• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E83/84/85 ] X3(e83) 2.5 i-деколи не включається вентилятор охолодження

KretovichA

Пользователь
Реєстрація
14.12.2019
Повідомлення
7
Страна
Украина
Город
Тернополь
Всім привіт ! Авто - X3(e83) 2.5 бензин(m54) АКПП, 2005 рік, пробіг 258 000 км. Проблема - ДЕКОЛИ, в пробках не включається вентилятор охолодження, що призводить до перегріву.
Тепер детальніше, приблизно з початку жовтня почали траплятися випадки перегріву двигуна, а саме при тянучці в пробках. Після заглушення і запуску двигуна температура різко падала до робочої. Після двох таких випадків я замовив датчик температури, який знаходиться на нижньому патрубку(після термостату). Поки їхав оригінальний датчик, знову повторилася така ж ситуація і навіть тріснув бачок. Дальше було прийнято рішення оновити систему охолодження, замовив бачок(оригінал)+кришку(оригінал)+термостат Behr(саме такий виробник вказаний на оригіналі)+помпа Hepu+антифриз(оригінал). Всі вказані елементи були комплексно замінені і після цього деякий час(2-3 тижні)проблема не виникала. На борт комп"ютері температура не піднімалася вище 93 градусів.
Але на початку тижня, коли вже перестав спостерігати за температурою, стрілка знову потянулася вправо, стоячи в пробці. Після заглушення двигуна і запуску знову включився вентилятор і температура різко зпала. Цього разу я вже подумав на вентилятор, але для гарантії відвіз авто до електрика. Після діагностики він сказав що по компу не видно ніяких проблем з вентилятором.
Сьогодні я вже не рухаючичь в пробці, а просто на стоянці, завів авто і спостерігав, даючи навантаження. Вивів температуру на борт комп"ютер і газував, ставив в режим D і R, температура почала потрохи підніматися до 95 градусів, 98, 100, вентилятор мовчить... Потім спробував патрубки, верхній і нижній були гарячими, тобто коло відкрите. Спробував запустити кондюк, вентилятор мовчить... Коли температура дійшла до 102 градусів я заглушив двигун і знову запустив. Вентилятор включився на повну потужність і буквально за 10 сек температура спала до 90 градусів, дальше працював в нормальному режимі.
Вибачаюся за багато слів, старався детально все описати. Прохання відписатися в кого була така проблема і знає в чому вона полягає. Читав подібні теми на російському форумі, але відповіді не було...
 
ошибки почитать это круто, а физически вентилятор запускали в принудительном режиме? Проблем ведь всего две: либо вентилятор, либо сигнал управления...странно, что электрик не проверил всю цепочку.
 
ошибки почитать это круто, а физически вентилятор запускали в принудительном режиме? Проблем ведь всего две: либо вентилятор, либо сигнал управления...странно, что электрик не проверил всю цепочку.
Не знаю про запуск, залишав машину. Проблема в тому що вентилятор глючить не регулярно. Переважно працює справно.
 
Между радиаторами основным и кондера снаружи проверьте наличие пуха,грязи и т.д.
 
Після двох таких випадків я замовив датчик температури, який знаходиться на нижньому патрубку(після термостату).
Датчик на выходе из радиатора используется для управления термостатом но не для управления ШИМ вентилятора .Если задача была увидеть запуск вентилятора то замена впустую.
Спробував запустити кондюк, вентилятор мовчить...
Запустился ли при этом компрессор и какая температура за бортом была?
температура почала потрохи підніматися до 95 градусів, 98, 100, вентилятор мовчить...
А должен сработать при указанной температуре и стоячем положении?
 
Не знаю про запуск, залишав машину. Проблема в тому що вентилятор глючить не регулярно. Переважно працює справно.
Не знаю, что делелось на сервисе, но входных данных, чтобы говорить о неисправности маловато. Так как термостат тут с подогревом, и в зависимости от нагрузки и адаптаций ЭБУ решает открыть большой круг охлаждения раньше или позже, на более низкой температуре или более высокой(на хх, например).
Ну и нет никаких замеров температуры на выходе из двигателя, выходе из радиатора.
 
Датчик на выходе из радиатора используется для управления термостатом но не для управления ШИМ вентилятора .Если задача была увидеть запуск вентилятора то замена впустую.

Запустился ли при этом компрессор и какая температура за бортом была?
Температура була +3.

А должен сработать при указанной температуре и стоячем положении?
коли вентилятор не глючить, то включається при 92 градусах.
 
Не знаю, что делелось на сервисе, но входных данных, чтобы говорить о неисправности маловато. Так как термостат тут с подогревом, и в зависимости от нагрузки и адаптаций ЭБУ решает открыть большой круг охлаждения раньше или позже, на более низкой температуре или более высокой(на хх, например).
Ну и нет никаких замеров температуры на выходе из двигателя, выходе из радиатора.
Парубки, на дотик, мали однакову температуру. Як можна заміняти температуру на виході ?
 
коли вентилятор не глючить, то включається при 92 градусах.
Уже раза два точно объяснили, что этотне показатель неисправности.

Парубки, на дотик, мали однакову температуру. Як можна заміняти температуру на виході ?
Пирометром.
 
Уже раза два точно объяснили, что этотне показатель неисправности
А те що двигун перегрівається і стрілка падає в червону зону, якщо не перезапустити мотор, це показник ? Просто при останньому разі не став чекати перегріву.
Знаю, що на форумі можна довго гадати як на каві, тому написав щоб відписалися в кого була конкретна проблема. Читав відгуки що точно таке бувало, але вирішення проблеми не дотримано.
 
А те що двигун перегрівається і стрілка падає в червону зону, якщо не перезапустити мотор, це показник ? Просто при останньому разі не став чекати перегріву.
Знаю, що на форумі можна довго гадати як на каві, тому написав щоб відписалися в кого була конкретна проблема. Читав відгуки що точно таке бувало, але вирішення проблеми не дотримано.
Техничка вот:
Система простая, просто нужно проверять как положено, в статике и динамике, смотреть как открывается термостат, на хх, частичных и полных нагрузках, показания датчиков при этом, смотреть вентилятор(может, он просто на последнем издохе уже).
Конспирологии тут никакой нету и любой адекватный сервисник с задачей справится. Форумы, очень часто, вводят в заблуждение и тратить время смысла особо не вижу по этой проблеме.
Стрелка температуры должна стоять на прогретом положении постоянно, это сделано специально(нелинейная шкала), ибо реальная температура ОЖ меняется +-10градусов, но вас должна волновать только стрелка.
 
Дякую за інформацію ! Поки стрілка не падала в червону зону, пару разів, я ніколи не слідкував за температурою по бортовику. Зараз слідкую, щоб не похоронити мотор. Що характерно, машина кожен робочий день їздить по однаковому маршруту, кожен день температура в межах 90-92 градуси, тільки деколи, на тому ж маршруті починає перегрівається, тобто температура може доходити до 120 градусів без включення вентилятора.
Перечитав форуми, проблема часто зустрічається, про вирішення не пишуть... Спробую іншого електрика пошукати.
 
Назад
Зверху