• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ F10/11/12/13 ] n55 мотор проблема з valvetronic

vitaliyyats

Пользователь
Joined
Jul 14, 2017
Messages
16
Страна
Украина
Город
Ивано-Франковск
Доброго дня!

Я новачок в bmw світі.
Машина f10 2011 n55 американка, почав їздити на ній 2 тижні тому.

При розблокуванні машини після того, як вона постояла закрита, на декілька секунд з-під капоту чути такий звук, як на відео -
View: https://www.youtube.com/watch?v=hSaaq_0W2z4


машина заводиться і їде нормально, деколи вискакує помилка "Привод. Продолжайте движение с небольшой скоростью. Полная мощность привода больше недоступна. Проверить на своей СТОА.", але при наступних поїздках помилка зникає і може деякий час не з'являтись.

Rheingold (я купив enet кабель і сам встановив софт) видає такі помилки:

135808: Серводвигатель Valvetronic, датчики положения, электрич.: нарушение функционирования

135a08: Серводвигатель Valvetronic, датчики положения, сигнал: недостоверно

Rheingold запропонував провести тест "Жгут проводов Valvetronic" - в результаті отримав повідомлення "внутренняя ошибка DME системы Valvetronic" і якщо не помиляюсь Rheingold запропонував оновити софт машини до самої нової версії.

Видавались ще помилки по акамулятору що він розряджається на стоянці, я вчора замінив на новий бмв оригінал такий як і тут стояв,
думав можливо помилки по valvetronic і той звук пропадуть, але вони лишились.

Підкажіть що це за звук і наскільки серйозна проблема? Мабуть варто для початку спробувати оновити софт?