stomatolog
Пользователь
- Реєстрація
- 30.11.2011
- Повідомлення
- 151
- Вік
- 39
- Город
- Луцк
вот власне стало питання вдосконалення гальм. так як в майбутньому, буде робитись більш сильний двигун, хотілось би і зупиняись краще:blush: повивчавши питання зрозумів що є два шлахи -
1) тюнінг комплекти від брембо, стоптеч і тд..
2) гальма з більших обємів.
більш схиляюсь до другого варіанту, в першому кусається ціна:cray:
на е39 є так як я зрозумів 3 типи гальм:
1) 520-528 найменші супорти і диски. передні вентилюємі, задні ні(на дорестайлі) + один - супорта силомінові, відповідно легкі.
2) 530-540 передні супорти і диски більші, задні такі як в 520-528 тільки вже вентилюємі диски
3) м5 найбільші супорти і диски, вентилюємі, більші за перших два варіанти.
якщо савити супорти від м5, то найменший розмір диску потрібен 17, а так стає все без особливих заморочок.
на е38 є такі варіанти:
1) 728-735 найменший розмір гальмівного диску, зато 4 поршневі супорти.
2) 740 - однопоршневий супорт, гальмівні диски великі
3) 750 - двопоршневі супорти, гальмівні диски найбільші(більші навіть за м5)
якщо десь помилився то поправте.
влесне питання - хто заморочувався. я так розумію що впринципі все взаємозаміняємо.
хотілось би поставити супорти від м5 або 750, купити нові витратники - гальмівні диски, колодки, армовані шланги.
1) тюнінг комплекти від брембо, стоптеч і тд..
2) гальма з більших обємів.
більш схиляюсь до другого варіанту, в першому кусається ціна:cray:
на е39 є так як я зрозумів 3 типи гальм:
1) 520-528 найменші супорти і диски. передні вентилюємі, задні ні(на дорестайлі) + один - супорта силомінові, відповідно легкі.
2) 530-540 передні супорти і диски більші, задні такі як в 520-528 тільки вже вентилюємі диски
3) м5 найбільші супорти і диски, вентилюємі, більші за перших два варіанти.
якщо савити супорти від м5, то найменший розмір диску потрібен 17, а так стає все без особливих заморочок.
на е38 є такі варіанти:
1) 728-735 найменший розмір гальмівного диску, зато 4 поршневі супорти.
2) 740 - однопоршневий супорт, гальмівні диски великі
3) 750 - двопоршневі супорти, гальмівні диски найбільші(більші навіть за м5)
якщо десь помилився то поправте.
влесне питання - хто заморочувався. я так розумію що впринципі все взаємозаміняємо.
хотілось би поставити супорти від м5 або 750, купити нові витратники - гальмівні диски, колодки, армовані шланги.