• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

BMW e60 523i 2007 года. Начал сильно коптить...

AlexanderG

Пользователь
Joined
Nov 11, 2016
Messages
7
Age
38
Город
Львов
Здравствуйте! BMW e60 523i 2007 года. Начал сильно коптить, заменил масло и новые свечи, коптить стал еще хуже, потом началось троение двигателя. Может быть цепь грм/ванос? Может кто что подскажет?!
 
Подскажут , капитальный ремонт вас приветствует :secret:
 
А діагностика що каже?


На перший погляд це надто збагачена суміш.
 
Масло коли зливали (змішане) було зі згустками, і жирності не мало взагалі... Ще було цокотіння в районі ваноса. Є здогадки що можливо цеп перескочилиа або розсипався натяжитель...
 
Уделите внимание предыдущим сообщениям! что пишет диагностика
 
Діагностика показала що клапана не до закриваються на 1,7мм. Як мені підказав знайомий - натяжитель ланцюга працює від тиску масла, так як помішане масло виходило згустками, скоріш за все забитий вхід до натяжителя згислим маслом (як мені пояснили) і ланцю проскочив на один зуб. Тому почало коптити і троїти...
 
Діагностика показала що клапана не до закриваються на 1,7мм. Як мені підказав знайомий - натяжитель ланцюга працює від тиску масла, так як помішане масло виходило згустками, скоріш за все забитий вхід до натяжителя згислим маслом (як мені пояснили) і ланцю проскочив на один зуб. Тому почало коптити і троїти...
 
Діагностика показала що клапана не до закриваються на 1,7мм
:shok: Що це за діагностика така? Якщо клапана недозакриваються, то як взагалі працює двигун? А дим звідки?
 
:shok: Що це за діагностика така? Якщо клапана недозакриваються, то як взагалі працює двигун? А дим звідки?
ото ж
мене більше дивує точність, з якою діагност виміряв недозакриття клапанів. і виходячи з висунутих гіпотез (важко говорити про написане, як про діагноз) все це зроблено на око:scratch_one-s_head:
знімаю шляпу перед майстерністю спеціаліста
 
Це в Угорщині діагностували... не знаю що там за спеціалісти, та запросили вони космічну сумму за роботу, боюсь озвучувати. Суть проблеми я описав. Та за законом підлості, як раз покотилась чорна полоса і не можу зайнятись ремонтом свого залізно Баварського улюбленця. Стоїть собі в гаражі та чекає поки в мене наршті звсе налагодиться.
 
Я вам наполегливо рекомендую звернутися ще до когось. Такий діагноз (або ви невірно зрозуміли) - фантастика. Неможливо заміряти на скільки недозакривається клапан. Немає таких приладів та інструментів.
Якщо клапан незакривається - то двигун працювати не буде, бо під час такту стискання - суміш буде через незакритий клапан виходити з камери.

Ви або не так зрозуміли, або вас "розводять".
Може маєте список помилок та параметрів з діагностики? Викладуйте, дуже цікаво.
 
Дякую, та на жаль коди помилок я не маю та інших даних діагностики також... як кажуть вскритіє покаже.. буду збирати кошти, та тягнути на сервіс.
 
Дякую, та на жаль коди помилок я не маю та інших даних діагностики також... як кажуть вскритіє покаже.. буду збирати кошти, та тягнути на сервіс.

Говорю прямым текстом, не так вежливо, как выше "бумеранг"!!!!!!
Не ******* морочьте голову! С открыванием средств! Едьте на диагностику ( думаю, в вашем славном городе имеется таковая) или же визите диагноста к себе , если авто не едет! И после этого все будет предельно понятно! Откладывать деньги или менять свечи, или менять ДВС, или .... Или... Или! И после того как у вас будет список ошибок! На форуме вам подробно растолкуют как лучше что делать))))
 
СПАСИБО! Так и з делаем... Диагностика не такая и дорогая. Потом отпишусь
 
Back
Top