bmw дуже класне авто. Воно водночас робить нас і маленькими дітьми, що можуть рідному батькові насупившись бубоніти "моя іграшка, не чіпай!", і інженерами-конструкторами, здатними багатьом хвальоним механікам пояснювати, чому ме54 не заводиться і що треба замінити. Воно (останні моделі не враховуються) не пшикає, а басисто бу бу бу так і тягне, манить погляди розуміючих козаків, та радує вухо водія.
В e46 я влюбився ще в студентські роки. Повітря було чистіше, дівки слухняніші, менти добріші, а 46-та купе тільки в журналах. А ще не було гонки маркетологів з лозунгом "хто дешевше гівно впарить подорожче, той і молодець". Саме тому сьогодні мій кусок випресованого заліза для мене є найкращим. М-ка, звичайно, ще краща але... Всі ви, друзяки, знаєте про ці "але".
Тачкою володію вже три роки. До мене машину не рвали на шмонтя, але їздили. Та і бабла не шкодували. Мені ж довелося лише косякі дрібні виправити, та обережненько розібрати/зібрати для малярних процедур.
Буду радий познаймитися з такими самими фанатами цієї культової тачки
В e46 я влюбився ще в студентські роки. Повітря було чистіше, дівки слухняніші, менти добріші, а 46-та купе тільки в журналах. А ще не було гонки маркетологів з лозунгом "хто дешевше гівно впарить подорожче, той і молодець". Саме тому сьогодні мій кусок випресованого заліза для мене є найкращим. М-ка, звичайно, ще краща але... Всі ви, друзяки, знаєте про ці "але".
Тачкою володію вже три роки. До мене машину не рвали на шмонтя, але їздили. Та і бабла не шкодували. Мені ж довелося лише косякі дрібні виправити, та обережненько розібрати/зібрати для малярних процедур.
Буду радий познаймитися з такими самими фанатами цієї культової тачки
