Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
У єбу є вихід на імобілайзер (ніжка виходить з блока). Треба дивитися електричну схему, номер ніжки.
Якщо віна є - то імобілайзер має бути, ну а якщо ні - то його немає.
Або шукати в каталозі, як раніше сказано.
Машина працює.
Тут були правильні думки. Машина запрацювала після того коли я купив мотронік 1.7 без мобілайзера і провотку до нього + електрична схема.
Впускний колектор стоїть від мотора М40.
А взагалі моя думка, коли хтось схоче зробити таке то беріть мотор М43 комплектним з усім навіть з...
bumer_ANG
Дякую за пораду (Вінігрет - також салат). Ви пропонуєте коли коли стукає стойка, то треба міняти машину.
На проводці від М42 мотора вихід до блока - папка, а вмене - мамка, хоча також 21 вихід.
Мене цікавить електрисна схема мотроніка машини в 36 кузові, куда на який вихід...
Не все так просто, якщо міняти мозги від м42 або м43 мотора то тоді треба міняти всю проводку в машині вплоть до приборки.
А загвоздка в тому щоб неміняти все. А основне я незнаю куда припаяти датчик розпредвала, на які два виходи з мотроніка.
Мотор був голий, датчики температури поставив від М40, термостат та помпу докупив новий від М43, колектор впускний поставив від М40 (впаяв в клапанну кришку штуцер зверху і колектор наліз).
Маю проводку з М42 з катушкою, і хочу підключити мотор М43 до Motronika.
Потрібні хоча б електричні схеми...
При заміні мотора М40 на М43 на Е30 316і стикнувся з проблемкою: "Куда підключити датчик розпредвала". Електричну схему я може поженю (спаяю дві в одну) ну а датчик розпредвала напевно треба підключити у Motronik, але незнаю на які виходи (їх там 55). Допоможіть в даному питанню.