тюнінг гальм е39 m52

  • Автор теми Автор теми stomatolog
  • Дата створення Дата створення

stomatolog

Пользователь
Реєстрація
30.11.2011
Повідомлення
151
Вік
39
Город
Луцк
вот власне стало питання вдосконалення гальм. так як в майбутньому, буде робитись більш сильний двигун, хотілось би і зупиняись краще:blush: повивчавши питання зрозумів що є два шлахи -
1) тюнінг комплекти від брембо, стоптеч і тд..
2) гальма з більших обємів.

більш схиляюсь до другого варіанту, в першому кусається ціна:cray:
на е39 є так як я зрозумів 3 типи гальм:
1) 520-528 найменші супорти і диски. передні вентилюємі, задні ні(на дорестайлі) + один - супорта силомінові, відповідно легкі.
2) 530-540 передні супорти і диски більші, задні такі як в 520-528 тільки вже вентилюємі диски
3) м5 найбільші супорти і диски, вентилюємі, більші за перших два варіанти.

якщо савити супорти від м5, то найменший розмір диску потрібен 17, а так стає все без особливих заморочок.

на е38 є такі варіанти:
1) 728-735 найменший розмір гальмівного диску, зато 4 поршневі супорти.
2) 740 - однопоршневий супорт, гальмівні диски великі
3) 750 - двопоршневі супорти, гальмівні диски найбільші(більші навіть за м5)

якщо десь помилився то поправте.
влесне питання - хто заморочувався. я так розумію що впринципі все взаємозаміняємо.
хотілось би поставити супорти від м5 або 750, купити нові витратники - гальмівні диски, колодки, армовані шланги.
 
Ставьте суппорта от каена, подбирайте правильные диски и колодки и будет Вам счастье!
 
Ставь от 540 + армированные шланги
Диски советую ставить оригинал БМВ
 
нєє від каєна то буде вже зовсім друга музика) та і диски під них мінімум 18 потрібні!
від 540...ну не знаю, я більш схиляюсь від м5, там задній гальмівний диск більший чим на 540 передній!
 
вот інфа по е38
728, 730, 730d, 735 - 316мм, 4 поршня, с двух сторон суппорта. почти как на классике, только больше.
740 м60 и м62 - 324мм, суппорт ОДНОПОРШНЕВОЙ.
740d, 750 - 334мм, два поршня, с одной стороны суппорта.
 
по названию темы, сразу и не понял что требуется))))
 
та невдало тему назвав:dash2:
що власне треба, вот збираю думки, може хто заморочувався, хто досвідом поділиться, враженнями:thank_you2:
 
Ставьте суппорта от каена, подбирайте правильные диски и колодки и будет Вам счастье!

Только сначала узнайте сколько стоят колодки с которыми супрта от Каена тормозят.
 
заморачивался. на малый объем тормоза от Кайенна не становятся: привез, примерял, смотрели всей толпой, крутили - никак, упирается в поворотный кулак + рабочая площадь диска минимальна. либо ставить тормозные диски диаметром в мм так 380 и ставить суппорт снизу/сверху/спереди, а не в штатное место, либо нет смысла. может быть становятся на 535-540, так как ставили подобные на М5е39. но не на малые объемы. если кто-то поставит, куплю готовое решение :biggrin: та же история с 4-х поршневыми тормозилками от е38.

есть вариант более бюджетных тормозных систем. привозил тайванские D2 Racing, вроде, отличное решение по цене/качеству. особенно если посчитать бюджет новых оригинальных дисков+колодок, плюс самый дешевый комплект хотя бы 4-х поршневых суппортов и теж армированных шлангов Goodridge. получится сравнимая цифра, но встанет без плясок с бубнами и заморочек, которые также потянут бюджет. сам склоняюсь себе к следующему сезону поставить, если решу продолжить закапывать деньги в е39.

а вообще, какая цель апгрейда? не хватает цепкости во всем диапазоне скорости? или при нагрузках на высоких скоростях? второе решается, например, армированными шлангами и правильной тормозной жидкостью, дальше другими колодками. а первое - только заменой на big brake kit.
 
Останнє редагування:
Ставьте суппорта от каена, подбирайте правильные диски и колодки и будет Вам счастье!

Только сначала узнайте сколько стоят колодки с которыми супрта от Каена тормозят.

Хорошие тормоза некогда дешево не стоили! Я б себе вжизни не поставил китайские тормоза! Колодки каена стоят около 2500 грн. это нормальная цена за спортивные тормоза!
 
Колодки от Каена стоят аж 900 грн по Pagid он же идет в оригинале. У меня стоят на м5е34 такие тормоза... Это просто жесть как они тормозят!!! Единственный минус это минимум 18" диски и то только 37 стиль
 
суть тюнынгу гальм:
1. погнуло диски, почав трохи бити руль, 2 роки назад мінялись гальмівні диски, фірма ате чи якось так:bad:
2. декілька разів, відтормозишся в підлогу після 150, гальма не ефективні.
3. до 100 хотілось би меньшу гальмівну траєкторію

в порівняні з моїми, гальма на стоковій е39 м5 на голову вищі)

я теж до китаю не дуже. хоча впринципі цікаво, а рапом може щось нормальне зробили? як кажуть мисливці - раз в ірк і палка стріляє:diablo:
 
Останнє редагування:
Тогда Вам мой совет ставите оригинальные диски и колодки + армированные шланги и свежая тормозная жидкость и вы не узнаете свою машину! Проверенно на Е39 528. Такого варианта тормозов вам хватит с головой. На сколько планируется увеличение мощности мотора?
 
планується s50b32 чи строкер s52b32
та теж схиляюсь до оригіналу, тільки мабуть від м5 е39
 
где будет использоваться авто ? (трек, драг, ролон)
 
Тормоза на м5е39 тоже далеко не то что надо. Если сравнивать с тормозами 540 то разница там не большая. Вот каеновские это вещь. Сейчас ищем себе такие.
 
авто використовується для душі:ok:
 
хоча часом може бути і драг:girl_witch: а може і просто покуралесити містом:vampire:
просто гарні гальма часто бережуть в цілості машину ну і життя...
 
Назад
Зверху