На мою думку картина виглядає наступним чином: статтею 14.1 Кодексу України про Адміністративні правопорушення передбачено, що до адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів.
За наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, іншою особою, власник (співвласник) транспортного засобу може протягом десяти днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу повідомити про відповідні обставини (транспортний засіб знаходився у володінні чи користуванні іншої особи, вибув з його володіння внаслідок протиправних дій інших осіб тощо) орган (посадову особу), що виніс постанову про накладення адміністративного стягнення. На період з'ясування та перевірки цих обставин виконання постанови про накладення адміністративного стягнення зупиняється до моменту встановлення особи, яка вчинила це правопорушення.
З цього виходить, що якщо даний прилад таки працював в автоматичному режимі, а не знаходиться у співробітника ДАІ в руках чи автомобілі, керувався ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо), то згідно ст. 10 ч.1 Закону України "Про міліцію" п. 5 вони повинні виявляти та припиняти адміністративні правопорушення,
здійснювати провадження у справах про адміністративні
правопорушення, розгляд яких законом покладено на органи
внутрішніх справ; та п. 5-1 приймати рішення про накладення адміністративних стягнень та забезпечувати їх виконання у випадках, передбачених законом. Тобто зафіксували, зупинили, склали протокол, винесли постанову про про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 КУпАП або направити протокол за місцем проживання правопорушника для прийняття рішення у справі про адмінправопорушення місцевим підрозділом ДАІ. Однак, якщо прийде виклик в ДАІ чи ДВС йдеш туди , якщо складатимуть протокол, то в поясненнях зазначаєш "З протоколом не згідий, ПДР не порушував, швидкість не перевищував", отримуєш копії документів на руки і в 10-денний строк з часу отримання подаєш адміністративний позов до суду про скасування постанови. На суді заявляєш клопотання про обов"язковий виклик саме того даішника (з під Умані), оскільки згідно адмінкодексу саме він повинен доводити Твою вину.
На всіх постах всіх даішників посилаєш "погуляти лісом" з їхніми базами і заявляєш про те, що як прийде протокол і постанова, то і будеш вирішувати питання по суті в суді. Удачі.