Нещодавний вміст від Ingenieur

  1. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] Диференціали

    але я теж маю 2л не дивлячись на те що шильдік 318
  2. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] Диференціали

    бумажка якщо і є то зверху редуктора. Редуктор на машині, не вдалося підлізти. Я так розумію що корпуса в них однакові що у 3.08, 3.38, 3.45?
  3. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] Диференціали

    Вітаю всіх. Завив диференціал на моїй Е91. На даний момент на машині стоїть диференціал 7 514 992. Але по VINу повинен бути 7 524 319 (I=44:13=3,38) авто Е91 N43B20 механіка 2007 рік Шукаю в інтернеті інформацію в чому різниця, і який купувати.
  4. Ingenieur

    Apple

    ніби майже не змінилися ціни
  5. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    Книжка пише що їздити на 98му не тільки можна але й потрібно. :) P.S. після купівлі витрата бензини була 10,2-10,5 на 100 км міста, тепер після всіх потрібних сервісів, замін і ремонтів витрата 8,5л на 100 км міста.
  6. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    Напевно ніяким, просто менше етанолу в ньому. По друге подешевшав бензин то можна і 98й залити. По третє є надія що в ньому менше сірки бо інструкція пише що мотору треба пальне з низьким вмістом сірки.
  7. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    я подалі від гріха 98й бензин заправляю:)
  8. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    209600 км Майже півроку і 6 тис км минуло після купівлі. Крім того що вище написано ще поміняно: 1. Масло в моторі, 2. Антифриз, 3. Масло в редукторі - в старому стружка і колір мутний і темно коричневий. 4. Масло в коробці передач. 5. Сальніки на коробці передач. Останньо показала помилку...
  9. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    подивимось, їздити до роботи по 30 км в день вистачить )) ці форсунки не розбиральні, фірми що пропонують регенерацію відверто ошукують бо вони тільки промивають рідинами. але знайшов одну фірму в Польщі яка має обладнання аби розібрати, відремонтувати а потім лазерним станком позварювати...
  10. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    Заміна форсунок. Знявши 4 шт форсунки зі свого мотору віддав до діагностики. По протоколу 1ша добра, 2а,4а льлють, 3я несправна. Нова форсунка 500 евро штука. При ціні авто в 2000 евро ну якось не вигідно брати. Поставив 3 уживаних. Побачимо скільки виходять. Ну за компанію нові свічки.
  11. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    207192 км Напевно знайшлась причина вібрації на моторі і відносно поганої тяги. Стала сьогодні і заглохла посеред міста. ISTA показала пропуски запалювання в другому циліндрі. Ну і запах бензину під час спроб запустити мотор. Далі евакуатор до паркінгу. Підчас останнього запуску мотору було...
  12. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    Їздить нормально. Не гримить. Покищо задоволений комплектом. Гарантія як завжди з магазину рік.
  13. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    Пробіг 206500 км Заміна комплекту зчеплення Як буде видно на фотках комплект Валео взагалі іншої конструкції. Але добре що взяв цілим комплектом і все підійшло. Диск стертий майже до закльопок, підшипник ще б трохи і розвалився. На старому двумасі люфт +-15мм вліво вправо. На новому всього 3...
  14. Ingenieur

    [ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

    Пробіг 206000 Помилка Р13В4 як прийшла так і пішла. Вже біля 2 тис не зʼявляється і все нормально. Хтось може пояснити чого постійно мокрі датчики розпредвалів? Мокрі штекери і датчики, датчики нові, прокладки теж. Навколо датчиків сухо. Таке враження що через датчики пропускає.
  15. Ingenieur

    Київ - Кирилівка - Київ

    у мене про Кирилівку інші спогади: руский шансон на дискотеках на базах, руская музика в кафе, там з України були тільки гривні і прапори на номерах авто. але це моя думка.
Назад
Зверху