• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E30/31 ] Поміняв мотор М40 на свої машині Е30 316і на новий М43.

  • Автор теми Автор теми Vladumyr
  • Дата створення Дата створення

Vladumyr

Пользователь
Реєстрація
24.12.2013
Повідомлення
10
Вік
42
Город
Ивано-Франковск
При заміні мотора М40 на М43 на Е30 316і стикнувся з проблемкою: "Куда підключити датчик розпредвала". Електричну схему я може поженю (спаяю дві в одну) ну а датчик розпредвала напевно треба підключити у Motronik, але незнаю на які виходи (їх там 55). Допоможіть в даному питанню.
 
Останнє редагування:
ви мотор комплектом брали?Dme,проводка?чи голий мотор м43 хочте підключити до моторної проводки 40??
 
Мотор був голий, датчики температури поставив від М40, термостат та помпу докупив новий від М43, колектор впускний поставив від М40 (впаяв в клапанну кришку штуцер зверху і колектор наліз).
Маю проводку з М42 з катушкою, і хочу підключити мотор М43 до Motronika.
Потрібні хоча б електричні схеми. Куда підключити датчик розпредвала.
 
Останнє редагування:
Ого.ого... а "МОТРОНІК "від м40??
 
Так від М40. Мотор М40 на цій машині він був рідний. Відповідно і все інше від BMW E30 316i M40.
 
Останнє редагування:
Хтось може допомогти???
 
Осмілюсь дати пораду. Щоб ця машина врешті поїхала - двигун м43 потрібно оснастити всім від м43.
 
Не могу понять в чём у тебя загвоздка?Ты написал,что у тебя есть проводка от м42.Тебе надо купить мозги от м42 или м43 и всё дело в шляпе.Всё идентично.
 
Не все так просто, якщо міняти мозги від м42 або м43 мотора то тоді треба міняти всю проводку в машині вплоть до приборки.
А загвоздка в тому щоб неміняти все. А основне я незнаю куда припаяти датчик розпредвала, на які два виходи з мотроніка.
 
bumer_ANG: А можна залишити впускний колектор від мотора м40?
 
Останнє редагування:
тоді треба міняти всю проводку в машині вплоть до приборки
хто вам таку дурницю сказав????

а можна залишити впускний колектор від мотора м40?
а disa? ви уявляете, які труднощі будуть з настройкою такого вінегрету???

якщо хочете їздити на авто - ставте м43 з усім від м43. якщо двигун зі свіжої машини і має евс - ставте евс і чіп з ключа. в будь-якому випадку це буде грамотніше і краще за те, що ви затіяли
 
bumer_ANG
Дякую за пораду (Вінігрет - також салат). Ви пропонуєте коли коли стукає стойка, то треба міняти машину.
На проводці від М42 мотора вихід до блока - папка, а вмене - мамка, хоча також 21 вихід.
Мене цікавить електрисна схема мотроніка машини в 36 кузові, куда на який вихід підключається датчик розпредвала, а інші датчики я продзвонив і вже майже все підключив.
Залишилось тільки зварити дроти і запустити мотор.
Читав багато що датчик розпредвала багато значить для машини, а якщо його непідключати, що буде?
 
Останнє редагування:
Позвольте спросить, как вы собираетесь подружить свой мотроник 1.3 с распределителем зажигания и систему зажигания от м43 без распределителя?
там же вроде катушка с четырьмя выходами на свечи. м43 с мотроником 1.7 помоему должен работать. а насчет датчиков распредвала, сомневаюсь, что 1.3 поймет сигнал, на м40 датчик на свечном проводе висит, а на м43 с маркера на шестерне считивает. я не электронщик, но предполагаю, что сигналы разные они выдают.
купите моторную косу и мозги м43, и... все заработает.
 
Ви пропонуєте коли коли стукає стойка, то треба міняти машину.
Я пропоную з деталей літака не намагатися зібрати трактор, хоч подібних залізяк багато.

Мене цікавить електрисна схема мотроніка машини в 36 кузові, куда на який вихід підключається датчик розпредвала, а інші датчики я продзвонив і вже майже все підключив.
Чим вам ЕТМ не догодив? Там нема е36?
Ось схеми м43
1.jpg


2.jpg


Відповідно і все інше від BMW E30 316i M40.
Маю проводку з М42 з катушкою, і хочу підключити мотор М43 до Motronika.
Моє діло попередити. Чекаємо на нові Ваші теми, де ви будете запитувати, чтому воно на заводиться або не їде.

Безумству храбрых поем мы песни (с)
 
Наразі всім дякую, коли зроблю (якщо зроблю). Відпишу чи таке можливо.
 
Машина працює.
Тут були правильні думки. Машина запрацювала після того коли я купив мотронік 1.7 без мобілайзера і провотку до нього + електрична схема.
Впускний колектор стоїть від мотора М40.
А взагалі моя думка, коли хтось схоче зробити таке то беріть мотор М43 комплектним з усім навіть з генератором. Хоча дві руки все можуть зробити.
Машина просто, як звір: ривок, розгін, мотор витримує більші обороти (не йде в рознос).... Під капотом получилася від "Bentley шестерёнка", але про це рідко хто знає.
 
Останнє редагування:
Доброго дня . Підскажіть будь ласка як розпізнати єбу з імобілайзером чи без нього? Маю два і незаводиться ні наякому. заранє благодарний.
 
Номер блока вбиваешь в любой электронный каталог ЗЧ БМВ,и там всё находишь
(http://bmw-autocats.ru ,http://www.realoem.com либо любой другой)
 
У єбу є вихід на імобілайзер (ніжка виходить з блока). Треба дивитися електричну схему, номер ніжки.
Якщо віна є - то імобілайзер має бути, ну а якщо ні - то його немає.
Або шукати в каталозі, як раніше сказано.
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху