KretovichA
Пользователь
- Реєстрація
- 14.12.2019
- Повідомлення
- 7
- Страна
- Украина
- Город
- Тернополь
Всім привіт ! Авто - X3(e83) 2.5 бензин(m54) АКПП, 2005 рік, пробіг 258 000 км. Проблема - ДЕКОЛИ, в пробках не включається вентилятор охолодження, що призводить до перегріву.
Тепер детальніше, приблизно з початку жовтня почали траплятися випадки перегріву двигуна, а саме при тянучці в пробках. Після заглушення і запуску двигуна температура різко падала до робочої. Після двох таких випадків я замовив датчик температури, який знаходиться на нижньому патрубку(після термостату). Поки їхав оригінальний датчик, знову повторилася така ж ситуація і навіть тріснув бачок. Дальше було прийнято рішення оновити систему охолодження, замовив бачок(оригінал)+кришку(оригінал)+термостат Behr(саме такий виробник вказаний на оригіналі)+помпа Hepu+антифриз(оригінал). Всі вказані елементи були комплексно замінені і після цього деякий час(2-3 тижні)проблема не виникала. На борт комп"ютері температура не піднімалася вище 93 градусів.
Але на початку тижня, коли вже перестав спостерігати за температурою, стрілка знову потянулася вправо, стоячи в пробці. Після заглушення двигуна і запуску знову включився вентилятор і температура різко зпала. Цього разу я вже подумав на вентилятор, але для гарантії відвіз авто до електрика. Після діагностики він сказав що по компу не видно ніяких проблем з вентилятором.
Сьогодні я вже не рухаючичь в пробці, а просто на стоянці, завів авто і спостерігав, даючи навантаження. Вивів температуру на борт комп"ютер і газував, ставив в режим D і R, температура почала потрохи підніматися до 95 градусів, 98, 100, вентилятор мовчить... Потім спробував патрубки, верхній і нижній були гарячими, тобто коло відкрите. Спробував запустити кондюк, вентилятор мовчить... Коли температура дійшла до 102 градусів я заглушив двигун і знову запустив. Вентилятор включився на повну потужність і буквально за 10 сек температура спала до 90 градусів, дальше працював в нормальному режимі.
Вибачаюся за багато слів, старався детально все описати. Прохання відписатися в кого була така проблема і знає в чому вона полягає. Читав подібні теми на російському форумі, але відповіді не було...
Тепер детальніше, приблизно з початку жовтня почали траплятися випадки перегріву двигуна, а саме при тянучці в пробках. Після заглушення і запуску двигуна температура різко падала до робочої. Після двох таких випадків я замовив датчик температури, який знаходиться на нижньому патрубку(після термостату). Поки їхав оригінальний датчик, знову повторилася така ж ситуація і навіть тріснув бачок. Дальше було прийнято рішення оновити систему охолодження, замовив бачок(оригінал)+кришку(оригінал)+термостат Behr(саме такий виробник вказаний на оригіналі)+помпа Hepu+антифриз(оригінал). Всі вказані елементи були комплексно замінені і після цього деякий час(2-3 тижні)проблема не виникала. На борт комп"ютері температура не піднімалася вище 93 градусів.
Але на початку тижня, коли вже перестав спостерігати за температурою, стрілка знову потянулася вправо, стоячи в пробці. Після заглушення двигуна і запуску знову включився вентилятор і температура різко зпала. Цього разу я вже подумав на вентилятор, але для гарантії відвіз авто до електрика. Після діагностики він сказав що по компу не видно ніяких проблем з вентилятором.
Сьогодні я вже не рухаючичь в пробці, а просто на стоянці, завів авто і спостерігав, даючи навантаження. Вивів температуру на борт комп"ютер і газував, ставив в режим D і R, температура почала потрохи підніматися до 95 градусів, 98, 100, вентилятор мовчить... Потім спробував патрубки, верхній і нижній були гарячими, тобто коло відкрите. Спробував запустити кондюк, вентилятор мовчить... Коли температура дійшла до 102 градусів я заглушив двигун і знову запустив. Вентилятор включився на повну потужність і буквально за 10 сек температура спала до 90 градусів, дальше працював в нормальному режимі.
Вибачаюся за багато слів, старався детально все описати. Прохання відписатися в кого була така проблема і знає в чому вона полягає. Читав подібні теми на російському форумі, але відповіді не було...