• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Після заправки дизелем не заводиться N62

  • Автор теми Автор теми mvibmw
  • Дата створення Дата створення

mvibmw

Пользователь
Реєстрація
22.11.2011
Повідомлення
4,116
Вік
46
Город
Червоноград
На днях випадково чи як там було,заправили 735 соляркою.Чоловік проїхав на цій суміші кілометрів з 50 і машина заглохла на ходу.Бак зняли,все вилили вимили і то два рази.Бнзин з бака поступає чистий.Насос качає,тиск в рампі в нормі.Іскра є.Після прокруток по 10 сек ніяких помилок не видає.Але авто не заводиться і навіть не схоплює.Відкручуєш свічки,вони мокрі.Свічки нові.Єдине на що можна грішити це компресія.Компресія по циліндрах від найменших 7 до 13.Але навіть ні один циліндр не схоплює.Кати не забиті,теж провірили.Зробили базові установки вальветроніків,скинули адаптації.Короче третій день без толку.Добали масла в циліндри,компресія чуть піднялась,всерівно навіть признаків не подає.

Ось дані осцилографа,колінвал і розпредвали:



Потрібен якийсь еталон,з чим можна порівнювати осцилограми...
 
Уточню.Компресія +-7 в в 1-4 циліндах.Тобто одна сторона.5-8 все ок.Чи можливе механічне пошкодження і впускні клапана практично не відкриваються?Пробували ще варіант з ефіром,тобто форсунки відключали.Результат такий же,правда на ефірі бувають хлопки у впускний колектор.
 
вопрос не в цифре компресси которую набирает цилиндр за пару оборотов а в компрессии которую показывает цилиндр с первого сжатия,приходилось заводить "покойников" которые долго стояли на штрафплощадках, так вот если на первом сжатии не было минимум 7 то заводились только с эфира
 
Мотор приехал...
 
спреєм заводиться?
 
Если не секрет, в чем физика процесса смерти н62 от соляры???? И почему заниженная компрессия не может быть просто результатом "залитости"?
 
Дивно те,що навіть не схоплює.Тупо заливає свічки і все.
 
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 

Вкладення

  • 1.jpg
    1.jpg
    156.8 КБ · Перегляди: 88
  • 2.jpg
    2.jpg
    155.5 КБ · Перегляди: 89
  • 3.jpg
    3.jpg
    92.5 КБ · Перегляди: 92
  • 4.jpg
    4.jpg
    144.6 КБ · Перегляди: 93
Если не секрет, в чем физика процесса смерти н62 от соляры???? И почему заниженная компрессия не может быть просто результатом "залитости"?
Все отлично,только масло добавленное в цилиндры не помогло автору...
 
Назад
Зверху