Sniz
Пользователь
- Joined
- Nov 16, 2011
- Messages
- 206
- Город
- Ивано-Франковск
Власне проблема.
Не їде м54в22.
Дуже слабка тяга на низах. Рушання з підгазовкою, бо можна захлохнути.
Якщо наприклад їхати на першій передачі на холостих, а потім натиснути газ в підлогу- то десь до 2000 машина тупить, подьоргується і уже потім починає набирати. Нормально оживає після 3700-4000об.
Ще одне. буває зранку коли тільки завожу авто загорається лампочка мотору, і сильно троїть, відчутно, що не працює один циліндр. Далі просто глушу машину, знову завожу і все ок. Відповідно комп. діагностика показує пропуски запалювання то 4 циліндр, то 3-й. Коли машина уже прогріта, і стерти помилки - такого троїння немає, і відповідно помилки не показує. Тобто пропуски запалювання бувають тільки зранку, і то не завжди.
Що робилося:
Заміна свічок, заміна катушок. Результату немає.
Що робилося по діагностиці:
бензонасос - ок
форсунки - ок
ще перевіряли якось чи не забитий випуск- ок
воздухомір - ок
замір компресії - 12-10.8-12-11.5-12-12
ще якось перевіряли зазори між поршнем і циліндром на втрату тиску-ок
герметичність впуску-ок, підсосів вохдуху нема
Уже і не знаю куди лізти і дивитись.
Десь читав що прочиною може бути клапан ЕГР який деколи клинить, його ще не чистив нічого не пробував.
Які думки?
Дуже хочеться оживити машинку.
Не їде м54в22.
Дуже слабка тяга на низах. Рушання з підгазовкою, бо можна захлохнути.
Якщо наприклад їхати на першій передачі на холостих, а потім натиснути газ в підлогу- то десь до 2000 машина тупить, подьоргується і уже потім починає набирати. Нормально оживає після 3700-4000об.
Ще одне. буває зранку коли тільки завожу авто загорається лампочка мотору, і сильно троїть, відчутно, що не працює один циліндр. Далі просто глушу машину, знову завожу і все ок. Відповідно комп. діагностика показує пропуски запалювання то 4 циліндр, то 3-й. Коли машина уже прогріта, і стерти помилки - такого троїння немає, і відповідно помилки не показує. Тобто пропуски запалювання бувають тільки зранку, і то не завжди.
Що робилося:
Заміна свічок, заміна катушок. Результату немає.
Що робилося по діагностиці:
бензонасос - ок
форсунки - ок
ще перевіряли якось чи не забитий випуск- ок
воздухомір - ок
замір компресії - 12-10.8-12-11.5-12-12
ще якось перевіряли зазори між поршнем і циліндром на втрату тиску-ок
герметичність впуску-ок, підсосів вохдуху нема
Уже і не знаю куди лізти і дивитись.
Десь читав що прочиною може бути клапан ЕГР який деколи клинить, його ще не чистив нічого не пробував.
Які думки?
Дуже хочеться оживити машинку.