• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] E39 не работает доп. помпа в режиме REST

Maksm

Пользователь
Joined
Nov 24, 2013
Messages
46
Город
Киев
E39 не работает доп. помпа в режиме REST, тепло выдувает за 30 секунд! Как ее проверить, работает ли она вообще! Всем спасибо
 
Активировать с компа. Или просто на нее питание подать. Не вариант?
 
Була схожа ситуація замінив на бу перед встановленням провіряв бу працювала, після встановлення то працює то не працює через деякий час відмовилась працювати повністтю, запускалась тільки при прикладанні зусилля на задню кришку двигуна помпи там де фішка.
Розібрав свою стару замінив щітки у цю суботу встановив все запрацювало.
 
Була схожа ситуація замінив на бу перед встановленням провіряв бу працювала, після встановлення то працює то не працює через деякий час відмовилась працювати повністтю, запускалась тільки при прикладанні зусилля на задню кришку двигуна помпи там де фішка.
Розібрав свою стару замінив щітки у цю суботу встановив все запрацювало.
Такая же проблема. Подскажи пжл какие щетки покупал. Буду делать свою. Новая крутовато стоит как по мне.
 
Last edited:
Такая же проблема. Подскажи пжл какие щетки покупал. Буду делать свою. Новая крутовато стоит как по мне.

Щітки використав від шуруповерта чи електролобзика, шось таке. У самому двигуні розігнувши усики знімаєш задню кришку, це зробити досить не просто так як старі щітки зачіпляються за задній підшипник, але приклавши трохи зусилля їх поламало і кришку зняв. Викидуємо старі щітки обрізавши їх з косичками-мягкий мідний провід, у нових щітках викидуємо пружини, якщо вони є, а косички залишаємо. Підганяємо щітки з допопогою абразивної шкурки по ширині висоті так щоб вони без проблем рухались у направляючих (бажано грубою шкуркою обробити до моменту утрудненого руху у направляючих і решту довести з допомогою нульовки) потім підганяємо по довжині зробив це на око, не повинна бути задовга. Підпаюємо косички на місце старих з'єднань ВАЖЛИВО не перестаратись щоб косички забагато не пропаялись і не втратили еластичності тобто щоб їх не затянуло припоєм, ставимо щітки у направляючі, але так щоб пружинки які притискають їх до колектора давили на них збоку і акуратно ставимо задню кришку на місце. Підключаємо 12В перевіряємо чи працює, якщо все крутиться загинаємо фіксуючі усики і ставимо на машину.
Я перестрахувався і щоб не ламати повторно щітки вразі чого, зняв стопорне кільце яке фіксує задній підшипник він там всерівно підпружинюється пружною шайбою, а от кришка задня тепер знімається без проблем.
 
Back
Top