
пробіг 219 000 км
вже пару місяців намагаюсть зрозуміти що з тиском масла в моторі і з червоною лампочкою на панелі.
відбувається наступне - до стану прогрітого мотору все нормально, їздив з підключеним комп'ютером, заданий тиск = виміряному, і регулятор десь на 46% закритий. З прогрівом регулятор закривається в 0% і починається падіння тиску. Падає тиск до 1.1 бар і нижче і включається лампочка низького тиску і DME помилка 30С1. Регулятор в 0% і вмикається ніби аварійний режим, заданий тиск 2.6 бар і вже не змінюється при газуванні, при цим датчик тиску показує що тиск реагує на педаль газу і спокійно можна видушити 5-6 бар. Якщо перезапустити мотор і помилки якийсь час немає, потім знову вилазить.
В тим моменті температура антифризу около 110-112 град, температура масла 115 град. Жалюзі, термостат і система охолодження все працює. Мотор не торохтить аби можна було подумати що тиску немає. Масло 5W30 BMW. Помилка скидується INPA, ISTA. Тест насосу в ISTA позитивний.
що зроблено:
1. Підключали манометр, на холостих оборотах насос давить 2 бари, на газ є реакція, насос давить аж до 7 бар.
2. Заміна регулятора тиску - не помогло.
3. Заміна датчика тиску - не помогло.
4. Камерою заглядали в піддон - чисто.
що ще можна зробити?
P.S. доречі BMW вже не виробляє датчиків тиску на мотори N43 для 3 серіі (з квадратною фішкою) і пропонує замінник з 5 серіі (е60, е61) з круглою фішкою, потрібний кабель перехідник.