• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Правильна прокачка гальмів з блоком ABS

shuller

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
615
Age
42
Город
Киев
Доброго дня друзі. Маю е39м52б20 . Согодні лопнув шланг котрий відходить від блоку АБС (на фото обведений кружельцем). Саму шлангу я замінив але я так розумію що блок хапанув повітрячька, та як при натисканні на педаль гальм вона якась ватна (не плутати з тими покидьками що проживають за поребриком). Десь читав що в такій ситуації потрібно прокачувати гальма підключивши до DIS і активуючи кожен клапан блоку АБС окремо прокачувати кожне колесо в послідовній черзі, хоча в TIS цього не написано http://tis.bmwcats.com/doc1094556/ . Так от у мене два питання : Чи обов*язково ТАК робити? Якщо так то чи підійде для цього INPA?
Дякую за відповіді.
1j748s-960.jpg
 
У вас за посиланням прокачка ASC. Активувати насос можна і потрібно тільки для DSC.
 
В мене присутнє тільки ASC. Тоді я можу просто прокачувати гальма як і зазвичай при заміні рідини?
 
Так.
"зазвичай" це не педалькою давити - а підключати на бачок з гальмівною рідиною пристрій, що під тиском проливає систему аж до супортів.
На системі ASC фізично немає того насоса, який створює в системі тиск для затискання супортів при втручанні DSC. Тому наявність комп'ютера не потрібна
 
Так.
"зазвичай" це не педалькою давити - а підключати на бачок з гальмівною рідиною пристрій, що під тиском проливає систему аж до супортів.
На системі ASC фізично немає того насоса, який створює в системі тиск для затискання супортів при втручанні DSC. Тому наявність комп'ютера не потрібна

Теж цікавить. А чи можна прокачати систему за допомогою ручного вакуумного насосу? такий, наприклад, https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61tvsgSIW3L._SL1001_.jpg
 
А я читал что ASC сначала тормозит обороты двигателя а потом все таки притормаживает колеса ведущие. Цитата:
Впервые система ASC + T была применена на 7 серии. Это система контроля устойчивости, которая может уменьшать мощности двигателя, до тех пор, пока автомобиль сможет тронуться с места, или продолжить разгон, без проворачивания колес.

Это происходит вне зависимости от того, как сильно водитель нажимает на педаль акселератора. Если снижения мощности двигателя не достаточно, ведущие колеса индивидуально притормаживаются, до тех пор пока колеса не получат оптимального сцепления с дорогой. Торможение управляется передовой разработкой БМВ – системой анти-блокировки тормозов ABS, тоесть моторчик на задние суппорта дает давление. Можно ли прокачать систему как на обычной тормозной системе авто без абс?
 
А вакуум зачем,если давление нужно создавать в бачке.
вакуум створювати не в бачок, а на штуцерах тормозних циліндрів. Получається ми затягуємо рідину в кожен робочий циліндр. Адже ручний насос створить розрідження близько 0.7 бар (чи буде цього достатньо), при прокачці на спец приспособі тиск до 2 бар.
 
Back
Top