfull=1#post706123

А вообще HFM5 разве что "обратные потоки" умеет мерять ..а так суть и физ.принцып один ...
 
Last edited:
ВСІМ, ХТО СТАРАВСЯ ДОПОМОГТИ - ВЕЛИКА ПОДЯКА! :thank_you2:
Хвала безкорисливим людям, які завжди по можливості допоможуть, а не одразу відправляють на СТО.

По темі - проблема вирішена! :yahoo:
Вчора чисто випадково знайшов підсос повітря на оборотному клапані вакуума! Точніше з трубочки на тому клапані. Незнаю як так сталось, та я думаю, що вона була заглушена, а потім десь та заглушка згубилася. От і почалися проблеми.... Добре, що не пішов по шляху "купляю і міняю все по черзі, а ефекту 0"
Заглушив ту трубочку - машину не впізнати! Повернулися "з відпочинку" мої коники))))

Але ДМРВ та лямду всерівно треба буде провірити, то так, щоб все по феншую було))
 
У тебя должен бошевский стоять .. для начала померь тестером напряжение ( а лучше осциллографом) на 6 ноге разъема расходомера (серо-голубой провод) ... если напряжение (на заглушенной при включенном зажиганий) больше 1.2в, то такой датчик подлежит замене....

p/s ДМРВ Bosch 0280213011, то (по информации Tolerance Data):

На ХХ вольтаж: 2.22-2.28 В (2.330-2.350 уже много)
При включеном зажигании: 0.9-1.03 (1.2 уже много)

При снятий фишки на бошевском расходометре так и есть = едет нормально, но провал на низах ...

У мене стоїть ДМРВ Bosch 0280213011. M50B25 90 р., без ваноса.
То мені можна свій таким чином провірити як ви написали і орієнтуватися на вище написані вами цифри як на показники робочого ДМРВ?
 
У тебя должен бошевский стоять .. для начала померь тестером напряжение ( а лучше осциллографом) на 6 ноге разъема расходомера (серо-голубой провод) ... если напряжение (на заглушенной при включенном зажиганий) больше 1.2в, то такой датчик подлежит замене....

p/s ДМРВ Bosch 0280213011, то (по информации Tolerance Data):

На ХХ вольтаж: 2.22-2.28 В (2.330-2.350 уже много)
При включеном зажигании: 0.9-1.03 (1.2 уже много)

При снятий фишки на бошевском расходометре так и есть = едет нормально, но провал на низах ...

Провірив тільки-що розходомір тестером як ви описали.
Незнаю тільки чи ті дані, які ви дали, для холодного двигуна чи для прогрітого, чи то без різниці?
При включ. запалюванні - 1.4 В
При заведеному двигуні на ХХ - 2.36 В (на холодно), по мірі прогріву спадає - 2.34-2.33-2.3. 2.27-2.28 на повністю прогрітій.
Нормальні показники?
 
Last edited:
У тебя должен бошевский стоять .. для начала померь тестером напряжение ( а лучше осциллографом) на 6 ноге разъема расходомера (серо-голубой провод) ... если напряжение (на заглушенной при включенном зажиганий) больше 1.2в, то такой датчик подлежит замене....

p/s ДМРВ Bosch 0280213011, то (по информации Tolerance Data):

На ХХ вольтаж: 2.22-2.28 В (2.330-2.350 уже много)
При включеном зажигании: 0.9-1.03 (1.2 уже много)

При снятий фишки на бошевском расходометре так и есть = едет нормально, но провал на низах ...

И зачем я только это прочитал. Пошел проверил - зажигание - 1.4 в, на холодные хх -2.35 В, на горячую по лучше - 2,2в
 
Last edited:
И зачем я только это прочитал. Пошел проверил - зажигание - 1.4 в, на холодные хх -2.35 В, на горячую по лучше - 2,2в
:) Почекаємо вироку спеціалістів. В мене трохи похожі показники (описані вище)
 
6975bc71135d.jpg
 
что это за программа такая интересная? хочется себе в коллекцию
 
Back
Top