• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ Все|другие модели ] m54b30 портінг випускних каналів

andriy_

Разборка
Реєстрація
14.09.2012
Повідомлення
296
Город
Львов
Розібрав на вихідних свій м54б30,
ставитиму колектора без каталізаторів, цікавить наскільки можна розточити випускні канали в голові м54, так як останні доволі відрізняються від діаметру і форми труб на колекторі:

http://i40.photobucket.com/albums/e235/Jackcat559/118-1839_IMG.jpg

Передивився зображення розрізів голови тут, та, все-таки, хотів би почути думку людей котрі дану роботу проробляли.
 
На майбутнє
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg
 
Власник двигуна з попередніх фото, а також автор фото розрізів голови відписав наступне:

I wouldn't touch those ports much.

Sure, lots of people talk about widening the exhaust, but they don't know what they are doing. The person I had to do 2 of my heads ended up adding material back into the ports to make them smaller in the bowl area, and only slightly changed the shape of port exiting the head. Considering his previous project to working on my heads was a 2.5L 4 cylinder engine making 1150hp..I would think he knew what he was doing.

If you are doing this yourself, I wouldn't touch the ports. If you have a good machine shop available, I would instead focus on a good valve seat job. The engine that I made 252rwhp with N/A didn't have much port work done at all, (Just smoothed out) however it did have a good valve job.
 
Без увеличения диаметра седла клапана - эта затея бессмыслена!
 
Це зрозуміло. Але замінити сідла є сенс під заміну валів. І так далі.
Те над чим я думаю - щонайменше зробити перехід плавним, так як при різкому переході з меншої труби в більшу получається завихрення яке створює додатковий опір.
Гірше точно не зроблю.
 
получається завихрення яке створює додатковий опір.
Это вы сейчас себя уговариваете и пытаетесь обьяснить это,хотя все это вилами по воде писано.Головы на рядных шестерках и без ,,пиляния,, с удовольствием лопаются...так что если есть желание ослабить где-нибудь стенку-то ,,нет преграды героям,,:biggrin:
 
Переконувати інших, а тим більше себе задача не стоїть.
Є певні аргументи "за" як і "проти", є думки людей типу Діми MDU котрі мають цілу купу досвіду за плечима(його і попросив відповісти в темі).

Тема "гараж" - будь який досвід, як позитивний так і негативний, котрим можна поділитися - може стати комусь в нагоді.

По темі,
Для цифр, сьогодні-завтра заберу голову, проміряю
- площу навколо максимально відкритого клапана(висота підйому помножена на довжину кола фаски сідла);
- площину отвору сідла по фасці мінус площу перерізу ножки клапана;
- площину отвору випускного каналу;
size.jpg
 
Можно вопрос: ,,Чем будет измеряться приход от этих переделок?,,
 
Звісно суб'єктивним "вона валить" нікого не годуватиму.
Машина не для драгу, на кожен день.
Елементарні ж речі, на які маю настрій та натхнення можна все-таки зробити. Або не зробити, якщо сенсу в них нема абсолютно.

Ваш аргумент "проти" зрозумів, технологія лиття давно зведена до мінімального використання металу.
Про те наскільки мінімального - одне з питань теми.

attachment.php.jpg
 
Короче говоря-для души...:biggrin:
 
мабуть:) мені це нічого не коштує, за вийнятком потраченого часу - то чому б і ні.
якщо в когось є позитивний досвід і відсутність єврейських коренів - був би радий почути практичні відгуки.
 
andriy_ якщо розточувати коллектор разом з сідлом то я б рекомендував розточувати так щоб внутрішній діаметр сідла був меньший за тірілку клапана на 4мм. Тобто якщо (НПРИКЛАД) клапан 40мм то сідло по внутрішньому діаметру не треба розточувати більше ніж на 36мм. Щоб при прирізкі сідла на фаску виділялось хочаб 2мм Інакше просто ослабиця сідло. А якщо вже руки чешуться продувку збільшити рекомендував би проточити клапана під більш "Т" подібні.
 
Зробив плавний вихід з голови в випускний колектор,
Сідла не рухав, зняли фаску і притерли(1.6мм), нові направляючі, на клапанах вивели в 0 ножки.
Получилося якось так, фото випускних каналів зроблю на тижні, до ночі полірував тарілки клапанів, забув сфотографувати випуск))
Переглянути вкладення 545055
 
Назад
Зверху