• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

нужен чертеж оправки Е34

  • Автор теми Автор теми gala_driver
  • Дата створення Дата створення

gala_driver

Пользователь
Реєстрація
10.11.2011
Повідомлення
621
Вік
50
Город
Киев
для замены сайлентблоков задних рычагов . или может есть у кого ,скажите цену ,поменять ..
 
Останнє редагування:
тоже интересно.
 
замена 2,0 - 50уе
2,5- 100 уе
Цены в Виннице
 
балки разные
 
если балка снята то менять легко.если на машине то гемор тот ещё...
 
так это для россавтопрома ..насколько я понял ...
если балка снята то менять легко.если на машине то гемор тот ещё...
при наличии съёмника , это дело 1 часа ,и не надо балку снимать ,насколько я понял..
 
так это для россавтопрома ..насколько я понял ...
при наличии съёмника , это дело 1 часа ,и не надо балку снимать ,насколько я понял..

То, что рос. автопром отписывает, не означает, что нельзя применить!
Пружины, сайлы, шаровые и т.д. везде имеют практически одинаковый внешний вид! В следствии можно смело применять!
 
Пружины, сайлы, шаровые и т.д. везде имеют практически одинаковый внешний вид!
вид ,да ... только размеры разные ,соответственно прилагаемое усилие тоже разное .. Спасибо Вам большое ,за то что потратили время ... но мне нужен чертёж оправки с размерами ,который я могу отдать токарю ,и он это выточит . то как эта оправка выглядит, я и так представляю ,но не имею возможности снять нужные размеры . и еще в девятках .самый мощный сайлент имеет длину половину от сайлента который я хочу поменять , заказать ,даже если снять размеры ,то что на этих чертежах ,это лотерея .. потому как возможно нужна другая резьба ,или профиль втулок . а мне хотелось бы сделать не одноразовую оправку ,может еще кому сгодится ..
 
Я в себе на 2.5 міняв з корєшом, година часу на 2 сторони на підйомнику без ніяких зйомників.
 
Каким образом? расскажи пожалуйста.Особенно интересует как их устанавливали в рычаг.
 
Все дуже просто і примітивно) Знімаєм задній диван. Піднімаєм машиу на підйомнику. Знімаєм задні колеса. Відкручуєм 2 малі болта і "велику" гайку (вроді на 24 )кріплення балки до кузова. З двох боків звичайно. Скидаєм ті бляшки з обох боків. Болти одним ударом молотка вибиваєм в салон, вони на шліцах тримаються. Все, перед нами старі порвані сайленти, заресовані в балку. Тоді я брав дерев"яний кубік, просовував його між балкою і кузовом для опори. Спочатку з однієї сторони. Дальше сама трудомістка робота: беремо "пінцет"(великий молоток, мала кувалда) і вузьке зубило, бажано тупе. Короче я мав наборо різних зубил. Спочатку починає вминати краї старого сайлента всередину, тоді забиваєм зубило між сайлентом і балкою аж насквозь. Так робим в декількох місцях по кругу старого сайлента і заливаєм ведешкою. Тоді я з другом беремо 2 монтажки, і з двох боків зацепляєм старого сайлента і силою вириваємо. Можна пробити 2 дирки в старому сайленті щоб краще було чіплятися монтажками. Аналогічна процедура і з іншої сторони.
 
Тепер про запресовку нових.
Перед нами балка без сайлентів. Щоб запресувати нові я скористався гідравлічною стійкою. Бажано брати сайленти хорошої якості, я собі ставив LEMFÖRDER, бо з тими дешевими какулами можуть бути проблеми при запресовці, але то таке, ньюанси. В самій балці є виступи для правильного положення нового сайлента. На це треба звернути увагу.
Ну все, беремо новий сайлент, щедро мастимо його хто чим може ( я скористався милом, яке використовується в шиномонтажі), беремо гідравлічну стойку, беремо якусь наставку по зовнішньому діаметру сайлента,перед цим вже має бути підставлений дерев"яний кубик між балкою і кузовом з тої сторони де будем пресувати, щоб зафіксувати балку, і починаєм. Приставляєм сайлент до балки, ставим наставку, берем гідравлічну стойку і починаєм піддавлювати. Як тільки сайлентблок почав влазити в балку починаєм його активно давити в балку аж до упора. Головне шоб не став десь посередині:) Посадочне місце в балці, доречі, також треба мастити милом чи галою чи чим там хто мастить. Запресували, тоді хай так постоїть шоб мило підсохло, шоб назад не поліз, і вперед - на іншу сторону, та сама процедура. Ну і закручуєм все на місце, думаю то і так понятно.
Писанини багато, а процедура примітивна.
Замість гідравлічної стойки можна скористатись гідравлічним домкратом. а от без підйомника напевно проблематично буде...
Всім успіхів!!!
 
сайленблоки балки меняются на домкрате даже не надо снимать заднее колесо,а саленблоки заднего рычага-другое дело посложнее.главное их вынуть,а новые запресовываются с помощью длинного болта и 2ух толстых шайб.
 
Сайленты балки я менял на яме с помощью домкрата,я так и думал что просто речь не о том.
 
Мій провтик. Подумав, що топікстартер помилився пишучи "заднього ричага" і мав на увазі задьої балки.
А насправді я помилився.
А на рухунок сайлентблоків задніх ричагів ZAPAD добре написав.
 
Назад
Зверху